3ος θεματικός κύκλος: Ενδιαφέρομαι και ενεργώ κοινωνική συναίσθηση και ευθύνη με θέμα: Συμπερίληψη, Αλληλοσεβασμός, Διαφορετικότητα- Αφίσα για τη διαφορετικότητα- Διαφορετικότητα και στην οπτική, βίντεο “Όλοι βλέπουμε την ίδια γάτα;”

Οκτ 202224

Τα παιδιά του πρωινού τμήματος 1,παρατηρήσαμε στην ολομέλεια μια εικόνα με δύο παιδιά και αξιοποιήσαμε τη ρουτίνα σκέψης «Βλέπω – Σκέφτομαι – Αναρωτιέμαι», στα πλαίσια της ολοκλήρωσης των εργαστηρίων δεξιοτήτων με  θέμα, τη διαφορετικότητα-πατήστε εδώ για να δείτε όλες τις δραστηριότητές μας.

312016292 582297623651945 2205809700944427170 n 312291120 3386392758347788 8741076958824741983 n 312280408 676251077057759 3405996464307887743 n

Εκφράζαμε τις ιδέες μας για την εικόνα με βάση τις τρεις ερωτήσεις που μας έκανε η κυρία, οι οποίες ταυτόχρονα αναγράφονταν. Στο τέλος καταλήξαμε ότι ο καθένας μας είναι ο ξεχωριστός εαυτός του και είναι καλό να λέμε «όχι» όταν το πιστεύουμε και ότι δεν πρέπει να κάνουμε οτιδήποτε δε μας εκφράζει ή μας υποδεικνύει κάποιος άλλος, μόνο και μόνο για να μη μας απορρίψει επειδή θα έχουμε συμπεριφερθεί ίδια με αυτόν.

19

Δεν πρέπει λοιπόν να φοβόμαστε να είμαστε διαφορετικοί και όλοι γύρω μας οφείλουν να το σεβαστούν και να το αποδεχτούν. Έτσι όταν οι μοναδικότητες ενώνονται, κερδίζει η ομάδα!!

22

Τα παιδιά του πρωινού τμήματος 2, στα πλαίσια της ολοκλήρωσης των εργαστηρίων δεξιοτήτων με θέμα τη διαφορετικότητα- πατήστε εδώ για να δείτε τις δράσεις μας-, σήμερα ξεκινήσαμε με ένα κινητικό παιχνίδι κλιμακούμενης δυσκολίας. Αρχικά τα παιδιά με ρυθμική μουσική χόρευαν στην τάξη αποκλειστικά με τον τρόπο που τους έδειχνε η εκπαιδευτικός . Στο σταμάτημα της μουσικής όλα τα παιδιά φώναζαν την ίδια λέξη δυνατά που πάλι την υποδείκνυε η εκπαιδευτικός. Όταν η δράση επαναλήφθηκε πολλές φορές τότε το κάθε παιδί έγινε ο αρχηγός που παιχνιδιού και τότε όλοι χόρευαν με τον τρόπο που τους έδειχνε.  Το ανάλογο παιχνίδι παίχθηκε εχθές από τους φίλους μας του πρωινού τμήματος 1-πατήστε εδώ. Όταν όλα τα παιδιά έγιναν αρχηγοί τότε με άλλο μουσικό κομμάτι τα παιδιά χόρευαν ελεύθερα στο χώρο και στο σταμάτημα της μουσικής το κάθε παιδί σταματούσε σε δική του πόζα. Ακολούθησε συζήτηση που τα παιδιά ρωτήθηκαν ποιο παιχνίδι τους άρεσε και σε ποια συνθήκη ένιωθαν πιο άνετα. Σε σχεδόν απόλυτη πλειοψηφία τα παιδιά απάντησαν ότι προτιμούσαν το παιχνίδι που διάλεγαν μόνα τους τον τρόπο που χόρευαν και την πόζα τους. Συζητήσαμε ότι ίσως δεν είναι ανάγκη να εκφραζόμαστε όλοι με τον ίδιο τρόπο. Επεκτείναμε τη συζήτηση και σε καθημερινές συμπεριφορές και συμπεράναμε ότι μπορούμε να λέμε όχι σε συμπεριφορές και πράξεις που δε μας ταιριάζουν.

308474092 414809787340869 2951629774856379682 n defaced 312328590 1243125252913104 720635819903776616 n defaced 312212519 1822676918097260 9070457798534797278 n defaced 

Στη συνέχεια αξιοποιώντας τα γράμματα που χρωματίσαμε σε προηγούμενο εργαστήριο , συνθέσαμε τη λέξη διαφορετικότητα βάζοντας τα γράμματα στη σωστή σειρά. Έπειτα κάθε παιδί ζωγράφισε κάτω από τα γράμματα ένα παιδί που εκφράζεται χορεύοντας με τον δικό του τρόπο. Έτσι ολοκληρώθηκε και η αφίσα μας «αγαπώ τη διαφορετικότητα».

312803466 665656435082978 8690835382079294461 n defaced 312315445 5757378557677205 5590788961831537694 n 312138049 1182706332358467 9179983883198107550 n

Τα παιδιά του ολοήμερου τμήματος 2, ολοκληρώνοντας τις δραστηριότητές μας για τη διαφορετικότητα πειραματιστήκαμε με τις διαφορετικές εικόνες που προσλαμβάνουμε ανάλογα από ποια θέση παρατηρούμε ένα αντικείμενο. Ίδιο αντικείμενο αλλά διαφορετικές οπτικές. Κατανοήσαμε τη διαφορετική οπτική με αντικείμενα της τάξης μας και ανάλογα από τη θέση που τα κοιτούσαμε λέγαμε τι ήταν αυτό. Τελείως διαφορετικές περιγραφές για το ίδιο αντικείμενο.

20221024 125230 defaced 20221024 125349 defaced

Παρακολουθήσαμε και σχετικό βίντεο “Όλοι βλέπουμε την ίδια γάτα;” Παρατηρήσαμε πώς το κάθε είδος βλέπει τη γάτα είτε από τη θέση που έχει είτε από τις ικανότητες που έχει.

Επίσης, κάνοντας μια επισκόπηση όλων αυτών που γνωρίσαμε μέσα από τις δραστηριότητές μας για τον αλληλοσεβασμό και τη διαφορετικότητα, παρακολουθήσαμε βίντεο για το “Αόρατο αγόρι”. Συζητήσαμε, αναγνωρίσαμε τα λάθη των μαθητών της τάξης της ιστορίας, είπαμε ποιες είναι οι σωστές συμπεριφορές, αναγνωρίσαμε τις πράξεις φιλίας και σεβασμού.

 

 

από κάτω από: Εργαστήρια δεξιοτήτων 2022-2023, 3ος θεματικός κύκλος: Ενδιαφέρομαι και ενεργώ κοινωνική συναίσθηση και ευθύνη με θέμα: Συμπερίληψη, Αλληλοσεβασμός, Διαφορετικότητα| με ετικέτα  |  | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο 3ος θεματικός κύκλος: Ενδιαφέρομαι και ενεργώ κοινωνική συναίσθηση και ευθύνη με θέμα: Συμπερίληψη, Αλληλοσεβασμός, Διαφορετικότητα- Αφίσα για τη διαφορετικότητα- Διαφορετικότητα και στην οπτική, βίντεο “Όλοι βλέπουμε την ίδια γάτα;”    

Τα σχόλια είναι κλειστά.

Ιστορικό

Πρόσφατα άρθρα

Kατηγορίες

Άδεια Creative Commons

Πιστοποιητικό συμμετοχής σε πρόγραμμα Code Week 2023, Βάνα Μπουλτή

πιστοποιητικό Code Week Βάνα Μπουλτή

πιστοποιητικό Code Week, Ευαγγελίνα Μπακάγια

πιστοποιητικό Code Week Ευαγγελίνα Μπακάγια

Ετικέτα ποιότητας έργου Etwinning 2022

Ετικέτα ποιότητας έργου Etwinning 2022

COP26 badge_ 12ο Νηπιαγωγείο Γλυφάδας

https://www.twinkl.gr/blog/cop26-gallery-ellada

Δίπλωμα συμμετοχής CO26

44

Πιστοποιητικό αριστείας στον προγραμματισμό

4

Translate



Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων