Πώς πέρασα το Πάσχα-Οι αριθμοί 7 και 9-Κατασκευή: Το βιβλίο των αισθήσεων του Πάσχα

Απρ 202324

Σήμερα τα παιδιά του πρωινού τμήματος 1, με την επιστροφή μας στο σχολείο από τις διακοπές του Πάσχα, ανυπομονούσαμε να ανταλλάξουμε τις εμπειρίες μας με τους συμμαθητές μας!! Έχοντας ως ερέθισμα κάποιες παλιές πασχαλινές καρτ ποστάλ, αναπολήσαμε τις στιγμές με τους αγαπημένους μας, περιγράφοντας τις δικές μας πασχαλινές αναμνήσεις. Τα καρτ ποστάλ από εδώ.

341541258 772435424470459 3030325877344108005 n defaced

Αφού συζητήσαμε στην ολομέλεια και διηγήθηκαν όλα τα παιδιά χαρούμενα τις εμπειρίες τους, φτιάξαμε τα δικά μας άλμπουμ αναμνήσεων των πασχαλινών μας διακοπών, όπου αποτυπώσαμε εικαστικά τη λαμπάδα μας και τις στιγμές μας σχετικά με το πώς βιώσαμε τον Επιτάφιο, το βράδυ της Ανάστασης και την Κυριακή του Πάσχα. Το φύλλο εργασίας από εδώ.

341862418 627345005949485 8102132524084077390 n 341938851 622028899832453 3511951037282678987 n 1342018835 1943436826001588 8246562955827583885 n

Σε ποιο μέρος περάσαμε όμως το φετινό Πάσχα και ποια ανάμνηση μας έχει μείνει χαραγμένη στο μυαλό και μας κάνει να νιώθουμε όμορφα συναισθήματα, όταν την αναπολούμε;; Αυτήν ζωγραφίσαμε όσο πιο παραστατικά μπορούσαμε και στο κάτω μέρος γράψαμε το μέρος που βρισκόμασταν. Η κυρία περνούσε κι έγραφε το μέρος που της λέγαμε, ώστε να το αντιγράψουμε. Η αλήθεια είναι ότι αρκετοί από εμάς ταξιδέψαμε και γεμίσαμε καινούριες εικόνες και εμπειρίες που θα μας συντροφεύουν! Το φύλλο εργασίας από το blog της Τάνιας.

342200691 237937835443101 2835316772868099988 n 342749810 541747944698444 9037091629942373467 n 341579654 1026021278365558 8895328354640043020 n

Στον διαδραστικό πίνακα, κάναμε επανάληψη των αριθμών 1-6 που έχουμε μάθει έως τώρα και κάναμε εισαγωγή στον αριθμό 7. Έτσι, επεξεργαστήκαμε ένα μαθηματικό φύλλο, αναγνώρισης ποσότητας με στοιχεία του Πάσχα και της Άνοιξης και αντιστοίχισης με αριθμητικά σύμβολα, με μια νοητή γραμμή με το δάχτυλό μας. Το φύλλο εργασίας από εδώ.

343434103 1925344227825053 3961824359221037625 n defaced

Εξασκηθήκαμε στον πίνακα στη γραφή του αριθμού «7», εξηγώντας τη διαφορά με τον αριθμό 1, καθώς στην αρχή η αλήθεια είναι ότι δυσκολευτήκαμε λίγο να τους διαχωρίσουμε.

341541450 635227941753776 5905355375224352007 n defaced

Παρακολουθήσαμε το τραγούδι του επτά, παρατηρώντας και εξηγώντας τους πιθανούς συνδυασμούς πρόσθεσης (έχουμε εξασκηθεί στη μαθηματική πράξη και σε προηγούμενους αριθμούς), με αποτέλεσμα το «7».

Συμπληρώσαμε ατομικά ένα φύλλο εργασίας του αριθμού «7», όπου εξασκηθήκαμε στη γραφή του, μετρήσαμε σε μια ανοιξιάτικη εικόνα τα λουλούδια και γράψαμε τον αριθμό, συμπληρώσαμε συνδυασμούς πρόσθεσης ώστε να βγαίνει το ίδιο αποτέλεσμα και τον τοποθετήσαμε στο σωστό σημείο σειραθέτησης των αριθμών 0-10. Το φύλλο εργασίας από εδώ.

 

343548958 1423404195069389 8583824440114071520 n 341912024 177740005172313 185719355073007953 n

Επεξεργαστήκαμε τον διαδραστικό τροχό του «7», αναπαριστώντας με το σώμα μας τις εντολές που τυχαίναμε, όπου καλούμασταν να κάνουμε την αντίστοιχη κίνηση μετρώντας παράλληλα και προσπαθώντας να κρατήσουμε τον συγχρονισμό!

341832905 1302334803691154 6762025794569747681 n defaced

Πατήστε στην παρακάτω εικόνα για να παίξετε.

Καταγραφή 10

Η επιστροφή από τις διακοπές του Πάσχα, για τα παιδιά του πρωινού τμήματος 2, μας βρήκε γεμάτους όμορφες εμπειρίες και αναμνήσεις. Αρχικά περιγράψαμε στην ολομέλεια τα ταξίδια και τις αναμνήσεις μας από τις διακοπές μας. Έπειτα αποτυπώσαμε τα βασικά στοιχεία με ζωγραφική σε φύλλο εργασίας.

341521632 942562740499241 4286250002833293095 n 341950810 241104925115932 5897657133783630593 n

Το φύλλο εργασίας δημιουργία της κας Ελένης.

341487639 769022147901097 5676035899047098785 n

Έπειτα γίναμε ένα με την ανοιξιάτικη φύση και χορέψαμε την ιστορία « Τα 9 μελισσάκια».

Με αφορμή το τραγούδι, παίξαμε ψυχοκινητικό παιχνίδι με κορδέλες στα χρώματα των λουλουδιών . Όταν η μουσική σταματούσε , σχηματίζαμε στο πάτωμα με την κορδέλα μας τον αριθμό 9.

343399056 548100217245387 3115682897358755237 n defaced

Έπειτα οι κορδέλες έγιναν πέταλα λουλουδιών και κάθε παιδί συμπλήρωνε «9» πέταλα στο λουλούδι του.

341506929 260871546365648 6781406315389465638 n defaced

Τέλος, συμπληρώσαμε φύλλο εργασίας για εξάσκηση στον αριθμό «9».

342125248 624289589165673 7903379086993637302 n

Το φύλλο εργασίας από εδώ.

341512428 1180279732669313 8542105357781784244 n

Τα παιδιά των ολοήμερων τμημάτων, αφού ανταλλάξαμε πληροφορίες για το πώς περάσαμε τις ημέρες των διακοπών του Πάσχα, τι φάγαμε, τι είδαμε, τι αγγίξαμε, τι μυρίσαμε, τι ακούσαμε, πώς αισθανθήκαμε, ξεκινήσαμε να δημιουργούμε τις εμπειρίες μας βιβλίο με τις αισθήσεις του Πάσχα. Συμπληρώσαμε τις τρεις πρώτες αισθήσεις( Όραση:Τι είδα: ψητό αρνί, κουλούρια, πασχαλινά αβγά, λουλούδια, λαμπάδα κλπ- Γεύση:Τι έφαγα: ψητό αρνί, μαγειρίτσα, κοκορέτσι, μπιφτέκια με πατάτες στο φούρνο, ψάρι κλπ- Όσφρηση: Τι μύρισα: κουλουράκια, αβγά, τσίκνα από το ψητό αρνί, τη νίκη της ΑΕΚ 😉 )

Καταγραφή 11 Καταγραφή1 9 342522866 927792991979546 949513310664672621 n342862549 924019741983654 8670299462972333956 n343301332 2177707629284288 8037459454839625737 n

Η ιδέα του βιβλίου των αισθήσεων του Πάσχα από εδώ.Τα φύλλα εργασίας δικά μας.

Καταγραφή3 Καταγραφή Καταγραφή2 Καταγραφή1 1 Καταγραφή4 1

Το κεφάλι  και τ’ αυτιά του κούνελου-εξώφυλλου

Καταγραφή5 1   2

 

 

από κάτω από: Μαθηματικά, Πάσχα| με ετικέτα ,  |  | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Πώς πέρασα το Πάσχα-Οι αριθμοί 7 και 9-Κατασκευή: Το βιβλίο των αισθήσεων του Πάσχα    

Τα σχόλια είναι κλειστά.

Ιστορικό

Kατηγορίες

Άδεια Creative Commons

Πιστοποιητικό συμμετοχής σε πρόγραμμα Code Week 2023, Βάνα Μπουλτή

πιστοποιητικό Code Week Βάνα Μπουλτή

πιστοποιητικό Code Week, Ευαγγελίνα Μπακάγια

πιστοποιητικό Code Week Ευαγγελίνα Μπακάγια

Ετικέτα ποιότητας έργου Etwinning 2022

Ετικέτα ποιότητας έργου Etwinning 2022

COP26 badge_ 12ο Νηπιαγωγείο Γλυφάδας

https://www.twinkl.gr/blog/cop26-gallery-ellada

Δίπλωμα συμμετοχής CO26

44

Πιστοποιητικό αριστείας στον προγραμματισμό

4

Translate



Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων