Τα παιδιά του πρωινού τμήματος 1, επεξεργαστήκαμε τους πίνακες διατροφής που είχαμε δώσει στο σπίτι. Παρόλο που δεν αναφερθήκαμε σε ονόματα, διαπιστώσαμε ότι ακολουθούμε την υγιεινή διατροφή, χρησιμοποιούμε στα γεύματά μας σχεδόν όλες τις ομάδες τροφών, τρώμε ελάχιστα γλυκά ή φαγητά που έχουμε παραγγείλει και είμαστε πολύ περήφανοι για αυτό. Όλα τα παιδιά συμμετείχαμε στη συζήτηση και παρεμβαίναμε λέγοντας τη γνώμη μας και τη συμβουλή μας όπου πιστεύαμε ότι χρειαζόταν.
Στη συνέχεια παρακολουθήσαμε το παρακάτω βίντεο για την παχυσαρκία.
Κάναμε συχνές παύσεις κατά τη διάρκεια του βίντεο και συζητούσαμε για όσα βλέπαμε και καταλήξαμε στο συμπέρασμα ότι για να είμαστε υγιείς πρέπει να τρεφόμαστε σωστά, να πίνουμε πολύ νερό και να βάλουμε την άσκηση στη ζωή μας.
Διαλέξαμε ένα τρόφιμο από τα κουζινικά και το παρουσιάσαμε στους φίλους μας. Γνωρίζουμε τόσες πληροφορίες που θέλουμε συνέχεια να παίζουμε αυτό το παιχνίδι. Είπαμε στους συμμαθητές σε ποια κατηγορία ανήκει, τα θρεπτικά συστατικά, πού ωφελεί τον οργανισμό μας, γιατί είναι σημαντικό να καταναλώνεται στην εποχή του.
Χωριστήκαμε σε ομάδες ανάλογα με το τρόφιμο που κρατούσαμε στα χέρια μας και κάθε ομάδα προσπαθούσε να βρει επιχειρήματα γιατί είναι τόσο σημαντική και ωφέλιμη στον οργανισμό μας. Με προτροπή της εκπαιδευτικού ακολούθησε λογομαχία για το ποια ομάδα είναι η καλύτερη. Καταλήξαμε στο συμπέρασμα ότι όλες είναι εξίσου σημαντικές, γιατί κάθε μια προσφέρει κάτι διαφορετικό στον οργανισμό μας.
Τέλος, μετά από όλη αυτή τη διαμάχη και την ένταση, ακούσαμε το “Μάγειρα” του Μάριου Φραγκούλη και του Ηλία Μαμαλάκη.
Χορέψαμε με την ψυχή μας!
Τα παιδιά του ολοήμερου τμήματος 2, μετά την ώρα των Αγγλικών, μιλήσαμε για τα πέντε βασικά γεύματα της ημέρας και παρακολουθήσαμε σχετικό εκπαιδευτικό βίντεο.
Γιατί όμως το πρωινό είναι το σημαντικότερο γεύμα της ημέρας; Προσπαθήσαμε να συλλέξουμε πληροφορίες από ένα αγγλόφωνο εκπαιδευτικό βίντεο σε ελεύθερη μετάφραση από την εκπαιδευτικό.
Διαβάσαμε μερικές ακόμη συμβουλές για τις τροφές από τις οποίες πρέπει να αποτελούνται το πρωινό και το δεκατιανό γεύμα.
Ακολούθησε παιχνίδι σε ζευγάρια. Ποιος μπαμπάς ή μαμά θα ετοιμάσει πρώτος το πιο χορταστικό, υγιεινό και πλούσιο πρωινό για τα παιδάκια τους; Οι υπόλοιποι μαθητές ήταν οι κριτές που με επιχειρήματα αξιολογούσαν διατροφικά το … γεύμα του κάθε παίχτη.
Πρόσφατα σχόλια