Εισαγωγή στα Εργαστήρια δεξιοτήτων 2022-2023: 1ος θεματικός κύκλος-«Ζω καλύτερα -Ευ ζην» με τίτλο: «Τον Κ.Ο.Κ αγαπώ. Με ασφάλεια κυκλοφορώ»-Βίντεο και online παιχνίδια για τα μέσα μεταφοράς- Φωτεινοί σηματοδότες για οχήματα και πεζούς

Ιαν 202317

Τα παιδιά του πρωινού τμήματος 1, ξεκινήσαμε το νέο κύκλο των εργαστηρίων δεξιοτήτων με τη θεματική ενότητα «Ζω καλύτερα – Ευ ζην» και τίτλο «Τον Κ.Ο.Κ αγαπώ. Με ασφάλεια κυκλοφορώ»-πατήστε εδώ να δείτε τις δραστηριότητες των παιδιών του πρωινού και ολοήμερου τμήματος 2 που ξεκινήσαμε εχθές. Κάναμε εισαγωγή με την αφήγηση του παραμυθιού « Η περιπέτεια της μικρής Κατόνης!». Έτσι, παρακολουθήσαμε τη μικρή μάγισσα ως πεζή στο δρόμο με τη μαμά της αλλά και, στο τέλος, ως επιβάτη αυτοκινήτου. Προβληματιστήκαμε σχετικά με την οδική κυκλοφορία και ασφάλεια, μέσα από τις σχετικές εικόνες του βιβλίου και την αναφορά του στους κανόνες ασφαλούς μετακίνησης και συμπεριφοράς, στον Γρηγόρη και τον Σταμάτη, τη διάβαση πεζών, τη μετάβαση με ποδήλατο και με αυτοκίνητο.

Έπειτα, έγινε ανίχνευση των καθημερινών μας εμπειριών σχετικά με τη μετακίνηση μας από και προς το σχολείο και των γνώσεων μας για την οδική ασφάλεια. Τι γνωρίζουμε και τι εφαρμόζουμε τελικά στην πράξη;; Ποια είναι τα μέτρα προστασίας και πρόληψης των ατυχημάτων;; Κάναμε καταγραφή των εμπειριών και ιδεών μας σ’ ένα ομαδικό ιστόγραμμα. Το φύλλο καταγραφής θα το βρείτε στην χθεσινή μας ανάρτηση-κοιτάξτε τον παραπάνω σύνδεσμο.

325467813 1123656428300138 7022253769762269052 n 321673391 495676652678210 1550781324753208871 n 325537041 5718485734914442 552859700849762774 n 

Έπειτα, παρακολουθήσαμε ένα εκπαιδευτικό βίντεο με θέμα τα μέσα μεταφοράς (του αέρα, της ξηράς και της θάλασσας).

Σ’ ένα δεύτερο βίντεο,

παρακολουθήσαμε και μετρήσαμε τα οχήματα της πόλης και συζητήσαμε σχετικά με αυτά που έχει δει ο καθένας στην πόλη μας και τα ονόματά τους.

325949538 845573463400650 2441880432145497380 n 323105725 1220079768865092 5203385731471410152 n

Παίξαμε τρία ψηφιακά παιχνίδια για καλύτερη εμπέδωση των μέσων μεταφοράς.

321501214 883948182730376 6891386393113354376 n defaced  325859589 972654677048854 351715827741421077 n defaced 321667590 477765787849072 7096175209845853511 n defaced 323957763 722066319590809 2504959668378924528 n 321646398 486145563682823 1121570768075382449 n 325821894 3519601115030886 6890692284577744017 n

Πατήστε στις παρακάτω εικόνες για να παίξετε.

13 1 9 2 3

Στην ολομέλεια, παρατηρώντας ένα φύλλο με μεταφορικά μέσα στον διαδραστικό πίνακα, τα αναγνωρίσαμε και μοιραστήκαμε τις εμπειρίες μας σχετικά μ’αυτά με τα οποία έχουμε έρθει σε επαφή μέχρι τώρα.

321779548 557899589574733 3928111956527248146 n 323176367 698346925273877 6483113903741088109 n

Συμπληρώσαμε ατομικά το φύλλο εργασίας, χρωματίζοντας μόνο αυτά που έχουμε χρησιμοποιήσει.

323541259 543230527771712 9165454084626008663 n 325604128 1471975016627755 537552593838900654 n 325360179 497258262329572 4309870722101827913 n

Το φύλλο εργασίας από εδώ.

316428752 6561203510563078 5364288590701831822 n

Τα παιδιά του πρωινού τμήματος 2, ξεκινήσαμε τις δραστηριότητες μας αναπαριστώντας σε παιχνίδι πως θα ήταν η μετακίνηση πεζών και οχημάτων στη χώρα «Χωρίς κανόνες»-πατήστε εδώ να δείτε προηγούμενες δραστηριότητές μας. Κατά την αναπαράσταση τα μισά παιδιά έγιναν πεζοί και τα υπόλοιπα οδηγοί. Παρατηρήσαμε ότι έγιναν πολλές ανατροπές «οχημάτων» , «τραυματισμοί» πεζών , τρακαρίσματα και αλλά επικίνδυνα περιστατικά.

323146310 690973796066551 6568603108001962002 n defaced 326024451 709547710781582 2529742861256175328 n defaced 326080536 1754208594973285 7914714887434290596 n defaced

Έπειτα συζητήθηκαν όσα έγιναν και συμπεράναμε ότι οι κανόνες οδικής ασφάλειας και κυκλοφορίας είναι απαραίτητοι. Παρατηρήσαμε ότι οι κανόνες του ΚΟΚ είναι γραμμένοι με χρώματα , σύμβολα και γραμμές για να είναι εύκολα κατανοητοί και αντιληπτοί από όλους . Έπειτα, διαχωρίσαμε εικόνες σχετικές με τον ΚΟΚ σε τρεις κατηγορίες σύμφωνα με τα βασικά χαρακτηριστικά τους ( σήματα κυκλοφορίας, φωτεινοί σηματοδότες,  διαγραμμίσεις).

325491485 3315957095338616 1728850617248249029 n 323361008 537088635121998 3616176144872275463 n

Στη συνέχεια εστιάσαμε στους φωτεινούς σηματοδότες. Παρακολουθήσαμε σύντομη ταινία κινουμένων σχεδίων με πρωταγωνιστή τον Leo το φορτηγάκι. Πατήστε στην εικόνα για να τη δείτε.
1 10
Παίξαμε μουσικό κινητικό παιχνίδι και γίναμε τα οχήματα που κινούνται σύμφωνα με τις υποδείξεις του φαναριού (ταυτόχρονα με προβολή του αντίστοιχου βίντεο). Πατήστε στην παρακάτω εικόνα για να δείτε το βίντεο.
15
Προσπαθήσαμε βάση όσων είχαμε δει ,να θυμηθούμε τα χρώματα και τη σειρά τους στους φωτεινούς σηματοδότες και προσπαθήσαμε να σκεφτούμε τι συμβαίνει στο φανάρι των πεζών όταν ανάβει κόκκινο το φανάρι για τα οχήματα και το αντίστροφο.

Έπειτα εντοπίσαμε και ονομάσαμε κάποια από τα παραπάνω , στο χάρτη της μάγισσας Κατόνης.

316604973 917919072681097 8743257681083895891 n 321478573 1603482480074296 1082800397541686573 n

Ολοκληρώσαμε συμπληρώνοντας φύλλο εργασίας εμπέδωσης, χρωματίζοντας το φανάρι των πεζών.

318221425 1351244585642585 1051538773335148717 n 324689240 532748608823110 4648605118656544032 n 20230117 124217 20230117 125822 20230117 125813

Το φύλλο εργασίας από το υλικό της βιβλιοθήκη του ΙΕΠ, https://elearning.iep.edu.gr/study/mod/folder/view.php?id=19169&fbclid=IwAR2wMueKDHWHzMCO9FY-XFuVU9OOMHpMH42ixWNJBQUqRIdq6Nyb6S-VJow, εκπαιδευτικό υλικό, Νηπιαγωγείο του δρόμου το ασφαλές pdf.

14

Τα παιδιά του ολοήμερου τμήματος 2, συνεχίσαμε τη συζήτηση για τους φωτεινούς σηματοδότες-φανάρια για τα οχήματα και τους πεζούς. Παρακολουθήσαμε βίντεο και

συζητήσαμε τι πρέπει να κάνουν τα οχήματα, ποιο φανάρι να κοιτάζουν ανάλογα με την κατεύθυνση που θέλουν να πάρουν και απεικονίσαμε στον διαδραστικό πίνακα τις επιλογές μας.

20230117 143408 20230117 144849

Μάθαμε ότι ο αρχηγός του δρόμου είναι ο φωτεινός σηματοδότης αλλά εάν υπάρχει τροχονόμος να ρυθμίζει την κυκλοφορία ο ρόλος αλλάζει και αρχηγός του δρόμου γίνεται ο τροχονόμος-όλοι οι οδηγοί και πεζοί ακολουθούν τις οδηγίες του παραβλέποντας τα φανάρια.

Επίσης παρακολουθήσαμε βίντεο με τις λάθος και σωστές συμπεριφορές της οδικής κυκλοφορίας και ασφάλειας.

20230117 150600 20230117 150505

Σταματούσε η κυρία σε καίρια σημεία τα βίντεο, βρίσκαμε το λάθος, λέγαμε τη σωστή συμπεριφορά και την επιβεβαιώναμε στη συνέχεια των βίντεο.

Συμπληρώσαμε φύλλο εργασίας με φωτεινό σηματοδότη. Βάλαμε τα σωστά χρώματα στη σωστή θέση και τοποθετήσαμε στα σωστά χρώματα τον Γρηγόρη και Σταμάτη που αφορούν τους πεζούς.

20230117 152527 20230117 153829 20230117 153939 20230117 162018 20230117 161924

Τα φύλλα εργασίας που χρησιμοποιήθηκαν από εδώ και εδώ. Το πρώτο φύλλο τροποποιήθηκε ελάχιστα από το πρωτότυπο και προστέθηκαν πεζά γράμματα για τα χρώματα του σηματοδότη.

1 4  2 1

Στο ελεύθερο παιχνίδι μας, εφαρμόσαμε όσα ακούσαμε σήμερα για τη σωστή κυκλοφορία των οχημάτων στο δρόμο ακολουθώντας τα σήματα των φαναριών.

20230117 132458 defaced 20230117 132503 defaced 20230117 133623 defaced

 

 

 

από κάτω από: Εργαστήρια δεξιοτήτων 2022-2023: 1ος θεματικός κύκλος-«Ζω καλύτερα -Ευ ζην» με τίτλο: "Τον Κ.Ο.Κ αγαπώ. Με ασφάλεια κυκλοφορώ", Το παιχνίδι| | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Εισαγωγή στα Εργαστήρια δεξιοτήτων 2022-2023: 1ος θεματικός κύκλος-«Ζω καλύτερα -Ευ ζην» με τίτλο: «Τον Κ.Ο.Κ αγαπώ. Με ασφάλεια κυκλοφορώ»-Βίντεο και online παιχνίδια για τα μέσα μεταφοράς- Φωτεινοί σηματοδότες για οχήματα και πεζούς    

Τα σχόλια είναι κλειστά.

Ιστορικό

Πρόσφατα άρθρα

Kατηγορίες

Άδεια Creative Commons

Πιστοποιητικό συμμετοχής σε πρόγραμμα Code Week 2023, Βάνα Μπουλτή

πιστοποιητικό Code Week Βάνα Μπουλτή

πιστοποιητικό Code Week, Ευαγγελίνα Μπακάγια

πιστοποιητικό Code Week Ευαγγελίνα Μπακάγια

Ετικέτα ποιότητας έργου Etwinning 2022

Ετικέτα ποιότητας έργου Etwinning 2022

COP26 badge_ 12ο Νηπιαγωγείο Γλυφάδας

https://www.twinkl.gr/blog/cop26-gallery-ellada

Δίπλωμα συμμετοχής CO26

44

Πιστοποιητικό αριστείας στον προγραμματισμό

4

Translate



Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων