Τα παιδιά του πρωινού τμήματος 1, σήμερα συνεχίσαμε και ολοκληρώσαμε την κατασκευή της φωτογραφικής μας μηχανής.
Μετά το χθεσινό γράμμα της ξεναγού, αναρωτηθήκαμε για το τι είναι “μνημείο”. Φτιάξαμε ένα ιστόγραμμα σε χαρτόνι με την καταγραφή των όσων λέχθηκαν από τα παιδιά.
Έπειτα, χωριστήκαμε σε ομάδες και ψάξαμε στο διαδίκτυο πληροφορίες για διάφορα μνημεία. Είδαμε φωτογραφίες και επεξεργαστήκαμε και κάποιες εικόνες από ταξιδιωτικά έντυπα.
Παρακολουθήσαμε το παρακάτω βίντεο:
Τα παιδιά του ολοήμερου τμήματος 2, συνεχίσαμε με τα παρακάτω ψηφιακά παιχνίδια, με θέμα το γράμμα Α.
Τα παιδιά του πρωινού τμήματος 2, γνωρίσαμε την αποστολέα του χθεσινού μηνύματος και μάθαμε ότι το επάγγελμά της είναι ξεναγός και το όνομά της είναι Αφροδίτη. Πάτησε στην εικόνα για να τη γνωρίσεις και να ακούσεις το μήνυμά της.
Έπειτα, παρατηρήσαμε τη φωτογραφική της μηχανή και τον χάρτη της Ευρώπης, τα οποία είχε στο σακίδιο που μας άφησε.
Επεξεργαστήκαμε τον ψηφιακό χάρτη που έφτιαξε η ξεναγός μας. Επιλέξαμε κάποια από τα μνημεία και διαβάσαμε τις πληροφορίες που είχε σημειώσει. Πάτησε στην εικόνα για να δεις το χάρτη.
Φτιάξαμε το δικό μας χάρτη της Ευρώπης και κολλήσαμε πάνω του τις εικόνες από τα 3 πιο γνωστά μνημεία.
Στη συνέχεια, ολοκληρώσαμε την κατασκευή με τις φωτογραφικές μηχανές για να γίνουμε και εμείς ξεναγοί σαν την Αφροδίτη. Γενικά, μας εντυπωσίασε πολύ η φωτογραφική μηχανή με τεχνολογία φίλμ και ανυπομονούσαμε να την απεικονίσουμε στην κατασκευή μας. Έτσι, από ένα σύνολο μνημείων , επιλέξαμε τις εικόνες εκείνων που μας εντυπωσίασαν και τις κολλήσαμε στο φίλμ μας. Το πατρόν για τη φωτογραφική μηχανή, από εδώ.
Θέλαμε πολύ να παίξουμε με τις μηχανές μας. Μας βοήθησε η μουσική του παρακάτω βίντεο. Χορεύαμε στους χαρακτηριστικούς ρυθμούς της μουσικής της κάθε χώρας, αλλά σταματούσαμε όταν εμφανίζονταν τα μνημεία για να τα φωτογραφίσουμε και να διαβάσουμε το όνομά τους.
Πρόσφατα σχόλια