Τα παιδιά του πρωινού τμήματος 1, συνεχίζοντας τη συζήτηση μας για την άνοιξη θυμηθήκαμε όλες τις πληροφορίες που είχαμε μάθει χθες-πατήστε εδώ– και προσθέσαμε και νέες. Σ’ αυτό μας βοήθησε το βίντεο που παρακολουθήσαμε.
Μετά επεξεργαστήκαμε το sway της άνοιξης-πατήστε εδώ για να το βρείτε– και είδαμε πίνακες ζωγραφικής με θέμα την άνοιξη. Αφού τους περιγράψαμε και τους παρατηρήσαμε γίναμε εμείς οι ζωγράφοι και ζωγραφίσαμε την δική μας άνοιξη!!!
Φτιάξαμε την άνοιξη, μια όμορφη κοπέλα με λουλούδια στα μαλλιά της.
Ακούσαμε το παραμύθι “Η Κα Μίνα και η Άνοιξη” του Χ. Μπουλώτη.
Τα παιδιά του πρωινού τμήματος 2,στην ελεύθερη ώρα τους επέλεξαν να ζωγραφίσουν τα αγαπημένα τους μνημεία με τη βοήθεια των βίντεο step by step, όπως το κάναμε στη χθεσινή δραστηριότητα. Σήμερα, προσθέσαμε και το μνημείο Big Ben. Παρατηρήσαμε τις δεξιότητές μας να βελτιώνονται και τ’ αποτελέσματα μας ικανοποίησαν. Οι παρακάτω ζωγραφιές είναι ένα μικρό δείγμα των σημερινών δημιουργιών.
Ακούσαμε το καινούριο μήνυμα της ξεναγού Αφροδίτης που μας ζητούσε να φτιάξουμε τα δικά μας ταξιδιωτικά φυλλάδια για τα αγαπημένα μας μνημεία. Πατήστε εδώ για να το ακούσετε. Συζητήσαμε για το τι είναι τα ταξιδιωτικά φυλλάδια. Κάναμε τις υποθέσεις μας και έπειτα για ν’ απαντήσουμε στο ερώτημα συμβουλευτήκαμε ένα ταξιδιωτικό οδηγό της Αφροδίτης. Καταλήξαμε στο συμπέρασμα ότι χρειαζόμαστε φωτογραφίες των μνημείων και κάποιες βασικές γραπτές πληροφορίες γι’ αυτά. Με κινητικό παιχνίδι, χωριστήκαμε σε τυχαίες ομάδες και στο τέλος αποκαλύφθηκε ποιο μνημείο αναλαμβάνει η κάθε ομάδα.
Έπειτα χρωματίσαμε με όμορφα χρώματα χαρτιά Α3 και τα μέλη κάθε ομάδας πληκτρολογούσαν στον υπολογιστή τ’ όνομα του μνημείου τους. Από τις προβολές στο διαδίκτυο, επέλεγαν 3 εικόνες και τις εκτυπώναμε.
Έπειτα, αναλάμβαναν ως ομάδα τη διαμόρφωση του ταξιδιωτικού φυλλαδίου γράφοντας και κάποιες βασικές πληροφορίες γι’ αυτό όπως π.χ. χώρα, πόλη, έτος κατασκευής κτλ. Στην δύσκολη αυτή αποστολή μας, είχαμε πολύτιμες βοηθούς και τις φοιτήτριες του Πανεπιστημίου που κάνουν την πρακτική τους άσκηση στο σχολείο μας.
Αφού ολοκληρώθηκαν το φυλλάδιά μας, παρουσιάσαμε τη δουλειά μας στην ολομέλεια και προσπαθήσαμε να περιγράψουμε το μνημείο μας σαν να ήμασταν εμείς ξεναγοί.
Τα παιδιά του ολοήμερου τμήματος 1, κατασκευάσαμε στεφανάκια από χαρτόνι όπου κόψαμε και κολλήσαμε τα γράμματα για να σχηματιστεί η λέξη Άνοιξη. Συμπληρώσαμε το στεφανάκι με λουλούδια που κόψαμε από χαρτόνι.
Το φορέσαμε και τραγουδήσαμε το παρακάτω τραγούδι της Άνοιξης.
Τέλος κάναμε φύλλο γλώσσας βρίσκοντας από ποιο γράμμα αρχίζει η λέξη που απεικόνιζε η κάθε εικόνα. Το φύλλο εργασίας από εδώ.
Τα παιδιά του ολοήμερου τμήματος 2, γνωρίσαμε το έθιμο της χελιδόνας και τα κάλαντα της άνοιξης. Πρόκειται για ένα αρχαίο έθιμο όπου τα παιδιά γιόρταζαν το τέλος του χειμώνα και τον ερχομό των χελιδονιών και της άνοιξης. Κρατώντας το ομοίωμα ενός χελιδονιού, τριγυρνούσαν στην πόλη και τραγουδούσαν τη «χελιδόνα». Ο κόσμος τους έδινε διάφορα κεράσματα. Μάθαμε τη “χελιδόνα”.
Δημιουργήσαμε τις δικές μας χελιδόνες.
Τις φορέσαμε και τραγουδήσαμε τα κάλαντα της Άνοιξης στους φίλους του ολοήμερου τμήματος 1, τηρώντας το έθιμο, κάνοντας τους έκπληξη.
Το πατρόν της χελιδόνας από εδώ.
Τα παιδιά του διευρυμένου προγράμματος, συνεχίσαμε την κατασκευή των στεφανιών που έφτιαξαν οι φίλοι του πρωινού τμήματος 1,γιατί μας άρεσαν πολύ. Κάναμε φύλλο εργασίας με κρυπτόλεξο. Το φύλλο εργασίας από εδώ.
Παίξαμε παιχνίδι εύρεσης λέξεων που είχαν σχέση με την Άνοιξη.
Πατήστε στην παρακάτω εικόνα για να παίξετε.
Πρόσφατα σχόλια