Τα παιδιά του πρωινού τμήματος 1, ξεκινήσαμε με την επεξεργασία των «πλαστικών» ημερολογίων, που είχαμε πάρει την προηγούμενη εβδομάδα στο σπίτι –πατήστε εδώ στο τέλος της ανάρτησης θα την βρείτε– κι επιστρέψαμε συμπληρωμένα στο σχολείο, εξηγώντας τα δεδομένα και βγάζοντας τα συμπεράσματά μας. Καταλήξαμε ότι χρησιμοποιούμε πολύ παραπάνω πλαστικό απ’όσο νομίζαμε αρχικά και, τώρα πια έχοντας γνώσεις, εκφράσαμε ιδέες και λύσεις για τη μείωση των πλαστικών μιας χρήσης που χρησιμοποιούμε στην καθημερινότητά μας και τη σωστή απόρριψή τους.
Συνεχίσαμε την κατασκευή μας «γοργόνα με αβγοθήκες»-πατήστε εδώ για να δείτε την έναρξη της κατασκευής, στο τέλος της ανάρτησης-, ξεκινώντας να ετοιμάζουμε τα κομμάτια από τα οποία θα αποτελείται. Σχεδιάσαμε προσεκτικά τα χαρακτηριστικά του προσώπου της και χρωματίσαμε το σώμα της. Κόψαμε την αστραφτερή ουρά της (δύο ουρές για την καθεμιά που θα κολληθούν) σε χρώματα της επιλογής μας, κόψαμε το μαγιό της, διαλέγοντας το σχέδιο. Αύριο θα συνεχίσουμε, για να ολοκληρώσουμε την κατασκευή μας.
Σε συνέχεια του εργαστηρίου μας για τη δημιουργία περιβαλλοντικών μηνυμάτων, παρακολουθήσαμε αρχικά τέσσερα ολιγόλεπτα βίντεο της WWF, σχετικά με την περιβαλλοντική απειλή και τις συνέπειες της πλαστικής ρύπανσης στις θάλασσες, στα είδη και στον ίδιο τον άνθρωπο. Μας παρακινούσαν να «μη μένουμε θεατές», αλλά να δράσουμε. Αποφασίσαμε λοιπόν να το κάνουμε, δημιουργώντας τη δική μας έντυπη αφίσα, που θα μεταφέρει τα δικά μας μηνύματα, που θα τα διαδώσουμε και ψηφιακά, για να μάθουν όλοι οι άνθρωποι για το τεράστιο οικολογικό πρόβλημα που προκαλούν τα πλαστικά απορρίμματα των θαλασσών και τις προτάσεις – λύσεις μας. Τα δύο πρώτα είναι κοινά με του πρωινού τμήματος 2 που ακολουθούν παρακάτω.
Για να βοηθηθούμε στην προσπάθειά μας αυτή, έχοντας επεξεργαστεί αρκετές αφίσες όλες αυτές τις μέρες, παρακολουθήσαμε και δύο τηλεοπτικά σποτ με τον γλάρο της Helmepa του 2012 και του 2019-κοίτα παρακάτω-, με τις προειδοποιήσεις και τις συμβουλές του, για να πάρουμε ιδέες για τα δικά μας συνθήματα.
Επίσης, παρακολουθήσαμε την πλαστική ρύπανση σε 1’, όπου στο τέλος είδαμε πώς μπορούμε να κάνουμε τη διαφορά και να βελτιώσουμε τις περιβαλλοντικές μας συμπεριφορές, προτείνοντας πάλι λύσεις και τρόπους μείωσης των πλαστικών αντικειμένων μιας χρήσης κι αναφέροντας τις έννοιες που είχαμε κατονομάσει στις χθεσινές μας δράσεις.
Τώρα είμαστε έτοιμοι να ξεκινήσουμε την κατασκευή της μεγάλης ομαδικής αφίσας μας και να μεταφέρουμε τα δικά μας περιβαλλοντικά μηνύματα. Αφού συζητήσαμε στην ολομέλεια για τον τρόπο που θέλουμε να την αποδώσουμε, ξεκινήσαμε να σχεδιάζουμε τα ζώα της θάλασσας, επιδιώκοντας να δημιουργήσουμε ποικιλία στα θαλάσσια είδη μας. Αύριο θα συνεχίσουμε με τα υπόλοιπα στοιχεία της θάλασσας και με τη γραφή των περιβαλλοντικών μας μηνυμάτων.
Τα παιδιά του πρωινού τμήματος 2, σε συνέχεια των εργαστήριων δεξιοτήτων παρακολουθήσαμε διαφημιστικά τηλεοπτικά spot από διάφορους φορείς που προειδοποιούν και ενημερώνουν τους θεατές σχετικά με το περιβαλλοντικό θέμα των πλαστικών στις θάλασσες.
Παρατηρήσαμε τον τρόπο παρουσίασης και τα μηνύματά τους και σκεφτήκαμε τα δικά μας τηλεοπτικά spot. Γίναμε σκηνοθέτες και «γυρίσαμε» τρία τηλεοπτικά spot. Παρακάτω μερικά στιγμιότυπα …
Θέμα : Ποτέ ξανά σκουπίδια στη θάλασσα!
Θέμα : Τα σκουπίδια μας στον κάδο ανακύκλωσης.
Θέμα: Όχι αλλά πλαστικά , υπάρχουν και άλλα υλικά!
Τα διαφημιστικά βίντεο θα κοινοποιηθούν στους γονείς μας με αποστολή των βίντεο σε mail.
Πρόσφατα σχόλια