Εργαστήρια δεξιοτήτων 2023-2024:3ος θεματικός κύκλος-“Συνεργασία στο Νηπιαγωγείο”-Ανίχνευση αρχικών ιδεών: Τι είναι συνεργασία-Κατασκευή: Σκιουράκι

Οκτ 202313

Τα παιδιά του πρωινού τμήματος 1, ξεκινήσαμε τη μέρα μας παρατηρώντας το δέντρο με τις ζωγραφιές μας-πατήστε εδώ. Προσθέσαμε λωρίδες Α4 που ανέφεραν πάνω λεκτικά σε ποιον κανόνα αντιστοιχούν. Έπειτα, κινηθήκαμε ελεύθερα στο χώρο της τάξης και στη συνέχεια ζωγραφίσαμε την πρώτη ιδέα που σκεφτόμαστε όταν ακούμε τη λέξη “Συνεργασία”. Ακολούθησε καταγραφή των ιστοριών των παιδιών από την εκπαιδευτικό.

379966616 3611176485786571 6483913977106236895 n defaced  379915556 737653858376969 2137661825820873420 n 380428847 3596953317290225 3348908098147152790 n

Συνεχίσαμε συμπληρώνοντας γραμμές πάνω σε ένα φύλλο εργασίας (προγραφική άσκηση).

380284760 1992928217748394 2630360650764100985 n defaced

Τέλος, παίξαμε διασκεδάζοντας παιχνίδια ομαδικά, συνεργασίας και μίμησης.

380442438 695047589209543 4500582266884789315 n defaced

Τα παιδιά του πρωινού τμήματος 2, σε συνέχεια των εργαστηρίων δεξιοτήτων οι ήρωες ο Σούκι και ο Μπούκι,τα σκιουράκια –πατήστε εδώ– συζητούσαν μεταξύ τους τι αγαπά ο ένας στον άλλο. Έτσι ανακάλυψαν και τις ιδιαίτερες ικανότητες του καθενός και πώς μπορούν να τις αξιοποιήσουν για τη συλλογή τροφής τώρα το φθινόπωρο. Μας έμαθαν και ένα παιχνίδι που θα μας βοηθούσε να γνωριστούμε καλύτερα και δείξουμε την εκτίμηση μας ο ένας στον άλλο. Το παιχνίδι λέγεται «Τα κουκουνάρια των φιλοφρονήσεων». Πρώτα όμως έπρεπε να λύσουμε ένα μαθηματικό ζήτημα. Για το παιχνίδι αντιστοιχούν 1 κουκουνάρι για κάθε ζευγάρι παιδιών. Πώς όμως θα ξέρουμε πόσα κουκουνάρια θα χρειαστούμε; Η λύση προτάθηκε έπειτα από συζήτηση στην ομάδα. Αφού χωριστήκαμε σε ζευγάρια , ένας μαθητής μοίρασε τα κουκουνάρια και το ζήτημα λύθηκε εύκολα και γρήγορα.

387606446 811312037346925 6138300292678446348 n defaced

Με μουσική χορεύαμε στον χώρο και στο σταμάτημα όσα είχαμε  κουκουνάρια τα δίναμε σ’ εκείνα που δεν έχουν. Ταυτόχρονα τους χαρίζαμε και μια φιλοφρόνηση σε σχέση με το τι θαυμάζει ο ένας στον άλλο (έχει προηγηθεί τις προηγούμενες ημέρες δραστηριότητα που το κάθε παιδί εξέφραζε σε τι νιώθει ότι είναι καλός/ καλή).Το παιχνίδι το επαναλάβαμε αρκετές φορές ώστε όλα τα παιδιά να λάβουν και να δώσουν φιλοφρονήσεις.

Ανιχνεύσαμε τις αρχικές γνώσεις και ιδέες των παιδιών σχετικά με τη συνεργασία. Όλα τα παιδιά ζωγράφισαν τι σκέφτονται όταν ακούν τη λέξη «συνεργασία» . Η εκπαιδευτικός κατέγραψε τις ιστορίες που ζωγράφισαν.

370231384 656107433277484 7120293982096628871 n

Τέλος, κατασκευάσαμε σκιουράκια από χάρτινο ποτήρι το οποίο βάψαμε και του κολλήσαμε τα χαρακτηριστικά του σκίουρου.

387526736 881199056936984 8823843556289206031 n defaced 370207176 893991352317115 4874393527844879163 n

 

από κάτω από: Κύπρος,Ελλάδα,Ομογένεια: Εκπαιδευτικές Γέφυρες – Παραμύθι και αφίσα για το διαγωνισμό| με ετικέτα  |  | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Εργαστήρια δεξιοτήτων 2023-2024:3ος θεματικός κύκλος-“Συνεργασία στο Νηπιαγωγείο”-Ανίχνευση αρχικών ιδεών: Τι είναι συνεργασία-Κατασκευή: Σκιουράκι    

Τα σχόλια είναι κλειστά.

Ιστορικό

Πρόσφατα άρθρα

Kατηγορίες

Άδεια Creative Commons

Πιστοποιητικό συμμετοχής σε πρόγραμμα Code Week 2023, Βάνα Μπουλτή

πιστοποιητικό Code Week Βάνα Μπουλτή

πιστοποιητικό Code Week, Ευαγγελίνα Μπακάγια

πιστοποιητικό Code Week Ευαγγελίνα Μπακάγια

Ετικέτα ποιότητας έργου Etwinning 2022

Ετικέτα ποιότητας έργου Etwinning 2022

COP26 badge_ 12ο Νηπιαγωγείο Γλυφάδας

https://www.twinkl.gr/blog/cop26-gallery-ellada

Δίπλωμα συμμετοχής CO26

44

Πιστοποιητικό αριστείας στον προγραμματισμό

4

Translate



Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων