Τα παιδιά του πρωινού τμήματος 1, κάναμε εισαγωγή στη θεματική ενότητα “Απόκριες”. Γνωρίσαμε 2 παραδοσιακά σκωπτικά τραγούδια “Ο μπαρμπά Μαθιός” και “Πώς το τρίβουν το πιπέρι;”, μέσα από τα εικονόλεξα τους από το blog της κας Τάνιας. Πατήστε πάνω στις εικόνες για να δείτε το υλικό.
Διαχειριστήκαμε τις πρώτες 50 διαφάνειες της παρακάτω παρουσίασης. Πατήστε πάνω στην εικόνα για να την δείτε.
Γνωρίσαμε τον πίνακα του Χουάν Μιρό “Το καρναβάλι του Αρλεκίνου”, μέσα από το υλικό του blog της κας Τάνιας.
Συμπληρώσαμε φύλλο απεικόνισης του πίνακα.
Το φύλλο εργασίας:
Τα παιδιά του πρωινού τμήματος 2,συμπληρώσαμε το φύλλο εργασίας με τα άνθη της αμυγδαλιάς που εκκρεμούσε από την Παρασκευή ,συμπληρώνοντας τόσα άνθη παραπάνω όσα μας ζητάει ο αριθμός.
Το φύλλο εργασίας από το blog της κας Τάνιας:
Σε συνέχεια της ιστορίας με αριθμούς, διαβάσαμε την ιστορία του αριθμού 6 και απαντήσαμε στις συνοδευτικές ερωτήσεις. Περισσότερες δραστηριότητες μας για τον αριθμό 6, πατήστε εδώ και εδώ. Πατήστε στην εικόνα για να διαβάσετε την ιστορία.
Εξασκηθήκαμε με ψηφιακά παιχνίδια στην αναγνώριση του αριθμού και στην ποσότητα που αντιστοιχεί.
Τέλος συμπληρώσαμε το αντίστοιχο φύλλο εργασίας.
Επίσης συμπληρώσαμε άλλο ένα φύλλο για τον αριθμό 6.
Το φύλλο εργασίας από εδώ, λίγο τροποποιημένο.
Τα παιδιά της απογευματινής βάρδιας των ολοήμερων τμημάτων, σήμερα, ολοκληρώσαμε τους μύθους για την αμυγδαλιά με τη γνωριμία της ιστορίας ¨Η αμυγδαλιά και ο Βοριάς”. Περισσότερες δραστηριότητές μας για την αμυγδαλιά πατήστε εδώ.
Γνωρίσαμε την ιστορία μέσα από την παρακάτω παρουσίαση pptx που αν την κατεβάσετε στον υπολογιστή σας θα είναι ενεργές οι κινήσεις των εικόνων που περιέχονται σ’ αυτήν. Παίξαμε τα παιχνίδια κατανόησης.
Πατήστε στην εικόνα.
Συνθέσαμε το παζλ της ιστορίας.
Πατήστε στην εικόνα.
Παίξαμε το μαθηματικό παιχνίδι “Πόσα άνθη λείπουν ώστε η κάθε αμυγδαλιά να έχει 5 άνθη;” και το παιχνίδι αναγνώρισης αντικειμένων που αρχίζουν από Α, α, όπως αμυγδαλιά.
Πατήστε στις εικόνες.
Εικονογραφήσαμε την εικόνα εξώφυλλου της ιστορίας “Η αμυγδαλιά και ο Βοριάς¨.
Πρόσφατα σχόλια