Τα παιδιά του πρωινού τμήματος 1, έχοντας σκορπισμένες τις κάρτες παιδιών-ημερών- πατήστε εδώ, στη μέση της ανάρτησης-, εντοπίσαμε τη σημερινή ημέρα, Παρασκευή. Έπειτα, βάλαμε τις ημέρες στη σωστή σειρά, ανακαλώντας από τη μνήμη μας το τραγούδι μας «Η καλή κυρά Βδομάδα» για να επιβεβαιώσουμε τη χρονική σειρά.
Σε βίντεο ακούσαμε το παιδικό τραγούδι «Νεραντζούλα φουντωμένη» που
συνοδευόταν από εικόνες αναπαράστασης για την κάθε ημέρα.
Σε έναν πίνακα αναφοράς με τη δράση του τραγουδιού για την κάθε ημέρα, εντοπίσαμε τις λέξεις με τις ημέρες της εβδομάδας και τις ταυτίσαμε με τις δικές μας κάρτες λέξεων.
Στη συνέχεια κολλήσαμε τις καρτέλες των ημερών στη σωστή θέση τους μέσα στο τραγούδι της νεραντζούλας. Το φύλλο του τραγουδιού από εδώ.
Χρωματίσαμε ένα φύλλο εργασίας, στο οποίο κόψαμε τις ημέρες και τις κολλήσαμε στη σωστή θέση, έχοντας σε εμφανές σημείο στο καβαλέτο αναρτημένο τον πίνακα αναφοράς που μόλις φτιάξαμε και ήταν ο βοηθός μας.
Το φύλλο εργασίας από εδώ.
Αφηγηθήκαμε την ιστορία «Τικ και Τέλα – Το χιόνι» και συζητήσαμε για το πώς πρέπει να συμπεριφερόμαστε στους φίλους μας και να λύνουμε τις διαφορές μας.
Απλώσαμε κάρτες με τους κανόνες της φιλίας και της συνεργασίας και σηκωνόμασταν περιγράφοντας τον κανόνα που απεικόνιζε η κάθε κάρτα. Έτσι, ξαναθυμηθήκαμε τις πράσινες και κόκκινες επιλογές –πατήστε εδώ, στην αρχή της ανάρτησης για να δείτε τη δραστηριότητα. Έχοντας μπροστά μας τις δύο γνώριμες καρτέλες – ταμπελάκια εξηγήσαμε ότι κάθε ημέρα θα έχουμε τις «Πράσινες ή κόκκινες στιγμές» (ρουτίνα επίγνωσης – συμπεριφοράς) και θα δίνουμε είτε αστέρι (αντίστοιχη κάρτα) είτε διακοπή – “time out” (αντίστοιχη κάρτα). Τότε, θα εντοπίζουμε τη λάθος συμπεριφορά και θα συζητάμε τι πρέπει να διορθώσουμε και πώς να βοηθήσουμε.
Στο τέλος της εβδομάδας, όσα παιδιά έχουν μαζέψει από 3 αστέρια και πάνω, θα παίρνουν το βραβείο αστεριού θετικής συμπεριφοράς στο σπίτι τους!!
Τα παιδιά του πρωινού τμήματος 2, ακούσαμε τις τραγουδοϊστορίες τα «10 καβουράκια» και «Ο τεμπέλης δράκος».
Συζητήσαμε για τις λάθος και σωστές συμπεριφορές των ιστοριών, αλλάξαμε το τέλος τους και καταγράψαμε τις ιδέες μας για σωστή επίλυση προβλημάτων.
Τέλος τις δραματοποιήσαμε.
Με βάση όσα μάθαμε για τη σωστή συμπεριφορά παίξαμε ψηφιακό παιχνίδι σωστού-λάθους.
Πατήστε στην εικόνα για να παίξετε.
Χορέψαμε και γυμναστήκαμε με το τραγούδι « Αραμ σαμ σαμ» ,που μας το έπαιξε με την κιθάρα της η Παρασκευή και
εξασκηθήκαμε στη χρήση του ψαλιδιού κινώντας μικρές τετράγωνες ψηφίδες για τα εργαστήρια της επόμενης εβδομάδας.
Τα παιδιά των ολοήμερων τμημάτων συμπληρώσαμε τις σελίδες του βιβλίου για το παραμύθι “Ένα βουνό καρότα” που είχαμε ξεκινήσει την Πέμπτη-πατήστε εδώ προς το τέλος της ανάρτησης.
Το εξώφυλλό μας.
Οι σελίδα προγραφής.
Η σελίδα μαθηματικών.
Ακούσαμε, τραγουδήσαμε και χορογραφήσαμε το παρακάτω τραγούδι των κανόνων.
Πρόσφατα σχόλια