Τα παιδιά του πρωινού τμήματος 1, κάναμε εισαγωγή στα φρούτα του φθινοπώρου. Βλέποντας στον διαδραστικό πίνακα ένα ποίημα μ’ εικονόλεξο, προσπαθήσαμε να μαντέψουμε τις λέξεις και να το φτιάξουμε μέσα από τις εικόνες.
Το εικονόλεξο από εδώ.
Ακούσαμε ένα τραγούδι,
το τραγουδήσαμε και ελέγξαμε αν το είχαμε απαγγείλει σωστά, βλέποντας παράλληλα τις αντίστοιχες εικόνες.
Σ’ ένα φύλλο όπου ήταν γραμμένο το ποίημα, ζωγραφίσαμε το περιεχόμενό του και έτοιμες οι πιατέλες μας με τα φθινοπωρινά φρούτα!!
Το ποίημα από εδώ.
Ασχοληθήκαμε με το γράμμα Μ, μ του γνωστού μας θρεπτικού φρούτου, του μήλου. Αρχικά, παρατηρώντας εικόνες, ξεχωρίσαμε αυτές που ξεκινούν από αυτό. Έπειτα, αναγνωρίσαμε το γράμμα ξεχωρίζοντας μεταξύ άλλων μήλων, αυτά που είχαν μέσα τους το Μ.
Το φύλλο του Μ,μ από εδώ.
Γράψαμε στον πίνακα τα δικά μας Μ και μ και έχοντας στην τάξη μας τέσσερα παιδιά μ’ αυτό το αρχικό ονόματος, το αναγνωρίσαμε στις καρτέλες τους.
Κόψαμε ένα φθινοπωρινό φύλλο από πατρόν. Το φύλλο από εδώ.
Το βάλαμε πάνω σε ένα άσπρο χαρτόνι. Αφού κάναμε πάλι επίδειξη του τρόπου χρήσης των νερομπογιών, πειραματιστήκαμε μ’ αυτές. Αφού επαναλάβαμε τα χρώματα των φθινοπωρινών φύλλων, που τα έχουμε μάθει πλέον από προηγούμενες δραστηριότητες, ζωγραφίσαμε γύρω γύρω από το φύλλο, τραβώντας πλατιές πινελιές και επιδιώκοντας να χρησιμοποιήσουμε όλα τα φθινοπωρινά χρώματα. Τα συγκεντρώσαμε όλα σ’ ένα φύλλο και μας άρεσε το αποτέλεσμα με τις λάμψεις περιμετρικά του. Τα αφήσαμε να στεγνώσουν και αύριο, θα συνεχίσουμε τη δραστηριότητά μας, αφού αφαιρέσουμε το φύλλο μας.
Τα παιδιά του πρωινού τμήματος 2, μαθηματικών συνέχεια σήμερα-πατήστε εδώ για να δείτε τις χθεσινές μας μαθηματικές δραστηριότητες– και εξασκηθήκαμε στους αριθμούς 1-4 (αναγνώριση και αντιστοίχιση ποσοτήτων) με ψηφιακά παιχνίδια.
Πατήστε στις εικόνες για να παίξετε.
Έπειτα συνεχίσαμε με ομαδικό κινητικό παιχνίδι. Ανά ομάδα 4 παιδιών χορέψαμε στο χώρο και στο σταμάτημα της μουσικής κάθε παιδί έμπαινε σ’ ένα στεφάνι. Διάβαζε τον αριθμό στο στεφάνι του και έπειτα έβαζε στο στεφάνι τόσα φύλλα όσα του ζητούσε ο αριθμός.
Στη συνέχεια, εστιάσαμε στον αριθμό 1 τον οποίο παρατηρήσαμε, κάναμε το σώμα μας γραμμές και τον αναπαραστήσαμε.
Στο τέλος τον αντιγράψαμε σε φύλλο εργασίας στον πίνακα. Το φύλλο εργασίας από εδώ.
Ολοκληρώσαμε συμπληρώνοντας φύλλο εργασίας (γράφω- κολλάω).
Το φύλλο εργασίας από εδώ.
Τα παιδιά των ολοήμερων τμημάτων παρακολουθήσαμε βίντεο για τη φωτοσύνθεση και το ρόλο της χλωροφύλλης για να ολοκληρώσουμε τη θεματική των φυλλοβόλων δέντρων. Ανακαλέσαμε από τη μνήμη μας τις γνώσεις που έχουμε προσλάβει από τις προηγούμενες ημέρες και τις ανακοινώναμε παρακολουθώντας τα βίντεο.
Ολοκληρώσαμε την κατασκευή του φυλλοβόλου δέντρου με τις διαφορετικές τεχνικές που είχαμε ξεκινήσει εχθές-πατήστε εδώ προς το τέλος της ανάρτησης.
Παρακολουθήσαμε την ιστορία του μικρού πουλιού και του σκίουρου
και παίξαμε τα διαδραστικά παιχνίδια του δημιουργία της Τάνιας Μάνεση.
Πατήστε στην εικόνα για να παίξετε.
Τα παιδιά του ολοήμερου τμήματος 2, παίξαμε παιχνίδια αναγραμματισμού της λέξης Φθινόπωρο.
Πατήστε στις εικόνες.
Τα παιδιά του διευρυμένου ωραρίου, γίναμε μικροί εξερευνητές και μαζέψαμε φύλλα από την αυλή.
Συνεχίσαμε την κατασκευή, αλυσίδα φύλλων-πατήστε εδώ στο τέλος της ανάρτησης– και στολίσαμε το παράθυρο της τάξης.
Παίξαμε τα διαδραστικά παιχνίδια της ιστορίας “το μικρό πουλάκι και ο σκίουρος” που είχαμε γνωρίσει την ώρα των ολοήμερων τμημάτων-κοιτάξτε παραπάνω.
Πρόσφατα σχόλια