Τα παιδιά του πρωινού τμήματος 1, μιλήσαμε για το Χειμώνα και συγκεκριμένα για τα ρούχα που φοράμε. Τα παιδιά σκέφτηκαν αξεσουάρ και ρούχα και η εκπαιδευτικός τα σημείωσε στον πίνακα.
Συμπληρώσαμε το παρακάτω φύλλο εργασίας όπου έπρεπε να μετρήσουμε τα χειμωνιάτικα ρούχα και τα αξεσουάρ και να τα τοποθετήσουμε στη σωστή ντουλάπα. Το φύλλο εργασίας από εδώ.
Στη συνέχεια ακούσαμε το παρακάτω τραγούδι για το χειμώνα και προσπαθήσαμε να το μάθουμε και να το χορέψουμε με κινήσεις.
Ακούσαμε την ιστορία του χιονάνθρωπου που δεν ήθελε να λιώσει (συγγραφέας: Μάνος Κοντολέων).
Αφού συζητήσαμε για την ιστορία του χιονάνθρωπου και θυμηθήκαμε και τον κύκλο του νερού, ζωγραφίσαμε τα σκουφάκια που θα θέλαμε να φοράμε το χειμώνα.
Μετά την ώρα των Αγγλικών μας, τα παιδιά του πρωινού τμήματος 2, με αφορμή την ανάγνωση της ιστορίας Ο Φρόγκι ντύνεται» κάναμε μια σύντομη συζήτηση για τους τρόπου προστασίας των ζώων από τις δυσκολίες του Χειμώνα και εστιάσαμε περισσότερο στους τρόπους που οι άνθρωποι προστατεύονται από το κρύο.
Έγινε καταγραφή των ιδεών των παιδιών σε ιστόγραμμα. Στηριζόμενοι στις ιδέες των παιδιών στις οποίες συμπεριλαμβάνονταν τα πλεκτά ζεστά ρούχα (σκούφος, κασκόλ, σκουφί, γάντια) και με τη βοήθεια ενός πίνακα αναφοράς αντιγράψαμε σε καρτέλες τις παραπάνω λέξεις. Ο πίνακας αναφοράς είναι από εδώ.
Τις καρτέλες τις αξιοποιήσαμε στο παιχνίδι «Η μπουγάδα του Χειμώνα” στο οποίο τα παιδιά, ανά ομάδες, έπρεπε να κρεμάσουν τα ρούχα στο σκοινί στο σημείο που ήταν η καρτέλα με τη λέξη τους.
Χορέψαμε το παιχνιδοτράγουδο «Τα ρούχα του Χειμώνα». Το παιχνιδοτράγουδο από εδώ.
Συμπληρώσαμε φύλλο εργασίας αντιστοίχισης λέξεων με εικόνες ρούχων. Το φύλλο εργασίας από εδώ.
Τα παιδιά του ολοήμερου τμήματος 1, διαβάσαμε το βιβλίο το δώρο της παπλωματούς.
Μιλήσαμε για τη χαρά που αισθάνεται κάποιος όταν δίνει σε κάποιον χαρά.
Συμπληρώσαμε φύλλο εργασίας μαθηματικών. Το φύλλο εργασίας από εδώ.
Τα παιδιά του ολοήμερου τμήματος 2, αναλύσαμε τη σύνθετη λέξη χιονάνθρωπος στις επιμέρους λέξεις και καταλήξαμε ότι για τη δημιουργία του, απαραίτητο υλικό είναι το χιόνι. Χωρίς χιόνι δεν μπορεί να δημιουργηθεί χιονάνθρωπος. Η συζήτηση αυτή ήταν η αφορμή για το φύλλο εργασίας μας το οποίο μας ζητούσε να ταξινομήσουμε τις εικόνες δημιουργίας ενός χιονάνθρωπου.
Το φύλλο εργασίας δημιουργία της κας Βάνας.
Στη συνέχεια χωριστήκαμε σε τρεις ομάδες και με βαμβάκι δημιουργήσαμε τον χιονάνθρωπο της κάθε μίας. Με συλλογική δουλειά και συνεργασία οι χιονάνθρωποι στολίζουν την τάξη μας.
Τέλος η κάθε ομάδα δημιούργησε μια μικρή ιστορία με ήρωα τον χιονάνθρωπό της. Δύο από τις ιστορίες μας.
Τα παιδιά του διευρυμένου προγράμματος συμπληρώσαμε μαθηματικό φύλλο από εδώ.
Ομαδικά παίξαμε και συμπληρώσαμε την ακροστιχίδα του χειμώνα. Η ακροστιχίδα από εδώ.
Πρόσφατα σχόλια