Τζιτζίκια- Το γράμμα Ζ, ζ και το γράμμα Λ, λ-Κατασκευή: Μέλισσα- Βιβλίο μαθηματικών δραστηριοτήτων- Online παιχνίδια και κινητικό παιχνίδι για το χαρούμενο λιβάδι

Μάι 202225

Τα παιδιά του πρωινού τμήματος 1, ακούσαμε και δραματοποιήσαμε 3 τραγούδια με ήρωες “τζιτζίκια”, στα πλαίσια της γνωριμίας μας με τα έντομα- πατήστε εδώ.

Ολοκληρώσαμε την κατασκευή της μέλισσας.

281411717 504217211447712 7010120252262561759 n 281504173 3284746048475492 1078382027479225061 n

Ασχοληθήκαμε με μερικά online παιχνίδια με αφορμή τη θεματική “έντομα”. Πατήστε στις εικόνες.

31    1 19

Συμπληρώσαμε 2 φύλλα εργασίας για το γράμμα Ζ από τα ζουζούνια. Από το παρακάτω blog αξιοποιήσαμε την 4η και 5η διαφάνεια από το αρχείο στο τέλος της ανάρτησης. Πατήστε στην εικόνα.

2 10

Τα παιδιά του πρωινού τμήματος 2, το θέμα μας σήμερα είναι το γράμμα Λ, λ όπως «λουλούδι». Ξεκινήσαμε με την ιστορία του «Λ» από τη σειρά « ένα γράμμα μια ιστορία» εντοπίζοντας παράλληλα λέξεις που αρχίζουν από «Λ».

Συνεχίσαμε με εξάσκηση με ψηφιακά παιχνίδια και παιχνίδια αναπαράστασης με το σώμα μας.

280936993 1348887955576072 6199724010094567813 n 280438849 600036458416025 7944812322973595382 n 281144175 5686484821379972 7500068244332852953 n 283743198 1445869005858242 5619036072988011907 n

Πατήστε πάνω στις εικόνες για να παίξετε.

1 20  32     2 9

Τέλος συμπληρώσαμε τα αντίστοιχα φύλλα εργασίας.

του 281851261 416156156764727 8902383629690854417 n

Τα φύλλα εργασίας από εδώ και εδώ.

4 2   5

Συμπληρωματικά παρακολουθήσαμε την ιστορία του «Αλαντίν» με το μαγικό του λυχνάρι, καθώς ήταν μια καινούργια άγνωστη λέξη για τους περισσότερους στην τάξη. Πατήστε στην εικόνα.

6

Συνεχίσαμε με πρόβες για την καλοκαιρινή μας γιορτή.

Τα παιδιά των ολοήμερων τμημάτων, στα πλαίσια της εμπέδωσης και της κατάκτησης μαθηματικών εννοιών και αρίθμησης, ξεκινήσαμε να συμπληρώνουμε βιβλίο με μαθηματικές δραστηριότητες. Οι επιλεγμένες σελίδες του προέρχονται από εκπαιδευτικό υλικό της βιβλιοθήκης του σχολείου. Συμπληρώσαμε το εξώφυλλο(ολοήμερο 1) και την πρώτη σελίδα(ολοήμερο 2).

283272716 742742063806505 1618026645703004197 n 283352857 544430093973373 343055703810611271 n 284188786 5442565962454070 1079067485204922605 n 282305172 1682938065395451 5080726039036354475 n 283286583 1983946075135757 2325507646260757452 n 283390868 1068744500391535 5897661610732380808 n DSC09404 DSC09402 DSC09403

Πατήστε πάνω στην εικόνα για να βρείτε το βιβλίο.

1 4

Τα παιδιά του ολοήμερου τμήματος 2 έχοντας γνωρίσει την ιστορία των μαργαριτών και της παπαρούνας-πατήστε εδώ, στη μέση της ανάρτησης-παίξαμε σχετικά online μαθηματικά παιχνίδια και παιχνίδι γραφής.

DSC09381 DSC09382 DSC09383 DSC09384 DSC09385 DSC09386 DSC09387

Πατήστε στις εικόνες.

1 21    4 3    2 11   3 4

Χορέψαμε στους ρυθμούς της παρακάτω παρουσίασης με τους κατοίκους του χαρούμενου λιβαδιού. Για να μπορέσετε ν’ ακούσετε τα λόγια και τη μουσική της παρουσίασης ανοίγοντάς την πατήστε το κάτω μέρος την εικόνα του θαυμαστικού για να εξαφανιστεί. Με κλικ του ποντικιού αλλάζετε διαφάνεια.

7

Πατήστε  στην εικόνα.

33

 

από κάτω από: Γράμματα, Ζώα-έντομα, Μαθηματικά, Το παιχνίδι| με ετικέτα ,  |  | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Τζιτζίκια- Το γράμμα Ζ, ζ και το γράμμα Λ, λ-Κατασκευή: Μέλισσα- Βιβλίο μαθηματικών δραστηριοτήτων- Online παιχνίδια και κινητικό παιχνίδι για το χαρούμενο λιβάδι    

Τα σχόλια είναι κλειστά.

Ιστορικό

Kατηγορίες

Άδεια Creative Commons

Πιστοποιητικό συμμετοχής σε πρόγραμμα Code Week 2023, Βάνα Μπουλτή

πιστοποιητικό Code Week Βάνα Μπουλτή

πιστοποιητικό Code Week, Ευαγγελίνα Μπακάγια

πιστοποιητικό Code Week Ευαγγελίνα Μπακάγια

Ετικέτα ποιότητας έργου Etwinning 2022

Ετικέτα ποιότητας έργου Etwinning 2022

COP26 badge_ 12ο Νηπιαγωγείο Γλυφάδας

https://www.twinkl.gr/blog/cop26-gallery-ellada

Δίπλωμα συμμετοχής CO26

44

Πιστοποιητικό αριστείας στον προγραμματισμό

4

Translate



Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων