Εργαστήρια Δεξιοτήτων 2022-2023, 2ος Θεματικός κύκλος- Φροντίζω το περιβάλλον με τίτλο: ” Θάλα-SOS-α χωρίς πλαστικά”-Κατασκευή: Γοργόνα με αβγοθήκες-Online παιχνίδια για το διαχωρισμό των απορριμμάτων

Μάι 202323

Τα παιδιά του πρωινού τμήματος 1, ξεκινήσαμε κάνοντας ανασκόπηση της ιστορίας που είχαμε διαβάσει την Πέμπτη  με το εργαστήριό μας για την αναζήτηση και εύρεση λύσεων, «Η μικρή γοργόνα πώς να ζήσει στο Σκουπιδονήσι;»-πατήστε εδώ να δείτε τις δραστηριότητες. Έτσι, εστιάσαμε στις έννοιες ανακύκλωση και επαναχρησιμοποίηση (γνωστές από την έναρξη του προγράμματος), αντικατάσταση πλαστικών αντικειμένων μιας χρήσης με άλλα υλικά που μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε εναλλακτικά  και οικονομία, συζητώντας για τους τρόπους μείωσης των πλαστικών.

Σ’ αυτό μας βοήθησαν, εκτός από τις τελευταίες σελίδες του βιβλίου, και τρεις αφίσες, σχετικά με το πόσο χρόνο χρειάζεται να αποσυντεθεί το κάθε υλικό στη θάλασσα, τρόπους για τη μείωση των πλαστικών μιας χρήσης και βήματα που μπορούν να κάνουν τη διαφορά.

346113280 1414607776047120 2445221748363454366 n 346143787 629822052073897 2568821680928148905 n 346111058 906012370506283 7181482311526338900 n defaced

Γνωρίζουμε πλέον τη χρησιμότητα των πολύτιμων σκουπιδιών και προωθούμε την ανακύκλωση υιοθετώντας καλές συνήθειες, ανακυκλώνονται όμως όλες οι πλαστικές συσκευασίες και τα αντικείμενα;
348884802 3100786443561836 9187430280821520744 n defaced
Επεξεργαστήκαμε μια παρουσίαση για να διευκρινίσουμε κάποια πράγματα και να βρούμε απαντήσεις, προς αποφυγή λαθών. Πατήστε πάνω στην παρακάτω εικόνα για να δείτε ποιες συσκευασίες δεν ανακυλώνονται.
Καταγραφή2 15
Για εμπέδωση των πληροφοριών και γνώσεών μας, παίξαμε δύο ψηφιακά παιχνίδια. Στο πρώτο διαχωρίσαμε τα απορρίμματα του μπλε απ’ αυτά του πράσινου κάδου, ταξινομώντας τα. Στο δεύτερο, κάναμε ψηφιακή διαλογή των χρήσιμων σκουπιδιών μας.
Πατήστε στις παρακάτω εικόνες για να παίξετε.
Κάνοντας, λοιπόν, λόγο για την επαναχρησιμοποίηση, ξεκινήσαμε την κατασκευή των δικών μας γοργονών, με χάρτινες αβγοθήκες. Ακολουθήσαμε μοτίβο δύο χρωμάτων της επιλογής μας. Τα αφήσαμε να στεγνώσουν κι αύριο θα συνεχίσουμε τις ατομικές κατασκευές μας, όπου ο καθένας θα αποκαλύψει και το περιβαλλοντικό μήνυμα – όνομα της γοργόνας του. (κοινή κατασκευή με το τμήμα 2).
346125518 863460585440836 3145263313558867088 n
Σήμερα, τα παιδιά του ολοήμερου τμήματος 2, ολοκληρώσαμε την ανάγνωση της ιστορίας «Η μικρή γοργόνα πώς να ζήσεις το σκουπιδονήσι;» και με συζήτηση επαναλάβαμε όσα μάθαμε στα προηγούμενα εργαστήρια σχετικά με τους τρόπους προστασίας της θαλάσσιας ζωής από τη μόλυνση των πλαστικών-πατήστε εδώ για να δείτε όλες τις δραστηριότητές του εργαστηρίου.

Έπειτα ξεκινήσαμε την κατασκευή των δικών μας γοργόνων με επαναχρησιμοποίηση χάρτινων αβγοθηκών. Οι αβγοθήκες βάφτηκαν σε δυο χρώματα και αύριο θα ολοκληρωθεί η κατασκευή μας. Στο μεταξύ τα παιδιά καλούνται ν’ αποφασίσουν ποιο θα είναι το όνομα- μυστικό μήνυμα της γοργόνας τους, ανακύκλωση, επαναχρησιμοποίηση, οικονομία ή αντικατάσταση;

346142117 917673632657199 8155291600589068258 n

από κάτω από: Εργαστήρια Δεξιοτήτων 2022-2023, 2ος Θεματικός κύκλος- Φροντίζω το περιβάλλον με τίτλο: " Θάλα-SOS-α χωρίς πλαστικά", Το παιχνίδι| | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Εργαστήρια Δεξιοτήτων 2022-2023, 2ος Θεματικός κύκλος- Φροντίζω το περιβάλλον με τίτλο: ” Θάλα-SOS-α χωρίς πλαστικά”-Κατασκευή: Γοργόνα με αβγοθήκες-Online παιχνίδια για το διαχωρισμό των απορριμμάτων    

Τα σχόλια είναι κλειστά.

Ιστορικό

Πρόσφατα άρθρα

Kατηγορίες

Άδεια Creative Commons

Πιστοποιητικό συμμετοχής σε πρόγραμμα Code Week 2023, Βάνα Μπουλτή

πιστοποιητικό Code Week Βάνα Μπουλτή

πιστοποιητικό Code Week, Ευαγγελίνα Μπακάγια

πιστοποιητικό Code Week Ευαγγελίνα Μπακάγια

Ετικέτα ποιότητας έργου Etwinning 2022

Ετικέτα ποιότητας έργου Etwinning 2022

COP26 badge_ 12ο Νηπιαγωγείο Γλυφάδας

https://www.twinkl.gr/blog/cop26-gallery-ellada

Δίπλωμα συμμετοχής CO26

44

Πιστοποιητικό αριστείας στον προγραμματισμό

4

Translate



Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων