Τα παιδιά του πρωινού τμήματος 1, ακούσαμε και δραματοποιήσαμε 3 τραγούδια με ήρωες “τζιτζίκια”, στα πλαίσια της γνωριμίας μας με τα έντομα- πατήστε εδώ.
Ολοκληρώσαμε την κατασκευή της μέλισσας.
Ασχοληθήκαμε με μερικά online παιχνίδια με αφορμή τη θεματική “έντομα”. Πατήστε στις εικόνες.
Συμπληρώσαμε 2 φύλλα εργασίας για το γράμμα Ζ από τα ζουζούνια. Από το παρακάτω blog αξιοποιήσαμε την 4η και 5η διαφάνεια από το αρχείο στο τέλος της ανάρτησης. Πατήστε στην εικόνα.
Τα παιδιά του πρωινού τμήματος 2, το θέμα μας σήμερα είναι το γράμμα Λ, λ όπως «λουλούδι». Ξεκινήσαμε με την ιστορία του «Λ» από τη σειρά « ένα γράμμα μια ιστορία» εντοπίζοντας παράλληλα λέξεις που αρχίζουν από «Λ».
Συνεχίσαμε με εξάσκηση με ψηφιακά παιχνίδια και παιχνίδια αναπαράστασης με το σώμα μας.
Πατήστε πάνω στις εικόνες για να παίξετε.
Τέλος συμπληρώσαμε τα αντίστοιχα φύλλα εργασίας.
Τα φύλλα εργασίας από εδώ και εδώ.
Συμπληρωματικά παρακολουθήσαμε την ιστορία του «Αλαντίν» με το μαγικό του λυχνάρι, καθώς ήταν μια καινούργια άγνωστη λέξη για τους περισσότερους στην τάξη. Πατήστε στην εικόνα.
Συνεχίσαμε με πρόβες για την καλοκαιρινή μας γιορτή.
Τα παιδιά των ολοήμερων τμημάτων, στα πλαίσια της εμπέδωσης και της κατάκτησης μαθηματικών εννοιών και αρίθμησης, ξεκινήσαμε να συμπληρώνουμε βιβλίο με μαθηματικές δραστηριότητες. Οι επιλεγμένες σελίδες του προέρχονται από εκπαιδευτικό υλικό της βιβλιοθήκης του σχολείου. Συμπληρώσαμε το εξώφυλλο(ολοήμερο 1) και την πρώτη σελίδα(ολοήμερο 2).
Πατήστε πάνω στην εικόνα για να βρείτε το βιβλίο.
Τα παιδιά του ολοήμερου τμήματος 2 έχοντας γνωρίσει την ιστορία των μαργαριτών και της παπαρούνας-πατήστε εδώ, στη μέση της ανάρτησης-παίξαμε σχετικά online μαθηματικά παιχνίδια και παιχνίδι γραφής.
Πατήστε στις εικόνες.
Χορέψαμε στους ρυθμούς της παρακάτω παρουσίασης με τους κατοίκους του χαρούμενου λιβαδιού. Για να μπορέσετε ν’ ακούσετε τα λόγια και τη μουσική της παρουσίασης ανοίγοντάς την πατήστε το κάτω μέρος την εικόνα του θαυμαστικού για να εξαφανιστεί. Με κλικ του ποντικιού αλλάζετε διαφάνεια.
Πατήστε στην εικόνα.
Πρόσφατα σχόλια