Σήμερα, τα παιδιά του πρωινού τμήματος 1, ξεκινήσαμε τη μέρα μας με μια μουσικοκινητική δραστηριότητα για το Φθινόπωρο. Γίναμε σπόροι στο χώμα που σιγά-σιγά μεγαλώσαμε, αποχτήσαμε κορμό, βγάλαμε κλαδιά και φύλλα, ήρθε ένα γλυκό αεράκι και μας χάιδεψε, μετά ο αέρας δυνάμωνε και δυνάμωνε ώσπου στροβιλιστήκαμε και ρίξαμε τα φύλλα μας κάτω.
Ταυτόχρονα, ακούγαμε το Φθινόπωρο του Vivaldi.
Συνεχίσαμε τα χθεσινά φθινοπωρινά δεντράκια μας-πατήστε εδώ στην αρχή της ανάρτησης.
Γνωρίσαμε τη φωνούλα-γράμμα που ξεκινάει η λέξη Φθινόπωρο, προκειμένου να παίξουμε ένα παιχνίδι. Ωστόσο, πολλά παιδιά βρήκαν λέξεις που ξεκινάνε από “φ”. Το παιχνίδι ήταν παρόμοιο με τις μουσικές καρέκλες, μόνο που αντί για καρέκλες, τα παιδιά έπρεπε να βρουν τις κρυμμένες κάρτες που πάνω είχαν το γράμμα “Φ” μόλις η μουσική σταματούσε.
Σήμερα, τα παιδιά του πρωινού τμήματος 2, ξεκινήσαμε μ’ εξόρμηση στην αυλή κατά την οποία μαζέψαμε φθινοπωρινά φύλλα. Έπειτα, τα παρατηρήσαμε με μεγενθυτικό φακό για να εντοπίσουμε τις γραμμές (νευρώνες) που έχουν πάνω τους. Κάναμε υποθέσεις για τον λόγο ύπαρξής τους μέχρι στο τέλος να μας πει η κούκλα του Φθινοπώρου ότι μέσω αυτών μεταφέρεται το φαγητό των φύλλων. Έπειτα τα κολλήσαμε στο μεγάλο Φ της τάξης.
Παίξαμε ψηφιακό κουίζ για το γράμμα Φ.
Πατήστε στην παρακάτω εικόνα για να παίξετε.
Παίξαμε ψυχοκινητικό παιχνίδι ακουστικής διάκρισης λέξεων από Φ. Με χορό κινούμαστε στο χώρο και αν ακούγαμε λέξη από Φ τότε γινόμασταν φθινοπωρινά φύλλα που πέφτουν απαλά στο χώμα.
Συμπληρώσαμε φύλλο εργασίας.
Το φύλλο εργασίας από εδώ.
Παίξαμε bingo με τους αριθμούς 1-4 αξιοποιώντας τα φθινοπωρινά φύλλα που μαζέψαμε.
Πρόσφατα σχόλια