Τα παιδιά του πρωινού τμήματος 1, ξεκινήσαμε συνεχίζοντας την κατασκευή που είχαμε ξεκινήσει χθες, με τη φωλιά της κοτούλας με τα κοτοπουλάκια της-πατήστε εδώ προς τη μέση περίπου της ανάρτησης. Κολλήσαμε τα στοιχεία στη φωλιά, κάναμε ματάκια, σχεδιάσαμε τα ράμφη μας προσέχοντας όμως να φτιάξουμε ένα μεγάλο και δύο μικρότερα απ’αυτό. Βάλαμε μέσα χόρτο (γκοφρέ σε λεπτές λωρίδες), δημιουργώντας την τρισδιάστατη μορφή. Κόψαμε και κολλήσαμε φυλλαράκια στη φωλιά. Αφού ολοκληρώσαμε με το κολάζ, ζωγραφίσαμε γύρω του το τοπίο μιας ανοιξιάτικης φωτεινής ημέρας, απεικονίζοντας τη φύση με τα υπέροχα χρώματά της!
Συζητώντας για τα θαύματα του Χριστού, με τα οποία ασχοληθήκαμε χθες, εστιάσαμε στην Ανάσταση του Λαζάρου. Παρακολουθήσαμε ένα βίντεο, όπου μάθαμε πιο αναλυτικά την ιστορία και την αναδιηγηθήκαμε.
Επίσης, ακούσαμε τα Κάλαντα του Λαζάρου και προσπαθήσαμε να τα τραγουδήσουμε.
Παρακολουθήσαμε βίντεο με τα ήθη και τα έθιμα του Σαββάτου του Λαζάρου, όπου είχαμε την ευκαιρία να ξανακούσουμε τα κάλαντα.
Εστιάσαμε στο έθιμο με τα λαζαράκια και συγκεντρωθήκαμε όλοι μαζί, ώστε να το αναβιώσουμε, με τη διαφορά ότι εμείς θα κάνουμε μια διαφορετική συνταγή από αλατοζύμη. Αφού ήρθαμε σε επαφή με τη μορφή που έχει μια συνταγή με εικονόλεξα (υλικά και εκτέλεση), απλώσαμε τα υλικά και ξεκινήσαμε να τα αναφέρουμε και να μετράμε τις ποσότητες σε φλιτζάνια και κουταλάκια, προσθέτοντας και ανακατεύοντας. Ζυμώσαμε με πολλή χαρά και ενθουσιασμό!! Η διαδικασία ολοκληρώθηκε με τη συμμετοχή όλων των παιδιών.
Το εικονόλεξο της συνταγής από εδώ.
Πλάσαμε τα λαζαράκια μας ατομικά. Μέσα από κάρτες αναφοράς, επιλέξαμε τα υλικά που χρησιμοποιήσαμε εμείς στη συνταγή μας, με τις αντίστοιχες μονάδες μέτρησης. Η κυρία τα πήρε για να τα ψήσει κι αύριο που θα τα πάρουμε ψημένα, θα γράψουμε και θα παρουσιάσουμε τη συνταγή μας.
Τα παιδιά του πρωινού τμήματος 2,ξεκινήσαμε μ’ επαναληπτικό κουίζ ερωτήσεων σε σχέση με όσα πάθαμε για την Ιστορία του Πάσχα.
Πατήστε στην παρακάτω εικόνα για να παίξετε.
Έπειτα διαβάσαμε τη συνέχεια του βιβλίου « Τα θαύματα του Χριστού» και μάθαμε και για άλλα γνωστά θαύματα του Ιησού και για τα μηνύματα που ήθελε να στείλει με αυτά στους ανθρώπους.
Γίναμε ντετέκτιβ της τέχνης και προσπαθήσαμε να καταλάβουμε ποιο θαύμα μας παρουσιάζουν οι αγιογραφίες που προβλήθηκαν στον διαδραστικό πίνακα. Έπειτα προσπαθήσαμε να τις αναδιηγηθούμε.
Στη συνέχεια γίναμε εμείς αγιογράφοι, διαλέξαμε το θαύμα που μας εντυπωσίασε και ζωγραφίσαμε την αγιογραφία του.
Τραγουδήσαμε και χορέψαμε το τραγούδι « Ήρθε πάλι η πασχαλιά».
Τέλος, παρατηρήσαμε τα ψημένα λαζαράκια μας-πατήστε εδώ στη μέση περίπου της ανάρτησης-, τους τραγουδήσαμε τα κάλαντα του Λαζάρου και τα συσκευάσαμε σε διάφανο σακουλάκι συνοδευόμενα από τα λόγια του τραγουδιού σε έντυπη μορφή. Έτσι το άρωμά τους θα διατηρηθεί μέχρι να τα πάρουμε στο σπίτι.
Τα παιδιά των ολοήμερων τμημάτων ξεκινήσαμε τη δημιουργία του 3d βιβλίου με τους 4 σημαντικούς σταθμούς της ιστορίας του Πάσχα. Έχοντας ήδη γνωρίσει την ιστορία του και τις λεπτομέρειές της, παρακολουθήσαμε εικόνες στο διαδίκτυο που αναφέρονται στην Κυριακή των Βαΐων, τον Μυστικό Δείπνο, τη Σταύρωση, την Ανάσταση του Χριστού. Συζητήσαμε πώς θα δημιουργήσουμε τις δικές μας εικόνες, ποια στοιχεία θα περιέχουν σε κάθε σταθμό και ποια στοιχεία των εικόνων του διαδικτύου θα περάσουμε και στις δικές μας δημιουργίες. Αύριο θα συνεχίσουμε στα επόμενα στάδια της κατασκευής.
Τα παιδιά του διευρυμένου ωραρίου, συμπληρώσαμε φύλλο ευχής “Καλό Πάσχα”.
Το φύλλο από εδώ.
Πρόσφατα σχόλια