Τα παιδιά του πρωινού τμήματος 1, σήμερα ξεκινήσαμε τη μέρα μας συζητώντας για τα οφέλη της καθημερινής άσκησης στον οργανισμό μας.
Συνεχίσαμε φτιάχνοντας βήμα-βήμα έναν πίνακα ζωγραφικής σε πιάτο. Τα υλικά που χρησιμοποιήσαμε ανήκουν στην υγιεινή διατροφή και ήταν μπανάνες, κριτσίνια, σταφίδες, μαρούλι, γιαούρτι και καρότα (σχεδόν όλες οι κατηγορίες τροφίμων). Είπαμε κάθε υλικό που ανήκει και τι προσφέρει στον οργανισμό μας. Μόλις τελειώσαμε τον πίνακά μας, είμασταν έτοιμοι να τον φάμε. Ήταν τόσο νόστιμο το πιάτο μας που ζητήσαμε και παραπάνω υλικά!
Τέλος, αποφασίσαμε να γράψουμε τα υλικά της συνταγής μας για να μπορέσουμε να ξαναφτιάξουμε το πεντανόστιμο πιάτο μας όποτε το επιθυμήσουμε!
Στο απογευματινό τμήμα 1, δημιουργήσαμε ένα διαφορετικό πίνακα ζωγραφικής. Κόψαμε τρόφιμα από όλες τις κατηγορίες και τα χρωματίσαμε με μαρκαδόρους. Χρησιμοποιήσαμε τη φαντασία μας και τα κολλήσαμε έτσι ώστε να σχηματίζουν ότι σκέφτηκε ο καθένας μας, ένα δέντρο, ένα πρόσωπο, ένα αυτοκίνητο…
Τα παιδιά του πρωινού τμήματος 2 έφτιαξαν την ώρα του μαθήματος των Αγγλικών ,love glasses.
Όταν έφτασε η ώρα του δεκατιανού γεύματος, φιλοτεχνήσαμε έναν βρώσιμο πίνακα ζωγραφικής! Τα υλικά μας ήταν υγιεινές τροφές από τις βασικές κατηγορίες τροφών. Με καμβά ένα γαλάζιο πιατάκι, προσθέταμε βήμα- βήμα τα υλικά για να δημιουργήσουμε μια πεταλούδα που πετάει στο συννεφιασμένο ουρανό και πάνω από ένα χορταριασμένο λιβάδι.
Ταυτόχρονα, σηζητούσαμε για τις τροφικές κατηγορίες στις οποίες ανήκουν τα υλικά μας, τα θρεπτικά συστατικά τους και τα ωφέλη στο σώμα μας.
Στο τέλος, φάγαμε τις δημιουργίες μας, γελάσαμε και χορτάσαμε!
Για να μην ξαχάσουμε τη συνταγή αυτού του ιδιαίτερου πίνακα ζωγραφικής, γράψαμε τα υλικά που χρησιμοποιήσαμε, προσπαθώντας να τα καταγράψουμε με τη σειρά που τα προσθέσαμε.
Στο ολοήμερο πρόγραμμα του τμήματος 2, ξεκινήσαμε κάνοντας φύλλα εργασίας μαθηματικών.Το πρώτο φύλλο εργασίας από εδώ.
Το δεύτερο φύλλο εργασίας από εδώ.
Έπειτα, κάθε παιδί έγινε ενα φρούτο ή λαχανικό και έφτιαξε το αντίστοιχο στεφανάκι.
Στη συνέχεια παίξαμε παιχνίδι και χωριστήκαμε σε 2 ομάδες: η ομάδα των φρούτων και η ομάδα των λαχανικών.
Και ξαφνικά διαπιστώσαμε ότι σήμερα τα “φρούτα” ήταν πιο πολλά απο τα ”λαχανικά”!
Έπειτα σκεφτήκαμε τι θα έλεγαν τα λαχανικά μεταξύ τους ; Τι θα έλεγε ο κύριος Πεπόνης στον κύριο Μπανάνα; Κάθε ομάδα έπαιξε ξεχωριστά το διαδραστικό παιχνίδι.
Η κυρία Συκούλα ήθελε να γίνει φίλη με τον κύριο Πεπόνη και έπειτα εκείνος ήθελε να γίνει φίλος με τον κύριο Μήλο. Στο τέλος, όλα τα φρούτα γνωρίστηκαν μεταξύ τους και μίλησαν για τους εαυτούς τους. Τι χρώμα έχει το καθένα απο έξω και από μέσα και κυρίως ότι έχουν βιταμίνες πολλές. Έτσι αποφάσισαν να γίνουν όλοι φίλοι και να φτιάξουν μια ωραία φρουτοσαλάτα. Και τα λαχανικά μια γευστικότατη σαλάτα.
Πρόσφατα σχόλια