Τα παιδιά και των δύο πρωινών τμημάτων, συμμετείχαμε στην εβδομάδα κώδικα προγραμματισμού με δραστηριότητα δημιουργίας του πορτρέτου μας με υλικά τοστ(ψωμί του τοστ, τυρί tirotrela,ελιές χωρίς κουκούτσια κομμένες, πιπεριά Φλωρίνης).
Τα παιδιά του πρωινού τμήματος 1, αποκωδικοποιήσαμε μια συνταγή μαγειρικής σε συγκεκριμένα βήματα, προκειμένου να φτιάξουμε πεντανόστιμα, υγιεινά σαντουιτσάκια με τις φατσούλες μας.
Στη συνέχεια κάναμε μια αποτίμηση για το θέμα “ο εαυτός μου”, θυμηθήκαμε δραστηριότητες, συζητήσεις, παιχνίδια και καταλήξαμε στο πόσο σημαντικός είναι ο καθένας από εμάς. Τέλος, φτιάξαμε ένα κολλάζ με τον εαυτό μας. Κόψαμε με τα χεράκια μας πολύχρωμα χαρτιά γλασέ, βάλαμε κόλλα και τα κολλήσαμε πάνω σε χαρτί Α4 που είχε τυπωμένο το σχήμα προσώπου.
Τα παιδιά του πρωινού τμήματος 2, γίναμε μάγειρες και η κεντρική δραστηριότητα της ημέρας ήταν η αποκωδικοποίηση μιας συνταγής σε βήματα ώστε να μαγειρέψουμε σαντουιτσάκια με τις φατσούλες μας. Τα υλικά μας, έπρεπε να τοποθετηθούν με τη σωστή σειρά και το σάντουιτς μας να κοπεί σε στρογγυλό σχήμα για να δοθεί η μορφή της φατσούλας μας.
Όταν ολοκληρώθηκε η αποστολή μας, ακολούθησε τσιμπούσι (τόση ώρα κρατιόμασταν να μην τα φάμε!). Φυσικά στο τέλος αναλάβαμε την καθαριότητα της τάξης.
Με το τραγούδι «Είμαι ρομπότ» μεταμορφωθήκαμε σε ρομπότ- μάγειρες τα επονομαζόμενα Robochef.
Ακολούθησε δραστηριότητα unplugged ρομποτικής. Κάποια παιδιά γίνονταν Robochef και τα υπόλοιπα είχαν το ρόλο του προγραμματιστή. Έπρεπε να δώσουν τις σωστές προφορικές οδηγίες στο Robochef ώστε αυτό να μετακινηθεί στο επιδαπέδιο πλέγμα και να μαζέψει τα υλικά με τη σειρά που αυτά προστέθηκαν στη συνταγή. Εξασκηθήκαμε αρκετές φορές ώστε να εξοικειωθούμε με τις απαραίτητες εντολές.
Τέλος, φτιάξαμε αυτή τη φορά τον εαυτό μας με μαρκαδόρους και ζωγραφική. Σε φύλλο εργασίας προσπαθήσαμε ν’ αποδώσουμε τα χαρακτηριστικά μας στο χαρτί παρατηρώντας μας ταυτόχρονα σ’ έναν καθρέφτη που ήταν στη μέση του τραπεζιού.
Τα παιδιά των ολοήμερων τμημάτων διαβάσαμε το βιβλίο “Είμαι σπουδαίος, είμαι εγώ” στα πλαίσια της σπουδαιότητας του μοναδικού εαυτού μας.
Δημιουργήσαμε τον καθρέφτη σπουδαιότητας που μέσα του καθρεφτίζεται ο ξεχωριστός εαυτός μας.
Τα φύλλα της κατασκευής.
Τα παιδιά του ολοήμερου τμήματος 2, με αφορμή το τραγούδι “Όταν λίγο μεγαλώσω”,
μέσα από τα μάτια της ψυχής μας ονειρευτήκαμε τον εαυτό μας ενήλικα. Ζωγραφίσαμε το επάγγελμα που μας συγκινεί.
Το φύλλο εργασίας, δημιουργία της κας Βάνας.
Τελειώσαμε τις δραστηριότητές μας αξιοποιώντας τα εναπομείναντα υλικά της πρωινής κατασκευής σάντουιτς. Η κα Ευαγγελίνα, μας ετοίμασε τα υπόλοιπα σάντουιτς και με δεν έμεινε ούτε ψίχουλο.
Πρόσφατα σχόλια