Σήμερα, τα παιδιά του πρωινού τμήματος 1, συνεχίσαμε την ιστορία του Ακανθούλη-πατήστε εδώ για να τη δείτε. Χωριστήκαμε σε δύο ομάδες, διαλέξαμε το ρόλο που μας άρεσε περισσότερο στην ιστορία και παίξαμε θέατρο. Τα παιδιά που δεν ήθελαν να συμμετάσχουν στη δραστηριότητα, ήταν απλοί θεατές και ενθάρρυναν τους συμμαθητές τους που έπαιζαν.
Στη συνέχεια είδαμε στο διαδραστικό πίνακα φωτογραφίες με παιδάκια που είχαν διαφορετικά χαρακτηριστικά από τα δικά μας (π.χ. άλλο χρώμα, κάποια αναπηρία, μεγάλα αυτιά) κι αφού τα εντοπίσαμε συζητήσαμε για αυτές τις διαφορές που μας κάνουν ξεχωριστούς και με βάση την ιστορία του Ακανθούλη εστιάσαμε στο ότι ο καθένας μας είναι μοναδικός με ιδιαίτερα χαρίσματα και σε συνδυασμό με τα συναισθήματα κρίναμε σωστό ότι σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να σχολιάζουμε αρνητικά οποιονδήποτε είναι διαφορετικός από εμάς, γιατί τον πληγώνουμε και τον στενοχωρούμε.
Τέλος, βάψαμε γραμματάκια προκειμένου να φτιάξουμε αύριο ένα παιχνίδι με κάρτες και παίξαμε δύο ιστορίες που σκεφτήκαμε εκείνη τη στιγμή, μιας και μας άρεσε πολύ που δραματοποιήσαμε τον Ακανθούλη!
Τα παιδιά του πρωινού τμήματος 2, ξεκινήσαμε με το τραγούδι που μας εισήγαγε στην πρώτη δραστηριότητα της ημέρα που ήταν η κατασκευή του «γραμματόσαυρου», δηλαδή του δεινοσαύρου που θα μας βοηθήσει να μάθουμε τη σειρά των γραμμάτων του ονόματός μας.
Αρχικά βάψαμε το σώμα του με νερομπογιές αφού φυσικά συμφωνήσαμε με τους κανόνες χρήσης τους.
Έπειτα συμπληρώσαμε τα γράμματα του ονόματος μας σε χάρτινα τριγωνάκια που θα αποτελούν τις κεράτινες πλάκες του δεινοσαύρού μας(ένα γράμμα σε κάθε τρίγωνο). Η κατασκευή μας θα ολοκληρωθεί αύριο.
Στη συνέχεια, με ψυχοκινητικό παιχνίδι ακολουθήσαμε ένα μικρό βατραχάκι γύρω από τη λίμνη που ζούσε. Έτσι γίναμε λιβελούλες, πάπιες, νερόφιδα, ψαράκια και φυσικά βατραχάκια. Σύντομα καταλάβαμε ότι ο βάτραχος είχε μια ιστορία να μας πει.
Διαβάσαμε λοιπόν την ιστορία αυτοεκτίμησης και αυτογνωσίας « Ο Βάτραχος είναι βάτραχος».
Στο τέλος της ιστορίας συζητήσουμε ποσό διαφορετικοί είμαστε μεταξύ μας και πιο συγκεκριμένα στις ιδιαίτερες ικανότητες που έχει ο καθένας μας που μας κάνουν να νιώθουμε περηφάνια. Ζωγραφίσαμε τις ιδέες μας.
Τα παιδιά των ολοήμερων τμημάτων συμπληρώσαμε 2 ακόμη φύλλα εργασίας για το αρχικό γράμμα του ονόματός μας και τ’ όνομά μας-κοιτάξτε κι εδώ προς το τέλος της ανάρτησης.
Το φύλλο εργασίας από εδώ:
Το δεύτερο φύλλο εργασίας.
Το φύλλο εργασίας από εδώ.
Τελειώσαμε το εξώφυλλο του βιβλίου που ετοιμάζουμε για το αρχικό μας γράμμα και τ’ όνομά μου και θα περιλαμβάνει όλα τα φύλλα εργασίας που έχουμε συμπληρώσει μέχρι τώρα-πατήστε εδώ για να δείτε όλες τις σχετικές δραστηριότητες του Νηπιαγωγείου μας. Το γράμμα μας δημιουργήθηκε με πλαστελίνη, διακοσμήθηκε με πούλιες και ο εαυτός μας φιλοτεχνήθηκε με χάρη.
Τα παιδιά του ολοήμερου τμήματος 1, συμπλήρωσαν και το χθεσινό φύλλο εργασίας-πατήστε εδώ προς το τέλος της ανάρτησης για να το δείτε.
Πρόσφατα σχόλια