Τα παιδιά του πρωινού τμήματος 1, συζητήσαμε για τους τρεις ιεράρχες, τη ζωή και το έργο τους, είδαμε εικόνες και παρακολουθήσαμε το παρακάτω βίντεο:
Στη συνέχεια, φτιάξαμε με τα παιδιά το συμβόλαιο της τάξης για τα εργαστήρια δεξιοτήτων με θέμα “Ο Ρούλης Τροφούλης και η περιπέτειά του στον κόσμο της υγιεινής διατροφής». Ακούσαμε όλες τις ιδέες και τις καταγράψαμε σε ένα σκούφο του σεφ.
Ζωγραφίσαμε το αγαπημένο μας φαγητό. Παρουσιάσαμε στους συμμαθητές μας το αγαπημένο μας φαγητό και φτιάξαμε ομάδες όσοι είχαμε την ίδια προτίμηση. Παρατηρήσαμε ότι τα μακαρόνια είναι το αγαπημένο φαγητό των περισσότερων μαθητών της τάξης μας.
Παρακολουθήσαμε το παρακάτω βίντεο που αφορά το βιβλίο “Η κυρά Διατροφή – πρώτη στη μαγειρική” προκειμένου να εμπλακούν οι μαθητές άμεσα στο περιεχόμενο του προγράμματος.
Αφού συζητήσαμε για τις κατηγορίες των τροφών και πού μας ωφελεί η κάθε μια, δημιουργήσαμε με τα παιδιά έναν εννοιολογικό χάρτη για τις υγιεινές και ανθυγιεινές τροφές.
Η εκπαιδευτικός έγραψε σε post-it τα μηνύματα των μαθητών για τη Μεσογειακή και ισορροπημένη διατροφή. Αύριο θα τα πάρουν τα παιδιά, θα τα αντιγράψουν και θα τα διακοσμήσουν όπως τους αρέσει.
Τα παιδιά του πρωινού τμήματος 2, ξεκινήσαμε ζωγραφίζοντας το αγαπημένο μας φαγητό και τα παρουσιάσαμε στις φιγούρες της τάξης που γνωρίσαμε εχθές-πατήστε εδώ.
Το φύλλο εργασίας:
Έπειτα παίξαμε παιχνίδι στ’ οποίο τα παιδιά χωρίζονταν σε μικρές ομάδες, ανάλογα με τα υλικά των φαγητών που ζωγράφισαν και αναπαριστούσαν ότι τους έλεγε ο Ρούλης Τροφούλης.
Διαβάσαμε το πρώτο μέρος της ιστορίας «Η Κυρά Διατροφή πρώτη στη μαγειρική»-κοιτάξτε παραπάνω- και εστιάσαμε ιδιαίτερα στις διάφορες κατηγορίες τροφίμων και τη διατροφική τους αξία. Αφού τα τρόφιμα, μας παρουσίασαν τις ιδιότητές τους, η κυρά Διατροφή τ’ αξιολόγησε και έφτιαξε μια πυραμίδα που σαν χάρτης μας δείχνει τον «δρόμο» της υγιεινής διατροφής. Σε βίντεο παρακολουθήσαμε βήμα βήμα πώς έχτισε την πυραμίδα της υγιεινής διατροφής και προσπαθήσαμε να κάνουμε μια πρώτη αποκωδικοποίηση των μηνυμάτων της.
Ο Ρούλης και ο Φίκι το λαίμαργο ποντίκι μας έμαθαν ένα τραγούδι που θα μας θυμίζει να μην μας ξεγελούν τα ανθυγιεινά φαγητά. Το χορέψαμε και το τραγουδήσαμε.
Τέλος, συμπληρώσαμε φύλλο εργασίας διαχωρισμού των υγιεινών και ανθυγιεινών τροφών. Για το φύλλο εργασίας κοιτάξτε παρακάτω.
Τα παιδιά των ολοήμερων τμημάτων συνεχίσαμε τη συζήτηση και τη γνωριμία με τις βασικές ομάδες τροφίμων και τη σημασία τους στην καθημερινότητά μας. Αναλύσαμε υλικό για τους υδατάνθρακες από τη χθεσινή παρουσίαση Sway για την υγιεινή διατροφή-πατήστε εδώ προς τη μέση της ανάρτησης.
Ακούσαμε την περιπέτεια της Κολοτούμπας που λόγω αδυναμίας λόγω έλλειψης σωστής διατροφής δεν είχε τη δύναμη να προπονηθεί για τους αγώνες άλματος. Πατήστε στην παρακάτω εικόνα για να διαβάσετε την ιστορία.
Τα παιδιά του ολοήμερου τμήματος 1, ξεκινήσαμε τις σελίδες του βιβλίου των ομάδων των τροφών από τους υδατάνθρακες. Τα παιδιά του ολοήμερου τμήματος 2 θα τη συμπληρώσουμε αύριο.
Οι σελίδες με τις ομάδες των τροφών από το παραπάνω βιβλίο: “Μια φορά ήταν…..η Κολοτούμπα”,της Σοφίας Μαντούβαλου.
Μετά την επανάληψη των υγιεινών και ανθυγιεινών τροφίμων και τι επιφέρει η κάθε μια κατηγορία στον οργανισμό μας, τα παιδιά του ολοήμερου τμήματος 2, δημιουργήσαμε έναν κατάλογο τροφίμων που δίνουν ενέργεια και βιταμίνες στον οργανισμό μας και τροφίμων που τον βλάπτουν. Ο κατάλογός μας εκτυπώθηκε σε χαρτί Α3.
Το φύλλο του καταλόγου, δημιουργία της κας Βάνας και το φύλλο των τροφίμων από εδώ.
Τα παιδιά του διευρυμένου ωραρίου, μιλήσαμε εχθές για τα φρούτα του Χειμώνα. Κάναμε φύλλο εργασίας με σταυρόλεξο με τα φρούτα του Χειμώνα και μαθηματικό φύλλο –από εδώ .
Επίσης σήμερα συμπληρώσαμε φύλλο εργασίας με χειμωνιάτικες προσθέσεις. Το φύλλο εργασίας από εδώ.
Πρόσφατα σχόλια