Εισαγωγή στις Απόκριες- Τραγούδια: Ο μπαρμπα Μαθιός, Πώς το τρίβουν το πιπέρι- Το παραμύθι του 6- Η αμυγδαλιά και ο Βοριάς.

Φεβ 202221

Τα παιδιά του πρωινού τμήματος 1, κάναμε εισαγωγή στη θεματική ενότητα “Απόκριες”. Γνωρίσαμε 2 παραδοσιακά σκωπτικά τραγούδια “Ο μπαρμπά Μαθιός” και “Πώς το τρίβουν το πιπέρι;”, μέσα από τα εικονόλεξα τους από το blog της κας Τάνιας. Πατήστε πάνω στις εικόνες για να δείτε το υλικό.

2 6

 

1 13

Διαχειριστήκαμε τις πρώτες 50 διαφάνειες της παρακάτω παρουσίασης. Πατήστε πάνω στην εικόνα για να την δείτε.

Γνωρίσαμε τον πίνακα του Χουάν Μιρό “Το καρναβάλι του Αρλεκίνου”, μέσα από το υλικό του blog της κας Τάνιας.

Συμπληρώσαμε φύλλο απεικόνισης του πίνακα.

273891730 453145749881603 1183062786511985379 n

Το φύλλο εργασίας:

274080885 950243705620574 129999001601516016 n

Τα παιδιά του πρωινού τμήματος 2,συμπληρώσαμε το φύλλο εργασίας με τα άνθη της αμυγδαλιάς που εκκρεμούσε από την Παρασκευή ,συμπληρώνοντας τόσα άνθη παραπάνω όσα μας ζητάει ο αριθμός.

273949935 671362390656742 1276881272455248163 n

Το φύλλο εργασίας από το blog της κας Τάνιας:

274159095 285562036861542 1395835188451596044 n

Σε συνέχεια της ιστορίας με αριθμούς, διαβάσαμε την ιστορία του αριθμού 6 και απαντήσαμε στις συνοδευτικές ερωτήσεις. Περισσότερες δραστηριότητες μας για τον αριθμό 6, πατήστε εδώ και εδώ. Πατήστε στην εικόνα για να διαβάσετε την ιστορία.

3 1

Εξασκηθήκαμε με ψηφιακά παιχνίδια στην αναγνώριση του αριθμού και στην ποσότητα που αντιστοιχεί.

273512746 674123423721015 3395793691728387383 n 273653829 1579415749109856 6429211738276443312 n 273756509 653265172655733 1063289105961731018 n 273883448 1334383103747405 5488150395836751593 n 274211009 957443148498279 189343662656001170 n

Τέλος συμπληρώσαμε το αντίστοιχο φύλλο εργασίας.

256230346 282145957022952 1334479054061789640 n

Επίσης συμπληρώσαμε άλλο ένα φύλλο για τον αριθμό 6.

DSC08067 DSC08068 DSC08069 DSC08070 DSC08071

Το φύλλο εργασίας από εδώ, λίγο τροποποιημένο.

274134784 1014410242482748 3766941601346393509 n

Τα παιδιά της απογευματινής βάρδιας των ολοήμερων τμημάτων, σήμερα, ολοκληρώσαμε τους μύθους για την αμυγδαλιά με τη γνωριμία της ιστορίας ¨Η αμυγδαλιά και ο Βοριάς”. Περισσότερες δραστηριότητές μας για την αμυγδαλιά πατήστε εδώ.

DSC08072

Γνωρίσαμε την ιστορία μέσα από την παρακάτω παρουσίαση pptx που αν την κατεβάσετε στον υπολογιστή σας θα είναι ενεργές οι κινήσεις των εικόνων που περιέχονται σ’ αυτήν. Παίξαμε τα παιχνίδια κατανόησης.

DSC08073 DSC08074

Πατήστε στην εικόνα.

35

Συνθέσαμε το παζλ της ιστορίας.

DSC08075 DSC08076 DSC08077

Πατήστε στην εικόνα.

35

Παίξαμε το μαθηματικό παιχνίδι “Πόσα άνθη λείπουν ώστε η κάθε αμυγδαλιά να έχει 5 άνθη;” και το παιχνίδι αναγνώρισης αντικειμένων που αρχίζουν από Α, α, όπως αμυγδαλιά.

DSC08078 DSC08080 DSC08081 DSC08082

Πατήστε στις εικόνες.

1 14 2 7

Εικονογραφήσαμε την εικόνα εξώφυλλου της ιστορίας “Η αμυγδαλιά και ο Βοριάς¨.

DSC08083 DSC08084 DSC08087 DSC08088 273952115 1130183601146493 8881719664439261759 n 273963361 1071381993720193 8153445907389512940 n 274213875 378498900311756 4871583355712655740 n 274154020 995021508101002 3842620782201789940 n

 

 

 

από κάτω από: Αμυγδαλιά, Απόκριες, Μυθολογία, Το παιχνίδι| | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Εισαγωγή στις Απόκριες- Τραγούδια: Ο μπαρμπα Μαθιός, Πώς το τρίβουν το πιπέρι- Το παραμύθι του 6- Η αμυγδαλιά και ο Βοριάς.    

Τα σχόλια είναι κλειστά.

Ιστορικό

Πρόσφατα άρθρα

Kατηγορίες

Άδεια Creative Commons

Πιστοποιητικό συμμετοχής σε πρόγραμμα Code Week 2023, Βάνα Μπουλτή

πιστοποιητικό Code Week Βάνα Μπουλτή

πιστοποιητικό Code Week, Ευαγγελίνα Μπακάγια

πιστοποιητικό Code Week Ευαγγελίνα Μπακάγια

Ετικέτα ποιότητας έργου Etwinning 2022

Ετικέτα ποιότητας έργου Etwinning 2022

COP26 badge_ 12ο Νηπιαγωγείο Γλυφάδας

https://www.twinkl.gr/blog/cop26-gallery-ellada

Δίπλωμα συμμετοχής CO26

44

Πιστοποιητικό αριστείας στον προγραμματισμό

4

Translate



Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων