Τα παιδιά του πρωινού/ολοήμερου τμήματος 2, αφού θυμηθήκαμε την ιστορία του Έλμερ-πατήστε εδώ στο τέλος περίπου της ανάρτησης θα την βρείτε-προχωρήσαμε στη δημιουργία του δικού μας πολύχρωμου ελέφαντα. Ο καθένας ξεχωριστός με διαφορετικά σχέδια και χρώματα. Όλοι οι ατομικοί ελέφαντες αποτέλεσαν κομμάτια του μεγάλου πολύχρωμου και παρδαλού Έλμερ, που στολίζει το ταμπλό της τάξης μας.
Ο Έλμερ μας:
Οι ελέφαντες της εργασίας μας:
Παρατηρώντας το εξώφυλλο του βιβλίου του Έλμερ,
μπήκαμε στη σκέψη πάνω σε τι πολύχρωμο μπορεί να προχωρά ο ελεφαντούλης μας. Οι ιδέες πολλές: α) σε πολύχρωμο χαλί, β) σε πολύχρωμο πάτωμα, γ) σε πολύχρωμα πλακάκια, δ) σε πολύχρωμο σύννεφο. Αποτυπώσαμε τις καταπληκτικές ιδέες μας στο χαρτί.
Το φύλλο εργασίας, δημιουργία της κας Βάνας.
Συμπληρώσαμε ψηφιακά, στον διαδραστικό μας πίνακα, φύλλο εργασίας σχεδιάζοντας τον δεόμο του ε, όπως ελέφαντας και Έλμερ.
Το φύλλο εργασίας από εδώ.
Τα παιδιά του πρωινού τμήματος 1, συμπληρώσαμε ένα φύλλο εργασίας, όπου έπρεπε να κυκλώσουμε μόνο τις λέξεις όπου γραφόταν σωστά το όνομα «Έλμερ».
Το φύλλο εργασίας.
Χωριστήκαμε σε δύο ομάδες και η καθεμία είχε έναν Έλμερ μ’ ένα συγκεκριμένο μοτίβο. Συνεργαστήκαμε και μελετώντας το μοτίβο έπρεπε να επιλέξουμε τα κατάλληλα τετραγωνάκια εντοπίζοντας τη σωστή σειρά χρωμάτων ώστε να δημιουργήσουμε έναν τεράστιο Έλμερ. Αφού συζητήσαμε και αναλάβαμε ρόλους, επαληθεύαμε κάθε φορά τη σωστή σειρά και κολλούσαμε τα κομμάτια.
Τέλος βάλαμε κουμπάκια και βλεφαρίδες για τα μάτια και τον παρουσιάσαμε. Στο τέλος, ενώθηκαν οι δύο ομάδες με το σύνθημά μας: «Ίδιοι μα και διαφορετικοί όλοι μας σημαντικοί!!»
Τα δύο πρότυπα για τις δύο ομάδες:
Οι Έλμερ μας:
Τα παιδιά του πρωινού τμήματος 1 και τα παιδιά του πρωινού/ολοήμερου 2, παίξαμε online παιχνίδια για την ιστορία του Έλμερ, στα πλαίσια αξιολόγησης για την κατανόηση της ιστορίας.
Πατήστε στις εικόνες για να παίξετε.
Τα παιδιά του πρωινού τμήματος 1, παίξαμε το παιχνίδι με τα παράθυρα, ανοίγοντας τις λέξεις που αρχίζουν από «ε» και επαναλαμβάνοντας όλοι μαζί τη φωνούλα του. Εντοπίσαμε το γράμμα ανάμεσα σε άλλα τρία ώστε να το βάλουμε μέσα στη λέξη απ’ όπου έλειπε και για την οποία είχαν μιλήσει τα παιδάκια της ιστορίας του παρακάτω παιχνιδιού.
Πατήστε στην εικόνα για να παίξετε.
Τα παιδιά του τμήματος 2, παρακολουθήσαμε τα τραγούδια της παράστασης, που θα δούμε αύριο.
Τα παιδιά του πρωινού τμήματος 1, παρακολουθήσαμε το παραπάνω τραγούδι “Έλμερ, ο παρδαλός ελέφαντας” και το τραγούδι “Οι διαφορές μας δεν έχουν σημασία”. Μιλήσαμε για τη σημασία της διαφορετικότητας στη ζωή μας, της μοναδικής αξίας του κάθε ανθρώπου και της ενότητας όλων μαζί με γνώμονα την αγάπη.
Τα παιδιά του πρωινού τμήματος 1, παρακολουθήσαμε την ιστορία του ερωτευμένου ελέφαντα από τη σειρά «Ένα γράμμα μια ιστορία»-πατήστε εδώ στο τέλος της ανάρτησης για να τη δείτε– και σχηματίσαμε με τα δάχτυλά μας το κεφαλαίο «Ε» και το πεζό «ε».
Τα παιδιά του ολοήμερου τμήματος 1, συμπληρώσαμε το φύλλο εργασίας, όπως και οι φίλοι μας του πρωινού/ολοήμερου τμήματος 2. Κοιτάξτε παραπάνω.
Επίσης ζωγραφίσαμε τον παρδαλό Έλμερ μας.
Πρόσφατα σχόλια