Τα παιδιά του πρωινού τμήματος 1, σήμερα γνωρίσαμε την Αφροδίτη την ξεναγό μας, η οποία είναι μια ομιλούσα μορφή avatar. Μας έδωσε πληροφορίες για το επάγγελμά της κι έπειτα χωριστήκαμε σε 4 ομάδες των 5 ατόμων και παρουσιάσαμε τα μνημεία στους συμμαθητές μας με γρίφους. Μέσω της συνεργασίας αποφασίσαμε τι στοιχεία θα αποκαλύψει ο καθένας μας, ώστε οι υπόλοιποι να μπορούν να βρουν ποιο είναι το μνημειο. Έπειτα, γίναμε ξεναγοί, επιλέξαμε ένα μνημείο, συλλέξαμε πληροφορίες και το παρουσιάσαμε τόσο ωραία, ώστε να θέλουμε να πάρουμε τις βαλίτσες μας και να μεταφερθούμε εκεί.
Στη συνέχεια δημιουργήσαμε στο excell παιχνίδια μαζί με τα παιδιά. Στο πρώτο προσπαθήσαμε να εντοπίσουμε σε κάθε σειρά το διαφορετικό γράμμα και να του αλλάξουμε το χρώμα και να χρωματίσουμε και το κελί. Μας άρεσε πολύ η επαφή με το πληκτρολόγιο του υπολογιστή και η ανακάλυψη του μνημείου. Στη συνέχεια προσθέσαμε όλα τα μνημεία που γνωρίζουμε και έπρεπε να τα ανακαλύψουμε στο σταυρόλεξό μας. Χρησιμοποιήσαμε την εξυπνάδα μας και προσπαθούσαμε να βρούμε το αρχικό της λέξης που ψάχναμε κι έπειτα συνεχίζαμε με τα επόμενα για να δούμε εάν ταίριαζαν με τη λέξη που ψάχναμε. Επίσης, ασχοληθήκαμε με την αντιγραφή και την επικόλληση λέξεων και την μορφοποίησή τους. Τα παιδιά που δεν είμασταν στο πληκτρολόγιο, παρακολουθούσαμε τη διαδικασία από το διαδραστικό πίνακα. Νήπια και προνήπια κάναμε εξαιρετικές προσπάθειες.
Τέλος, συμπληρώσαμε το παρακάτω φύλλο εργασίας. Το φύλλο εργασίας, από εδώ.
Τα παιδιά του ολοήμερου τμήματος 1, συνεχίσαμε και σήμερα το γράμμα Ε,ε, θυμηθήκαμε λέξεις που αρχίζουν από Ε και συνεχίσαμε τα φύλλα εργασίας απο χθες . Τα φύλλα εργασίας, από εδώ.
Μετά παίξαμε τα αγαπημένα μας διαδικτυακά παιχνίδια.
Πάτησε στην εικόνα για να παίξεις το παιχνίδι.
Τα παιδιά του πρωινού τμήματος 2, ξεκινήσαμε με το μάθημα των Αγγλικών.
Στη συνέχεια , καλωσορίσαμε την Άνοιξη και τον καινούριο μήνα , πλέκοντας μαρτάκια. Προσπαθήσαμε αρκετά και τα καταφέραμε μόνοι μας! ‘Επειτα , τα φορέσαμε με περηφάνια.
Έπειτα, παρακολουθήσαμε εκπαιδευτικό βίντεο για το έθιμο του Μάρτη.
Μετά το δεκατιανό, και αφού λόγω καιρού δεν μπορούσαμε να βγούμε διάλειμμα , παρακολουθήσαμε τη σύντομη παράσταση κουκλοθέατρου ”Μάρτη , Μάρτη ξύπνησε”.
Έπειτα, επιστρέψαμεστο καθήκον μας ως βοηθοί της ξεναγού και η σημερινή μας αποστολή ήταν να ταξινομήσουμε τις εικόνες των μνημείων που γνωρίσαμε τις προηγούμενες ημέρες, από το παλαιότερο μέχρι το πιο σύγχρονο.
Αρχικά , κάναμε μια επανάληψη στις πληροφορίες που γνωρίζουμε για το καθένα και βάλαμε τις εικόνες σε χρονική σειρά, όπως πιστεύαμε ότι ήταν το σωστό. Έπειτα , συμβουλευτήκαμε τις σημειώσεις της Αφροδίτης με τις πληροφορίες για το κάθε μνημείο σε μορφή αινίγματος. Αφού απαντήσαμε στα αινίγματα με τη σωστή σειρά , διορθώσαμε τη χρονική σειρά. Διαπιστώσαμε οτι το παλαιότερο όλων είναι ο Παρθενώνας και το νεώτερο η Sagrada Familia.
Τα αινίγματα των μνημείων ήταν δημιουργία της κυρίας Ελένης.
Τέλος, συμπληρώσαμε φύλλο εργασίας ρομποτικής καταγράφοντας τη διαδρομή που μελετήσαμε εχθές στην Bee Bot. Πάτησε εδώ για να δεις τη χθεσινή δραστηριότητα ρομποτικής.
Τα παιδιά του ολοήμερου τμήματος 2, γνωρίσαμε μέσα από διήγηση της κας Βάνας το έθιμο του Μάρτη, με το ασπροκόκκινο βραχιολάκι, και γιατί επιλέχθηκαν τα συγκεκριμένα χρώματα. Το κόκκινο συμβολίζει τη ζεστασιά της άνοιξης και το άσπρο την παγωνιά του χειμώνα γιατί ο Μάρτης βρίσκεται πολύ κοντά του. Έτσι το πλέξιμο των δύο κλωστών μας προστατεύει, σύμφωνα με την παράδοση από τις καιρικές συνθήκες-να μην μας κάψει ο ήλιος-και να μας δώσει ευημερία και καλοτυχία. Παρακολουθήσαμε μάλιστα και δύο σχετικά βίντεο για το έθιμο. Στο δεύτερο βίντεο αναφέρεται και το έθιμο με τα χελιδονίσματα-τα κάλαντα της Άνοιξης-με το οποίο θ’ ασχοληθούμε από βδομάδα.
https://www.youtube.com/watch?v=KVs4frUDR8w&t=20s
Στη συνέχεια αναλύσαμε τη λέξη “δίγνωμος” η οποία χαρακτηρίζει το μήνα Μάρτη, ο οποίος είναι αναποφάσιστος με το τι καιρό θα κάνει. Έχει λοιπόν δύο γνώμες και τις αλλάζει στο λεπτό: χειμωνιάτικος καιρός και ανοιξιάτικος από τη μια στιγμή στην άλλη.
Ακούσαμε την ιστορία της μάνας του Μάρτη που την ταλαιπωρούσαν οι παραξενιές του γιού της.
Εικονογραφήσαμε την ιστορία, η οποία περιγράφει την αστάθεια των καιρικών διαθέσεων του μήνα. Μόλις άπλωνε την μπουγάδα της στη λιακάδα, ξαφνικά ο ουρανός γέμιζε σύννεφα και έβρεχε. Έτρεχε να μαζέψει τα ρούχα. Μόλις τα μάζευε, πάλι έλαμπε στον ουρανό ο ήλιος και φυσούσε απαλά το βοριαδάκι, ο κατάλληλος αέρας για να στεγνώσει γρήγορα η μπουγάδα. Η μάνα του Μάρτη ήταν σε απόγνωση με τη διγνωμία του γιου της, η οποία αποτυπώθηκε στην εργασία μας.
Τα φύλλα εργασίας, δημιουργία της κας Βάνας.
Στο διευρυμένο πρόγραμμα τα παιδιά παρακολούθησαν το παραμύθι ”Ο Λούκας και ο Μάρτης”.
Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τη σελίδα, θα υποθέσουμε πως είστε ικανοποιημένοι με αυτό.ΕντάξειΔιαβάστε περισσότεραΜη αποδοχή
Πρόσφατα σχόλια