Τα παιδιά του πρωινού τμήματος 1, μετά την πρωινή παρεούλα μας, τα τραγούδια μας και το ημερολόγιό μας, φτιάξαμε με τα χεράκια μας μικρά μπαλάκια από γκοφρέ χαρτί, προκειμένου να τα κολλήσουμε στο αρχικό γραμματάκι του ονόματός μας που θα στόλιζε την κορώνα μας. Οι πρωινοί μας φίλοι είχαν ετοιμάσει την κορώνα τους την Τετάρτη-πατήστε εδώ.
Διαλέξαμε το χρώμα της κορώνας που προτιμούσαμε, διαλέξαμε και μαρκαδόρο και γράψαμε το αρχικό μας γράμμα γύρω-γύρω από την κορώνα.
Στη συνέχεια, κολλήσαμε τα μπαλάκια από γκοφρέ χαρτί και σχηματίσαμε το αρχικό γράμμα του ονόματός μας. Για να γίνει πιο αστραφτερή η κορώνα μας, προσθέσαμε πούλιες.
Παίξαμε παιχνίδια ομαδικά και συμπληρώσαμε ένα φύλλο εργασίας όπου γράψαμε το όνομά μας και βρήκαμε από πόσα γράμματα αποτελείται.
Για τα παιδιά του πρωινού τμήματος 1, η ιστορία του Βατράχου που διαβάσαμε εχθές ζωντάνεψε στον διαδραστικό μας πίνακα. Έτσι τη θυμηθήκαμε και παίξαμε ψηφιακό παιχνίδι σειραθέτησης εικόνων.
Πατήστε στην παρακάτω εικόνα για να παίξετε.
Έπειτα συζητήσαμε ξανά για τη διαφορετικότητα του καθενός μας σε σχέση με την εμφάνιση, τα ενδιαφέροντα και τις ικανότητες. Τι συμβαίνει όμως όταν θελουμε πάρα πολύ να καταφέρουμε έναν στόχο ακόμη κι αν αυτό μοιάζει αδύνατο; Στηριζόμαστε στις ξεχωριστές μας ικανότητες, τη θετική σκέψη και την προσπάθεια. Συμβολικά παίξαμε ένα παιχνίδι για ν’ αναδείξουμε τις παραπάνω ιδέες. Προσπαθήσαμε να διασχίσουμε τη βαθιά λίμνη πατώντας στα βραχάκια του «μπορώ». Όταν φτάναμε στην απέναντι όχθη, την όχθη του «θέλω», φωνάζαμε με πυγμή τον δύσκολο στόχο που θέλουμε να καταφέρουμε.
Ζωγραφίσαμε τους προσωπικούς στόχους που αναφέραμε στο παιχνίδι.
Για να επιβραβεύσουμε τους εαυτούς μας για το θάρρος μας, παίξαμε μουσικά βραχάκια και διασκεδάσαμε με το ομαδικό μας παιχνίδι.
Και εκεί που πιστέψαμε ότι ο Βάτραχος δεν πετάει, αλλά τον αγαπάμε όπως ακριβώς είναι, ένα βίντεο ενός εξερευνητή της φύσης μας έκανε να αλλάξουμε γνώμη. Τελικά, κάποιοι βάτραχοι «πετάνε». Αναρωτηθήκαμε πώς τα κατάφεραν και συζητήσαμε πώς θα μπορούσαμε κι εμείς να κατακτήσουμε τους στόχους μας. Καταλήξαμε ότι όλα τα μπορούμε αρκεί να πιστεύουμε στον εαυτό μας και να προσπαθούμε.
Συμπληρωματικά παρακολουθήσαμε και ένα βίντεο ενός ατόμου με αναπηρία που οι περισσότεροι θα πίστευαν ότι δεν μπορεί να χορέψει. Το βίντεο όμως μας διέψευσε.
Τέλος, ο Βάτραχος έφερε και τους φίλους του και παίξαμε προμαθηματικό παιχνίδι ομαδοποίησης.
Τα παιδιά των ολοήμερων τμημάτων κλείνοντας τη θεματική για το αρχικό γράμμα του ονόματός μας και τ’ όνομά μας, παρακολουθήσαμε την ιστορία της ΝΙΚΗΣ. Η Νίκη μας διηγήθηκε από πού πήρε τα γράμματα του ονόματός της.
Απαντήσαμε και στις ερωτήσεις κατανόησης. Πατήστε την παρακάτω εικόνα.
Τα παιδιά του ολοήμερου τμήματος 2,ολοκληρώσαμε το εξώφυλλο του βιβλίου που ετοιμάζουμε για το αρχικό μας γράμμα και τ’ όνομά μου και θα περιλαμβάνει όλα τα φύλλα εργασίας που έχουμε συμπληρώσει μέχρι τώρα. Το γράμμα μας με πλαστελίνη διακοσμήθηκε με πούλιες- οι φίλοι μας του ολοήμερου τμήματος 1, τ’ ολοκλήρωσαν εχθές-πατήστε εδώ στο τέλος της ανάρτησης .
Τα παιδιά του ολοήμερου τμήματος 2, πειραματιστήκαμε με “τα γράμματα που κολυμπούν”.
Με μαρκαδόρους ασπροπίνακα dry eraser, γράψαμε το αρχικό γράμμα του ονόματός μας σ’ ένα κουτάλι. Το φυσήξαμε για να στεγνώσουμε το μελάνι. Στη συνέχεια ακουμπήσαμε το κουτάλι στο νερό και σιγά σιγά είδαμε να ξεκολλά το γράμμα από το κουτάλι και να επιπλέει στο νερό. Επειδή μας άρεσε πολύ, τη Δευτέρα θα επαναλάβουμε το πείραμα και τα δύο ολοήμερα τμήματα.
Πρόσφατα σχόλια