Εργαστήρια δεξιοτήτων 2023-2024:3ος θεματικός κύκλος-“Συνεργασία στο Νηπιαγωγείο”- Κατασκευή: Η καμηλοπάρδαλη της σκάλας της αγάπης- Ο δράκος της συνεργασίας-Ρουτίνα σκέψης: Βλέπω,σκέφτομαι,αναρωτιέμαι

Οκτ 202317

Σήμερα, τα παιδιά του πρωινού τμήματος 1, κολλήσαμε μικρά χαρτάκια και φτιάξαμε την καμηλοπάρδαλη από το βιβλίο “Η Σκάλα της Αγάπης” που είχαμε διαβάσει την προηγούμενη βδομάδα-πατήστε εδώ. Προσθέσαμε χορτάρι κάνοντας ευθείες γραμμές (προγραφική άσκηση) και κάποια παιδιά πρόσθεσαν ένα δέντρο κι έναν ήλιο.

380066994 700666991972961 175583750382823445 n

Συνεχίσαμε τα εργαστήρια δεξιοτήτων με θέμα τη “Συνεργασία”. Χωριστήκαμε σε τρεις ομάδες, όπου έπρεπε να συνεργαστούμε προκειμένου να φτιάξουμε μια σειρά από σωλήνες στους οποίους θα κυλούσαν τα μπαλάκια. Ακολούθησε συζήτηση με κάθε ομάδα ξεχωριστά για το αν υπήρχε συνεργασία μεταξύ τους, αν τα κατάφεραν σαν ομάδα, αν υπήρχαν δυσκολίες κτλ. Στη συνέχεια, κάθε παιδί αξιολόγησε τον εαυτό του.

380644399 826940812509393 681499491741466840 n defaced

Τέλος, χωριστήκαμε σε μικρότερες ομάδες και κληθήκαμε να συνεργαστούμε για το πώς θα μπορέσουμε να δημιουργήσουμε ένα δράκο με τα σώματά μας, ο οποίος θα πρέπει να είναι και ευκίνητος γιατί θα πάει να χορέψει στο πάρτι των δράκων. Ακολούθησε και πάλι συζήτηση μιας και τα περισσότερα παιδιά δυσκολεύτηκαν να συνεργαστούν μεταξύ τους, είτε στο αρχικό στάδιο, είτε στο τελικό, εντοπίσαμε τα λάθη που έγιναν, συζητήσαμε για δυσκολίες που αντιμετωπίσαμε και για το πώς θα μπορούσαμε να τα καταφέρουμε καλύτερα την επόμενη φορά.

380386409 712539923743222 6065201729127015826 n defaced

Τα παιδιά του πρωινού τμήματος 2, συνεχίζοντας τα εργαστήρια δεξιοτήτων με θέμα τη συνεργασία, σήμερα κληθήκαμε να ανταποκριθούμε σε μια νέα πρόκληση. Να συνεργαστούμε με μικρές και μεγαλύτερες ομάδες και να φτιάξουμε μια ομαδική κατασκευή από χάρτινους σωλήνες στους οποίους θα κυλάνε μπαλάκια μέχρι να μπουν σε ένα καλάθι. Παίξαμε αρχικά σε ομάδες των 5 ατόμων και έπειτα σε δυο ομάδες των 10 ατόμων. Σε κάθε περίπτωση αφιερώναμε αρκετό χρόνο ώστε κάθε ομάδα να συζητήσει και να αποφασίσει δίκαια σχετικά με την κατανομή των ρόλων και των υλικών. Σε περίπτωση που δεν υπήρχε αρχική συμφωνία τότε προτείνονταν από τα παιδιά εναλλακτικές προτάσεις διανομής ρόλων και υλικών μέχρι να συμφωνήσουν όλα τα μέλη της ομάδας. Αλλά και η εφαρμογή της δραστηριότητας ήταν αρκετά απαιτητική καθώς τα παιδιά έπρεπε να συντονιστούν και να συνεργαστούν ώστε να μην πέσουν τα μπαλάκια κατά τη διαδρομή τους. Όμως τα καταφέραμε!

393781240 702392564720509 7699430867074216110 n defaced 393708906 234231452693767 4114364350532343971 n defaced

Στο τέλος κάναμε και την αξιολόγησή μας σχετικά με την αποτελεσματικότητα της συνεργασίας μας. Και σε αυτό το σημείο αφιερώθηκε αρκετός χρόνος για να εκφράσουν τα παιδιά τις δυσκολίες που προέκυψαν στο παιχνίδι και τις εναλλακτικές λύσεις.

393314001 307922981978871 2514785591346970514 n

Γνωρίσαμε τον «Τεμπέλη Δράκο» τραγουδώντας την ιστορία του αν και τελικά διαπιστώσαμε ότι δεν είναι και τόσο τεμπέλης.

Μάθαμε ότι πού και πού χορεύει σε παραστάσεις κινέζικα τραγούδια! Μάλιστα παρακολουθήσαμε και ένα σχετικό βίντεο.

Βάση του βίντεο συζητήσαμε εφαρμόζοντας τη ρουτίνα σκέψης «Βλέπω, σκέφτομαι, αναρωτιέμαι» με την εκπαιδευτικό σε ρόλο γραφέα να καταγράφει τις ιδέες των παιδιών.

393781251 1034784007946947 788036185389211429 n

Έπειτα, μ’ ένα ακόμη βίντεο αποκαλύφθηκε το μυστήριο αυτού του χορευταρά δράκου.

Παρατηρήσαμε πόση συνεργασία, συντονισμό και συγκέντρωση χρειάζονται οι άνθρωποι-χορευτές που τον  χειρίζονται ώστε να χορέψει τόσο ωραία η χάρτινη κατασκευή του δράκου. Έπειτα προσπαθήσαμε να το κάνουμε και εμείς.

393484621 830106135462704 4902463768540758991 n defaced

από κάτω από: Εργαστήρια δεξιοτήτων 2023-2024:3ος θεματικός κύκλος-"Συνεργασία στο Νηπιαγωγείο"| με ετικέτα  |  | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Εργαστήρια δεξιοτήτων 2023-2024:3ος θεματικός κύκλος-“Συνεργασία στο Νηπιαγωγείο”- Κατασκευή: Η καμηλοπάρδαλη της σκάλας της αγάπης- Ο δράκος της συνεργασίας-Ρουτίνα σκέψης: Βλέπω,σκέφτομαι,αναρωτιέμαι    

Τα σχόλια είναι κλειστά.

Ιστορικό

Πρόσφατα άρθρα

Kατηγορίες

Άδεια Creative Commons

Πιστοποιητικό συμμετοχής σε πρόγραμμα Code Week 2023, Βάνα Μπουλτή

πιστοποιητικό Code Week Βάνα Μπουλτή

πιστοποιητικό Code Week, Ευαγγελίνα Μπακάγια

πιστοποιητικό Code Week Ευαγγελίνα Μπακάγια

Ετικέτα ποιότητας έργου Etwinning 2022

Ετικέτα ποιότητας έργου Etwinning 2022

COP26 badge_ 12ο Νηπιαγωγείο Γλυφάδας

https://www.twinkl.gr/blog/cop26-gallery-ellada

Δίπλωμα συμμετοχής CO26

44

Πιστοποιητικό αριστείας στον προγραμματισμό

4

Translate



Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων