Τα παιδιά του πρωινού τμήματος 1, διαβάσαμε την ιστορία “Ο Ακανθούλης” και συζητήσαμε για την διαφορετικότητα. Παρατηρήσαμε ότι κι εμείς μεταξύ μας έχουμε διαφορές, αλλά είμαστε μια ομάδα, μια παρεούλα. Μιμηθήκαμε τον Ακανθούλη σε κινήσεις και μιλήσαμε για τα συναισθήματά του. Πατήστε πάνω στην εικόνα για να διαβάσετε την ιστορία.
Με αφορμή την ιστορία, παρατηρήσαμε πολύ καλά τα χαρακτηριστικά μας και ζωγραφίσαμε τον εαυτό μας, ο οποίος είναι ξεχωριστός και μοναδικός.
Παίξαμε ομαδικοσυνεργατικά παιχνίδια και τέλος, αναγνωρίζαμε το αρχικό μας γράμμα σε μια καρτέλα και μιμούμασταν τις κινήσεις και τους ήχους ζώων.
Τα παιδιά του πρωινού τμήματος 2, συνεχίσαμε τη «γραμματοεξερεύνηση» των ονομάτων μας και εστιάσαμε στον αριθμό των γραμμάτων που το απαρτίζουν. Φτιάξαμε την αριθμογραμμή με αφρώδη πλακάκια και έπειτα κάθε παιδί μετρούσε τα γράμματά του και πηδούσε στ’ αντίστοιχα τετράγωνα. Έπειτα άφηνε την καρτέλα του στον αριθμό που αντιστοιχούσε. Στο τέλος ήμασταν στη θέση να διαπιστώσουμε ποιος μαθητής έχει τα περισσότερα γράμματα στ’ όνομά του αλλά και πόσα γράμματα έχουν τα περισσότερα παιδιά της τάξης μας.
Συμπληρώσαμε αντίστοιχο φύλλο εργασίας.
Το φύλλο εργασίας είναι από εδώ.
Για να θυμόμαστε καλύτερα όσα μάθαμε σήμερα, φτιάξαμε βραχιολάκια με τόσες χάντρες όσες είναι και τα γράμματά μας.
Ολοκληρώσαμε τις κορώνες με το αρχικό μας γράμμα.
Τέλος, παίξαμε ομαδοσυνεργατικό παιχνίδι με μπάλες και στεφάνια. Η κάθε ομάδα πρέπει να βάλει τις μπάλες στην μπασκέτα που κρατάει ένας μαθητής. Πρέπει όμως να συνεργαστούν με τις κατάλληλες κινήσεις ώστε να μπει στο καλάθι.
Τα παιδιά των ολοήμερων τμημάτων μας πληροφόρησαν από πού πήραν τ’ όνομά τους, αφού είχαν επεξεργαστεί από το σπίτι ανάλογο φύλλο πληροφοριών. Το φύλλο εργασίας, δημιουργία της κας Βάνας, προέρχεται από προηγούμενη σχετική μας ανάρτηση-πατήστε εδώ.
Όσα παιδιά είχαμε συμπληρώσει και επεξεργαστεί το φύλλο που μας είχε δοθεί, βιντεοσκοποθήκαμε και τα βίντεο αποτελούν υλικό της χρονιάς. Η κα Βάνα τα διαμόρφωσε σ’ένα συνολικό βίντεο ανά τμήμα.
Ολοήμερο τμήμα 1:
Ολοήμερο τμήμα 2:
Συνεχίσαμε τη δραστηριότητα με τον αριθμό γραμμάτων που απαρτίζουν τ’ όνομά μας. Για να έχουμε συνολική εικόνα και να βγάλουμε τα συμπεράσματά μας για τα ποια ονόματα έχουν τον ίδιο αριθμό γραμμάτων, ποια είναι τα ποιο μακριά, ποια τα πιο κοντά, στο διαδραστικό πίνακα δημιουργήθηκε η συνολική εικόνα με τους ανάλογους αριθμούς.
Συμπληρώσαμε φύλλο εργασίας γράφοντας το κάθε γράμμα του ονόματός μας στο δικό του κουτάκι και ταξιδέψαμε αυτή τη φορά τ’ όνομά μας και το αρχικό μας με τρένο. Εχθές ταξιδέψαμε τ’ αρχικό μας γράμμα με αυτοκίνητο-πατήστε εδώ προς το τέλος της ανάρτησης.
Το φύλλο εργασίας, ιδέα από εδώ, αλλά τροποποιημένο για τις ανάγκες μας.
Στη συνέχεια ανακαλύψαμε το αρχικό μας γράμμα με τις διαφορετικές γραμματοσειρές του. Τα παιδιά του ολοήμερου τμήματος 1, θα το συμπληρώσουμε αύριο. Τα φύλλα εργασίας από εδώ.
Ξεκινήσαμε τη δημιουργία του αρχικού μας γράμματος με πλαστελίνη. Τα παιδιά του ολοήμερου τμήματος 2, θα τ’ ολοκληρώσουμε αύριο.
Πρόσφατα σχόλια