Η αξία του μοιράζομαι και συνεργάζομαι-Παραμύθι: Τικ και Τέλα,το μπαλόνι-Πείραμα: Το μπαλόνι-πύραυλος-Βραβεία προσπάθειας

Σεπ 202315

Πραγματοποιήθηκε το πρώτο μάθημα Αγγλικών της χρονιάς. Πατήστε στον παρακάτω σύνδεσμο να το δείτε.

Αγγλικά τραγούδια για τους χαιρετισμούς, hello και goodbye

Τα παιδιά του πρωινού τμήματος 1,παίξαμε παιχνίδια ομαδικά, συνεργασίας και παιχνίδια ρόλων προκειμένου να δεθεί καλύτερα η ομάδα και να αισθανθούμε πιο άνετα μεταξύ μας.

378074594 1045337303135708 2854460145349698366 n defaced

Διαβάσαμε το βιβλίο, “Ο Φοίβος δεν θέλει να μοιράζεται τίποτε” και συζητήσαμε για την αξία του να μοιράζεσαι.

379567016 639471734919006 5742852624667693037 n defaced

Με αφορμή ότι ο Φοίβος, ο ήρωας της ιστορίας μας δεν ήθελε να μοιραστεί ένα αγαπημένο του παιχνίδι, συζητήσαμε για το αγαπημένο μας παιχνίδι, το ζωγραφίσαμε και κάθε παιδί ξεχωριστά το παρουσίασε στους φίλους του.

379335070 327597686339214 4035946857422116439 n

Στα παιδιά του πρωινού τμήματος 2, γι’ αφόρμηση η εκπαιδευτικός ζωγράφισε έναν κύκλο στον πίνακα και προσπαθήσαμε να μαντέψουμε τι είναι. Αυτός ο κύκλος, που τελικά αποκαλύφθηκε ότι ήταν ο κύκλος της φιλίας, μας οδήγησε στην ανάγνωση της ιστορίας « Οι κύκλοι γύρω μας».

377121167 955087232260446 8759471576241715899 n

Έπειτα βάση όσων διαβάσαμε στο βιβλίο, παίξαμε παιχνίδια γνωριμίας με κύκλους- στεφάνια. Αρχικά στα παιχνίδια μας, έμπαιναν σε κάθε στεφάνι ένα παιδί, έπειτα δυο, έπειτα τρία. Κάθε φορά τα μέλη της ομάδα που ήταν στο κάθε στεφάνι χαιρετούσαν με διαφορετικό τρόπο ο ένας τον άλλο.

377123818 1009681333685353 6125481690512362532 n defaced

Στη συνέχεια αναλάβαμε να ολοκληρώσουμε μια αποστολή (κλωτσάμε το μπαλάκι με τα πόδια προσπαθώντας να μην βγει από τον κύκλο μας). Αρχικά δοκιμάσαμε μόνο με δυο παιδιά αλλά δεν ήταν εύκολο να τα καταφέρουμε. Σταδιακά και αφού συνεχώς αποτυγχάναμε στις προσπάθειές μας, καλούσαμε συνεχώς νέους παίχτες μέχρι που ο κύκλος μεγάλωσε! Όταν  όλοι οι μαθητές ήρθαν στον κύκλο τότε η αποστολή μας ολοκληρώθηκε με επιτυχία. Τελικά ΟΛΟΙ μαζί καταφέρνουμε το πιο δύσκολα αλλά και τα πιο διασκεδαστικά!

377126342 6956269121072568 8001926150431815408 n defaced

Τέλος, χρωματίσαμε τον δικό μας κύκλο της φιλίας και μέσα του κλείσαμε όλους τους καινούριους μας φίλους.

377123279 1023449672406971 1707786716138637199 n defaced 377123814 2306053269582368 3287949667965291673 n 377123937 810482384093476 1706453860703626199 n

Το φύλλο εργασίας, δημιουργία της κας Ελένης.

Καταγραφή

Τα παιδιά και των ολοήμερων τμημάτων, παρακολουθήσαμε την περιπέτεια των δύο αγαπημένων φίλων του Τικ και της Τέλας με το κόκκινο μπαλόνι. Η εκπαιδευτικός σταματούσε το βίντεο σε καίρια σημεία και μας έκανε ερωτήσεις αιτίας-αιτιατού, εξάπτοντας τη φαντασία μας, ενεργοποιώντας την προσοχή μας και τα επιχειρήματά μας. Π.χ. γιατί έφυγε το μπαλόνι από τα χέρια του Τικ, πρόλαβε ο Τικ να το πιάσει, που το βρήκε και πώς, τι είχε πάθει το μπαλόνι, τι νομίζετε ότι αισθάνθηκε ο Τικ όταν είδε σπασμένο το μπαλόνι του, τι κάνετε όταν είστε λυπημένοι …για να δούμε παρακάτω εκδήλωσε και ο Τικ κάποια δικής σας συμπεριφορά, τι νομίζετε ότι έκανε η Τέλα και τι μπορεί να του χάρισε για να σταματήσει ο φίλος της να είναι λυπημένος. Το δώρο της Τέλας ήταν σαπουνόφουσκες, γιατί νομίζεται ότι του χάρισε αυτό το δώρο.

https://www.youtube.com/watch?v=3zJdrs9lTJY

Συγκεντρωθήκαμε όλοι οι φίλοι και των δύο ολοήμερων τμημάτων σε μια τάξη για ν’ ανταλλάξουμε απόψεις τι μπορεί να είναι ο πύραυλος-μπαλόνι. Στον ασπροπίνακα υπήρχε στερεωμένο ένα σκοινί μ’ ένα κομμάτι από πλαστικό καλαμάκι που κατέληγε στο φεγγάρι. Η κυρία κρατούσε ένα μπαλόνι. Ξεκίνησαν οι υποθέσεις: Θα βάλουμε το μπαλόνι πάνω στο καλαμάκι και θα το τραβήξουμε μέχρι το φεγγάρι. Σπρώχνει κάποιος τον πύραυλο για να πάει στο φεγγάρι; Όχι. Άλλη ιδέα: πρέπει να του βάλουμε βενζίνη. Ποια θα είναι η βενζίνη του δικού μας πύραυλου; Ο αέρας.

Οι κυρίες στερέωσαν το φουσκωμένο μπαλόνι πολύ καλά μ’ένα μεγάλο κομμάτι κολλητικής ταινίας και τώρα έπρεπε να βρούμε τρόπο πώς θα φύγει μόνο του το μπαλόνι.

377121445 224136043972221 7628186250832044701 n

Η απάντηση ήρθε άμεσα: Θα το αφήσει η κυρία από το χέρι της, όπως το άφησε και ο Τικ.

Οι πρώτες μέρες του Νηπιαγωγείου κύλησαν πολύ δημιουργικά, είμαστε ομάδα δυνατή και πήραμε το πρώτο βραβείο για την προσπάθειά μας.

1 3 377094951 1943178952732578 573896237445320214 n 2 3 377120910 617211077228793 5220698201275520622 n

Τα βραβεία είναι από εδώ.

Καταγραφή 1

 

 

 

 

από κάτω από: Αρχή σχολικής χρονιάς, Φυσική-Πειράματα| | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Η αξία του μοιράζομαι και συνεργάζομαι-Παραμύθι: Τικ και Τέλα,το μπαλόνι-Πείραμα: Το μπαλόνι-πύραυλος-Βραβεία προσπάθειας    

Τα σχόλια είναι κλειστά.

Ιστορικό

Πρόσφατα άρθρα

Kατηγορίες

Άδεια Creative Commons

Πιστοποιητικό συμμετοχής σε πρόγραμμα Code Week 2023, Βάνα Μπουλτή

πιστοποιητικό Code Week Βάνα Μπουλτή

πιστοποιητικό Code Week, Ευαγγελίνα Μπακάγια

πιστοποιητικό Code Week Ευαγγελίνα Μπακάγια

Ετικέτα ποιότητας έργου Etwinning 2022

Ετικέτα ποιότητας έργου Etwinning 2022

COP26 badge_ 12ο Νηπιαγωγείο Γλυφάδας

https://www.twinkl.gr/blog/cop26-gallery-ellada

Δίπλωμα συμμετοχής CO26

44

Πιστοποιητικό αριστείας στον προγραμματισμό

4

Translate



Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων