Τα παιδιά του πρωινού τμήματος 1, ταξιδέψαμε στη Γραμματοχώρα και κρατώντας στα χέρια μας το καρτελάκι με τ’ όνομά μας, προσπαθήσαμε ν’ ανακαλύψουμε το αρχικό γράμμα/φωνούλα που ξεκινάει τ’ όνομά μας ανάμεσα από σκόρπιες καρτέλες. Στο τέλος, παρατηρήσαμε ότι κάποιοι φίλοι μας κρατάνε τις ίδιες καρτέλες με τη δικιά μας κι ας έχουν διαφορετικό όνομα κι ότι κάποιες περίσσεψαν, γιατί κανένα όνομα δεν ξεκινούσε από αυτό το γραμματάκι/φωνούλα. Στη συνέχεια, ζωγραφίσαμε το γράμμα/φωνούλα που ξεκινάει τ’ όνομά μας, βάλαμε κόλλα στο πίσω μέρος και το κολλήσαμε σε ένα χαρτόνι. Τι μεγάλη που είναι η παρεούλα μας!
Τα παιδιά του πρωινού τμήματος 2, ξεκινήσαμε τραγουδώντας τραγουδάκια! Μ’ ένα από αυτά καλέσαμε τα γράμματα της αλφαβήτας στην τάξη μας.
Αλλά εκείνα ήρθαν όλα μαζί μπερδεμένα! Η Βάγια κουκουβάγια όμως μας χάρισε από ένα κουτάλι που είχε πάνω γραμμένο το αρχικό γράμμα του ονόματός μας. Με αυτό λέει θα φτιάχναμε τη μαγική γραμματόσουπα της τάξης. Για να συμβεί αυτό έπρεπε κάθε παιδί, με τη βοήθεια του κουταλιού του, να εντοπίσει το αρχικό του γράμμα και να το μεταφέρει στην κατσαρόλα μέσω μιας δύσκολης διαδρομής ισορροπίας.
Όταν μπήκαν όλα τ’ αρχικά γράμματα των ονομάτων της τάξης, ανακατέψαμε με τα κουτάλια μας τη σούπα και τη βάλαμε στην κουζίνα να σιγοβράσει. Στο μεταξύ μέχρι να ετοιμαστεί εμείς εξασκηθήκαμε στην αναγνώριση του αρχικού μας αλλά και της φωνής του. Παρακολουθήσαμε εκπαιδευτικό βίντεο και
https://www.youtube.com/watch?v=jwTTU9r1k0I
όταν αναγνωρίζαμε σε αυτό το αρχικό μας γράμμα, σηκώναμε το κουταλάκι μας ψηλά!
Και η μαγική σούπα ήταν επιτέλους έτοιμη! Σύντονα διαπιστώσαμε πως οποίος τη δοκιμάζει μεταμορφώνεται στο άγαλμα του αρχικού του! Ξεπάγωνε από αυτή τη στάση μόνο με το άκουσμα της μουσικής! Τελικά με λίγη φαντασία όλα μπορούν να συμβούν…
Τέλος, στολίσαμε τ’ αρχικό μας γράμμα με βούλες σε φόντο που χρωματίσαμε με ξυλομπογιά.
Τα παιδιά των ολοήμερων τμημάτων ξεκινήσαμε τη δημιουργία προσωπικού σουπλά με τ’ αρχικό γράμμα του ονόματός μας. Παίξαμε παιχνίδια αναγνώρισης του αρχικού μας. Τα παιδιά του ολοήμερου τμήματος 1, μέσω καρτέλας, αναγνωρίζαμε τ’ αρχικό μας γράμμα μέσα στο σύνολο.
Τα παιδιά του τμήματος 2,αναγνωρίζαμε τ’ αρχικό μας γράμμα μέσα από τα γράμματα που η κυρία έγραφε στο διαδραστικό μας πίνακα. Όταν γραφόταν τ’αρχικό μας σηκώναμε το χέρι μας και λέγαμε ότι αυτό π.χ. Ι, είναι το δικό μου, γιατί από αυτό αρχίζει τ’όνομά μου Ιόλη.
Στη συνέχεια και στην παρεούλα αλλά και στα τραπεζάκια δημιουργήσαμε όσα περισσότερα γράμματα μπορούσαμε με τα δάχτυλά μας.
Ξεκινήσαμε τη δημιουργία σουπλά με τ’αρχικό γράμμα του ονόματός μας. Δημιουργήσαμε σε χαρτί Α3 πολύχρωμο φόντο με μπαλάκια και μονόχρωμο το γράμμα μας. Όσοι γνωρίζουμε, γράψαμε και τ’ όνομά μας και οι υπόλοιποι με μια μικρή βοήθεια. Αύριο θα συνεχίσουμε τη δημιουργία μας.
Πρόσφατα σχόλια