Τα παιδιά του πρωινού τμήματος 1, ανοίξαμε άλλα 3 παράθυρα του ημερολόγιου αντίστροφης μέτρησης, από το 20ο έως 23ο. Πατήστε στην εικόνα.
Ολοκληρώσαμε όλες τις δραστηριότητες από τη διαδραστική αφίσα για τον Ευαγγελισμό που θα δείτε πατώντας την εικόνα.
Δημιουργήσαμε κατασκευή για τον Ευαγγελισμό την οποία πήραμε φεύγοντας.
Το πατρόν για την κατασκευή.
Συμπληρώσαμε φύλλο γραφής για την ενδυμασία του Εύζωνα.
Το φύλλο εργασίας από το blog της κας Τάνιας-πατήστε εδώ.
Γνωρίσαμε το γράμμα Υ,υ του Εθνικού μας Ύμνου, από τον σύνδεσμο στο blog της κας Τάνιας που θα βρείτε πατώντας την εικόνα. Κάναμε τα εξής: το 1, 2, 8 και το 12.
Για το πρώτο μέρος της ημέρας των παιδιών του πρωινού τμήματος 2,η κυρία Εβίτα- η ψυχολόγος του Νηπιαγωγείου μας-μας είχε ετοιμάσει μια αποστολή συνεργασίας σε ομάδες με τίτλο « Η ζωγραφιά μου, η ζωγραφιά μας». Το κάθε μέλος της ομάδας ξεκινούσε μια ζωγραφιά και στο τέλος του χρόνου το έδινε σε άλλο μέλος για να την εμπλουτίσει και να τη συνεχίσει. Στο τέλος παρουσιάστηκαν οι ομαδικές ζωγραφιές ενώ μιλήσαμε για τις προσδοκίες αλλά και τα συναισθήματα μας τόσο κατά τη διάρκεια όσο στο τέλος της δράσης.
Στη συνέχεια, με αφορμή ένα βίντεο για τη στολή του Εύζωνα
και κούκλες με παραδοσιακές φιγούρες, θυμηθήκαμε τα μέρη της ελληνικής πολεμικής φορεσιάς που στολίζουν την τάξη μας-πατήστε εδώ για να δείτε στη μέση της ανάρτησης.
Εντοπίσαμε τις καρτέλες με τις ονομασίες τους και τις αντιστοιχίσαμε στο σωστό ρούχο από το μουσείο της τάξης.
Συνεχίσαμε με εξάσκηση σε ψηφιακό παιχνίδι- πατήστε στην εικόνα
και συμπληρώσαμε το αντίστοιχο φύλλο εργασίας.
Το φύλλο εργασίας θα το βρείτε πατώντας στην εικόνα.
Τέλος παρακολουθήσαμε αποσπάσματα από τη στρατιωτική παρέλαση του 2021.
Τα παιδιά των ολοήμερων τμημάτων ξεκινήσαμε να συμπληρώνουμε τις σελίδες του βιβλίου μας με τίτλο: “Μαθαίνω για την επανάσταση του 1821 μέσα από πίνακες ζωγραφικής”. Την Παρασκευή είχαμε αρχίσει την επεξεργασία του συμπληρώνοντας το εξώφυλλο. Πατήστε εδώ, προς στο τέλος της ανάρτησης.
Επιλέχθηκαν πίνακες βασικών γεγονότων της Επανάστασης και εμείς θα τους διαχειριζόμαστε μέσω διάδρασης. Σήμερα επεξεργαστήκαμε τους εξής πίνακες: Ο όρκος των φιλικών, το κρυφό σχολειό και Η Ελλάς Ευγνωμονούσα. Τις σελίδες του βιβλίου και τους πίνακες θα τα βρείτε πατώντας στον προηγούμενο σύνδεσμο.
Στον πίνακα “Ο όρκος των φιλικών” συμπληρώσαμε το τμήμα που του έλειπε.
Στον πίνακα “Το κρυφό σχολειό” ανακαλύψαμε ποια σημεία έλειπαν από τον πίνακα και τον συμπληρώσαμε σαν παζλ.
Στον πίνακα “Η Ελλάς Ευγνωμονούσα” συμπληρώσαμε την Ελλάδα.
Επεξεργαστήκαμε το υλικό της παρακάτω παρουσίασης για το κρυφό σχολείο αντλώντας πληροφορίες για τη δράση του.
Μιλήσαμε για τα κωδικοποιημένα μηνύματα που αντάλλασσαν οι Έλληνες αναμεταξύ τους ώστε να μην γίνονται αντιληπτά και καταπνιγεί η Επανάσταση. Σαν γνήσιοι αγωνιστές καταφέραμε να διαβάσουμε το μήνυμα “Ελευθερία ή θάνατος” συνδέοντας τους αριθμό με τα κατάλληλα γράμματα.
Το φύλλο εργασίας,
περιέχεται στην παρακάτω παρουσίαση. Πατήστε στην εικόνα.
Τα παιδιά του ολοήμερου τμήματος 2, με αφορμή το φτερό που υπάρχει στον πίνακα του κρυφού σχολειού και με αυτό γράφει το ελληνόπουλο, μιλήσαμε για το μέσο γραφής του 1821. Φτερό και μελανοδοχείο. Κάναμε αναπαράσταση της τότε γραφής. Βουτήξαμε το φτερό μας μέσα σε μελάνι, γράψαμε τ’ όνομά μας και ζωγραφίσαμε ένα σχέδιο. Παραδεχτήκαμε πόσο μας δυσκόλεψε!!
Πρόσφατα σχόλια