Παγκόσμια Ημέρα Ποδηλάτου αύριο (3/6) και στάθηκε η αφορμή για τα παιδιά του πρωινού τμήματος 1,να γυρίσουμε πίσω στο εργαστήριο δεξιοτήτων μας, «Τον Κ.Ο.Κ αγαπώ. Με ασφάλεια κυκλοφορώ», όπου αναφέρεται κι ένα από τα θεατρικά δρώμενα της καλοκαιρινής μας γιορτής-πατήστε εδώ για να δείτε όλες τις σχετικές δραστηριότητες των εργαστηρίων του θεματικού κύκλου. Στην ανατροφοδότηση αυτή μας βοήθησε το βιβλίο «Ο Λευτέρης πάει βόλτα (Ζώνη, κράνος, φύγαμε!)», σχετικό με την κυκλοφοριακή αγωγή και την οδική ασφάλεια συγκεντρωτικά. Αρχικά, απαντήσαμε σε ερωτήσεις κατανόησης της ιστορίας.
Πατήστε στην παρακάτω εικόνα για να δείτε την εκπαιδευτική αξιοποίηση με δραστηριότητες για την ιστορία του Λευτέρη. Στη σελίδα 11 βρίσκονται οι ερωτήσεις κατανόησης της ιστορίας που απαντήσαμε.
Μέσα από την επεξεργασία του βιβλίου, θυμηθήκαμε και συζητήσαμε για τους κανόνες οδικής κυκλοφορίας και ασφάλειας για τους επιβάτες -κι ως παιδιά μέσα στο αυτοκίνητο-, τους πεζούς, τους οδηγούς, αλλά και τους ποδηλάτες. Κάναμε επανάληψη στους φωτεινούς σηματοδότες και στα σήματα κυκλοφορίας και τις τέσσερις βασικές κατηγορίες τους, ανάλογα με το σχήμα και το χρώμα τους. Ενδεικτικές σελίδες του βιβλίου.
Εστιάσαμε στα σήματα που πρέπει να γνωρίζουμε ως ποδηλάτες οδηγοί, ώστε να είμαστε ασφαλείς στις διαδρομές μας, υπακούοντας στον Κ.Ο.Κ. Σ’ αυτό μας βοήθησε και μια παρουσίαση, όπου ερμηνεύσαμε τα σήματα κι αναφέραμε την αντίστοιχη κατηγορία (υποχρεωτικό, απαγορευτικό, προειδοποιητικό-του κινδύνου, πληροφοριακό).
Πατήστε στην παρακάτω εικόνα για να δείτε την παρουσίαση.
Επίσης, μέσα από μια φωτογραφία, από εδώ
συζητήσαμε για τους κανόνες του σωστού και υπεύθυνου ποδηλάτη, αναφορικά με τον εξοπλισμό και τη σωστή οδική συμπεριφορά.
Τώρα που έχουμε κάνει αυτή τη γενική επανάληψη, είμαστε έτοιμοι να δημιουργήσουμε τις μικρές ατομικές μας αφίσες για την παγκόσμια ημέρα του ποδηλάτου. Έτσι, σχεδιάσαμε το ποδήλατό μας (είχαμε μάθει βήμα-βήμα τον σχεδιασμό σε δραστηριότητα του εργαστηρίου) με τον εαυτό μας να φοράει τον απαραίτητο ποδηλατικό εξοπλισμό και να υπακούει στα σχετικά σήματα, ανάλογα με το αν βρίσκεται σε ποδηλατόδρομο ή όχι. Έτσι, δείχνουμε σε όλους πώς να κυκλοφορούμε με ασφάλεια και υπευθυνότητα, γνωρίζοντας τους κανόνες του Κ.Ο.Κ και απολαμβάνοντας τις ποδηλατικές μας βόλτες χαρούμενοι!!
Το φύλλο εργασίας από εδώ.
Συνεχίσαμε τραγουδώντας για το αγαπημένο μας καλοκαίρι, που ήρθε και μας γέμισε χαρά!
Σε συνέχεια της χθεσινής μας μαθηματικής δραστηριότητας με το ψαράκι στο βυθό-πατήστε εδώ– με πρόσθεση έως το άθροισμα του «9», επεξεργαστήκαμε στον διαδραστικό πίνακα κι έπειτα συμπληρώσαμε ατομικό φύλλο εργασίας, όπου αντιστοιχίσαμε το κάθε ψαράκι πρόσθεσης δύο αριθμών με το άθροισμά του και χρωματίσαμε τα ψαράκια μας. Επίσης, εξασκηθήκαμε στη γραφή του τελικού αριθμού δίπλα σε κάθε κυκλάκι του.
Το φύλλο εργασίας από εδώ.
Τα παιδιά του πρωινού τμήματος 2, ε συνέχεια της χθεσινής μας δραστηριότητας-πατήστε εδώ στη μέση της ανάρτησης για να δείτε το παιχνίδι τάξης– ξεκινήσαμε να φτιάχνουμε το δικό μας μαθηματικό παιχνίδι με τα σαγόνια του καρχαρία. Η κατασκευή μας είχε πολλά στάδια αλλά ολοκληρώθηκε με επιτυχία. Αρχικά κόψαμε 10 δόντια και 10 ψαράκια. Στα ψαράκι τώρα προσθέσαμε τους αριθμούς από το 1 έως το 10. Ζωγραφίσαμε και συνθέσαμε με κολάζ το ταμπλό με τον καρχαρία και γράψαμε τον τίτλο του παιχνιδιού.
Αναφερθήκαμε στην παγκόσμια ημέρα ποδηλάτου που είναι αύριο. Με αφορμή αυτό λοιπόν διαβάσαμε την ιστορία «Ο Λευτέρης πάει βόλτα – ζώνη , κράνος , φύγαμε!»-κοιτάξτε παραπάνω. Η ιστορία ήταν μια καλή υπενθύμιση στους κανόνες οδικής ασφάλειας. Συνεχίσαμε με συζήτηση για το θέμα «Γιατί ποδήλατο;». Στη συζήτηση προσπαθήσαμε να σκεφτούμε για πιο λόγο κάποιος να προτιμήσει να κυκλοφορήσει με ποδήλατο αντί για το αυτοκίνητο.
Όλα τα παιδιά συνεχίσαμε τις πρόβες της καλοκαιρινής μας γιορτής.
Τα παιδιά των ολοήμερων τμημάτων συνεχίσαμε τις δραστηριότητές μας για να ολοκληρώσουμε την εγκυκλοπαίδεια των 12 θεών του Ολύμπου-πατήστε εδώ για να δείτε τις μέχρι τώρα δραστηριότητές μας. Ολοκληρώσαμε το παιχνίδι αντιστοίχισης και ταύτισης με τις εικόνες και τα ονόματα των θεών(οι καρτέλες πλαστικοποιήθηκαν)-πατήστε εδώ για να βρείτε το υλικό στο τέλος της ανάρτησης-, καθώς και το παιχνίδι memory με τους θεούς/θεές και τα σύμβολά τους-πατήστε εδώ για να βρείτε το υλικό.
Επίσης τα παιδιά του ολοήμερου τμήματος 1, ολοκλήρωσαν και τις σελίδες των δύο τελευταίων θεών της εγκυκλοπαίδειάς μας, Δήμητρας και Απόλλωνα. Οι μορφές των θεών από εδώ και εδώ.
Τα φύλλα εργασίας, δημιουργία της κας Βάνας. Χρησιμοποιήθηκε υλικό από εδώ και εδώ.
Πρόσφατα σχόλια