Σήμερα τα παιδιά του πρωινού τμήματος 1, με την επιστροφή μας στο σχολείο από τις διακοπές του Πάσχα, ανυπομονούσαμε να ανταλλάξουμε τις εμπειρίες μας με τους συμμαθητές μας!! Έχοντας ως ερέθισμα κάποιες παλιές πασχαλινές καρτ ποστάλ, αναπολήσαμε τις στιγμές με τους αγαπημένους μας, περιγράφοντας τις δικές μας πασχαλινές αναμνήσεις. Τα καρτ ποστάλ από εδώ.
Αφού συζητήσαμε στην ολομέλεια και διηγήθηκαν όλα τα παιδιά χαρούμενα τις εμπειρίες τους, φτιάξαμε τα δικά μας άλμπουμ αναμνήσεων των πασχαλινών μας διακοπών, όπου αποτυπώσαμε εικαστικά τη λαμπάδα μας και τις στιγμές μας σχετικά με το πώς βιώσαμε τον Επιτάφιο, το βράδυ της Ανάστασης και την Κυριακή του Πάσχα. Το φύλλο εργασίας από εδώ.
Σε ποιο μέρος περάσαμε όμως το φετινό Πάσχα και ποια ανάμνηση μας έχει μείνει χαραγμένη στο μυαλό και μας κάνει να νιώθουμε όμορφα συναισθήματα, όταν την αναπολούμε;; Αυτήν ζωγραφίσαμε όσο πιο παραστατικά μπορούσαμε και στο κάτω μέρος γράψαμε το μέρος που βρισκόμασταν. Η κυρία περνούσε κι έγραφε το μέρος που της λέγαμε, ώστε να το αντιγράψουμε. Η αλήθεια είναι ότι αρκετοί από εμάς ταξιδέψαμε και γεμίσαμε καινούριες εικόνες και εμπειρίες που θα μας συντροφεύουν! Το φύλλο εργασίας από το blog της Τάνιας.
Στον διαδραστικό πίνακα, κάναμε επανάληψη των αριθμών 1-6 που έχουμε μάθει έως τώρα και κάναμε εισαγωγή στον αριθμό 7. Έτσι, επεξεργαστήκαμε ένα μαθηματικό φύλλο, αναγνώρισης ποσότητας με στοιχεία του Πάσχα και της Άνοιξης και αντιστοίχισης με αριθμητικά σύμβολα, με μια νοητή γραμμή με το δάχτυλό μας. Το φύλλο εργασίας από εδώ.
Εξασκηθήκαμε στον πίνακα στη γραφή του αριθμού «7», εξηγώντας τη διαφορά με τον αριθμό 1, καθώς στην αρχή η αλήθεια είναι ότι δυσκολευτήκαμε λίγο να τους διαχωρίσουμε.
Παρακολουθήσαμε το τραγούδι του επτά, παρατηρώντας και εξηγώντας τους πιθανούς συνδυασμούς πρόσθεσης (έχουμε εξασκηθεί στη μαθηματική πράξη και σε προηγούμενους αριθμούς), με αποτέλεσμα το «7».
Συμπληρώσαμε ατομικά ένα φύλλο εργασίας του αριθμού «7», όπου εξασκηθήκαμε στη γραφή του, μετρήσαμε σε μια ανοιξιάτικη εικόνα τα λουλούδια και γράψαμε τον αριθμό, συμπληρώσαμε συνδυασμούς πρόσθεσης ώστε να βγαίνει το ίδιο αποτέλεσμα και τον τοποθετήσαμε στο σωστό σημείο σειραθέτησης των αριθμών 0-10. Το φύλλο εργασίας από εδώ.
Επεξεργαστήκαμε τον διαδραστικό τροχό του «7», αναπαριστώντας με το σώμα μας τις εντολές που τυχαίναμε, όπου καλούμασταν να κάνουμε την αντίστοιχη κίνηση μετρώντας παράλληλα και προσπαθώντας να κρατήσουμε τον συγχρονισμό!
Πατήστε στην παρακάτω εικόνα για να παίξετε.
Η επιστροφή από τις διακοπές του Πάσχα, για τα παιδιά του πρωινού τμήματος 2, μας βρήκε γεμάτους όμορφες εμπειρίες και αναμνήσεις. Αρχικά περιγράψαμε στην ολομέλεια τα ταξίδια και τις αναμνήσεις μας από τις διακοπές μας. Έπειτα αποτυπώσαμε τα βασικά στοιχεία με ζωγραφική σε φύλλο εργασίας.
Το φύλλο εργασίας δημιουργία της κας Ελένης.
Έπειτα γίναμε ένα με την ανοιξιάτικη φύση και χορέψαμε την ιστορία « Τα 9 μελισσάκια».
Με αφορμή το τραγούδι, παίξαμε ψυχοκινητικό παιχνίδι με κορδέλες στα χρώματα των λουλουδιών . Όταν η μουσική σταματούσε , σχηματίζαμε στο πάτωμα με την κορδέλα μας τον αριθμό 9.
Έπειτα οι κορδέλες έγιναν πέταλα λουλουδιών και κάθε παιδί συμπλήρωνε «9» πέταλα στο λουλούδι του.
Τέλος, συμπληρώσαμε φύλλο εργασίας για εξάσκηση στον αριθμό «9».
Τα παιδιά των ολοήμερων τμημάτων, αφού ανταλλάξαμε πληροφορίες για το πώς περάσαμε τις ημέρες των διακοπών του Πάσχα, τι φάγαμε, τι είδαμε, τι αγγίξαμε, τι μυρίσαμε, τι ακούσαμε, πώς αισθανθήκαμε, ξεκινήσαμε να δημιουργούμε τις εμπειρίες μας βιβλίο με τις αισθήσεις του Πάσχα. Συμπληρώσαμε τις τρεις πρώτες αισθήσεις( Όραση:Τι είδα: ψητό αρνί, κουλούρια, πασχαλινά αβγά, λουλούδια, λαμπάδα κλπ- Γεύση:Τι έφαγα: ψητό αρνί, μαγειρίτσα, κοκορέτσι, μπιφτέκια με πατάτες στο φούρνο, ψάρι κλπ- Όσφρηση: Τι μύρισα: κουλουράκια, αβγά, τσίκνα από το ψητό αρνί, τη νίκη της ΑΕΚ 😉 )
Η ιδέα του βιβλίου των αισθήσεων του Πάσχα από εδώ.Τα φύλλα εργασίας δικά μας.
Το κεφάλι και τ’ αυτιά του κούνελου-εξώφυλλου
Πρόσφατα σχόλια