Πραγματοποιήθηκε το πρώτο μάθημα Αγγλικών της χρονιάς. Πατήστε στον παρακάτω σύνδεσμο να το δείτε.
Αγγλικά τραγούδια για τους χαιρετισμούς, hello και goodbye
Τα παιδιά του πρωινού τμήματος 1,παίξαμε παιχνίδια ομαδικά, συνεργασίας και παιχνίδια ρόλων προκειμένου να δεθεί καλύτερα η ομάδα και να αισθανθούμε πιο άνετα μεταξύ μας.
Διαβάσαμε το βιβλίο, “Ο Φοίβος δεν θέλει να μοιράζεται τίποτε” και συζητήσαμε για την αξία του να μοιράζεσαι.
Με αφορμή ότι ο Φοίβος, ο ήρωας της ιστορίας μας δεν ήθελε να μοιραστεί ένα αγαπημένο του παιχνίδι, συζητήσαμε για το αγαπημένο μας παιχνίδι, το ζωγραφίσαμε και κάθε παιδί ξεχωριστά το παρουσίασε στους φίλους του.
Στα παιδιά του πρωινού τμήματος 2, γι’ αφόρμηση η εκπαιδευτικός ζωγράφισε έναν κύκλο στον πίνακα και προσπαθήσαμε να μαντέψουμε τι είναι. Αυτός ο κύκλος, που τελικά αποκαλύφθηκε ότι ήταν ο κύκλος της φιλίας, μας οδήγησε στην ανάγνωση της ιστορίας « Οι κύκλοι γύρω μας».
Έπειτα βάση όσων διαβάσαμε στο βιβλίο, παίξαμε παιχνίδια γνωριμίας με κύκλους- στεφάνια. Αρχικά στα παιχνίδια μας, έμπαιναν σε κάθε στεφάνι ένα παιδί, έπειτα δυο, έπειτα τρία. Κάθε φορά τα μέλη της ομάδα που ήταν στο κάθε στεφάνι χαιρετούσαν με διαφορετικό τρόπο ο ένας τον άλλο.
Στη συνέχεια αναλάβαμε να ολοκληρώσουμε μια αποστολή (κλωτσάμε το μπαλάκι με τα πόδια προσπαθώντας να μην βγει από τον κύκλο μας). Αρχικά δοκιμάσαμε μόνο με δυο παιδιά αλλά δεν ήταν εύκολο να τα καταφέρουμε. Σταδιακά και αφού συνεχώς αποτυγχάναμε στις προσπάθειές μας, καλούσαμε συνεχώς νέους παίχτες μέχρι που ο κύκλος μεγάλωσε! Όταν όλοι οι μαθητές ήρθαν στον κύκλο τότε η αποστολή μας ολοκληρώθηκε με επιτυχία. Τελικά ΟΛΟΙ μαζί καταφέρνουμε το πιο δύσκολα αλλά και τα πιο διασκεδαστικά!
Τέλος, χρωματίσαμε τον δικό μας κύκλο της φιλίας και μέσα του κλείσαμε όλους τους καινούριους μας φίλους.
Το φύλλο εργασίας, δημιουργία της κας Ελένης.
Τα παιδιά και των ολοήμερων τμημάτων, παρακολουθήσαμε την περιπέτεια των δύο αγαπημένων φίλων του Τικ και της Τέλας με το κόκκινο μπαλόνι. Η εκπαιδευτικός σταματούσε το βίντεο σε καίρια σημεία και μας έκανε ερωτήσεις αιτίας-αιτιατού, εξάπτοντας τη φαντασία μας, ενεργοποιώντας την προσοχή μας και τα επιχειρήματά μας. Π.χ. γιατί έφυγε το μπαλόνι από τα χέρια του Τικ, πρόλαβε ο Τικ να το πιάσει, που το βρήκε και πώς, τι είχε πάθει το μπαλόνι, τι νομίζετε ότι αισθάνθηκε ο Τικ όταν είδε σπασμένο το μπαλόνι του, τι κάνετε όταν είστε λυπημένοι …για να δούμε παρακάτω εκδήλωσε και ο Τικ κάποια δικής σας συμπεριφορά, τι νομίζετε ότι έκανε η Τέλα και τι μπορεί να του χάρισε για να σταματήσει ο φίλος της να είναι λυπημένος. Το δώρο της Τέλας ήταν σαπουνόφουσκες, γιατί νομίζεται ότι του χάρισε αυτό το δώρο.
https://www.youtube.com/watch?v=3zJdrs9lTJY
Συγκεντρωθήκαμε όλοι οι φίλοι και των δύο ολοήμερων τμημάτων σε μια τάξη για ν’ ανταλλάξουμε απόψεις τι μπορεί να είναι ο πύραυλος-μπαλόνι. Στον ασπροπίνακα υπήρχε στερεωμένο ένα σκοινί μ’ ένα κομμάτι από πλαστικό καλαμάκι που κατέληγε στο φεγγάρι. Η κυρία κρατούσε ένα μπαλόνι. Ξεκίνησαν οι υποθέσεις: Θα βάλουμε το μπαλόνι πάνω στο καλαμάκι και θα το τραβήξουμε μέχρι το φεγγάρι. Σπρώχνει κάποιος τον πύραυλο για να πάει στο φεγγάρι; Όχι. Άλλη ιδέα: πρέπει να του βάλουμε βενζίνη. Ποια θα είναι η βενζίνη του δικού μας πύραυλου; Ο αέρας.
Οι κυρίες στερέωσαν το φουσκωμένο μπαλόνι πολύ καλά μ’ένα μεγάλο κομμάτι κολλητικής ταινίας και τώρα έπρεπε να βρούμε τρόπο πώς θα φύγει μόνο του το μπαλόνι.
Η απάντηση ήρθε άμεσα: Θα το αφήσει η κυρία από το χέρι της, όπως το άφησε και ο Τικ.
Οι πρώτες μέρες του Νηπιαγωγείου κύλησαν πολύ δημιουργικά, είμαστε ομάδα δυνατή και πήραμε το πρώτο βραβείο για την προσπάθειά μας.
Τα βραβεία είναι από εδώ.
Πρόσφατα σχόλια