Πραγματοποιήθηκαν δραστηριότητες και για το πρόγραμμα Etwinning και των εργαστηρίων δεξιοτήτων. Πατήστε στους συνδέσμους για να τους δείτε.
Πίνακες αναφοράς για τη φιλία-Σταυρόλεξο φιλίας- Γράφω στα μπαλόνια φιλίας
Αξιολόγηση 3ου κύκλου εργαστηρίων δεξιοτήτων «Ενδιαφέρομαι και Ενεργώ- Κοινωνική Συναίσθηση και Ευθύνη» με τίτλο: «Γνωρίζουμε τ’ Ανθρώπινα Δικαιώματα»-Φύλλα προόδου μαθητών στα εργαστήρια δεξιοτήτων
Τα παιδιά του πρωινού τμήματος 1, συνεχίζοντας τις δραστηριότητές μας για τον αριθμό 6- πατήστε εδώ για να δείτε σχετικές μας δραστηριότητες-παίξαμε όλα τα ψηφιακά παιχνίδια από τον παρακάτω σύνδεσμο, από το 20 μέχρι το 29 καθώς και το 33, πατώντας στην εικόνα.
Συμπληρώσαμε το παρακάτω φύλλο για τον αριθμό, από το blog της κας Τάνιας, εδώ,
καθώς και άλλο ένα φύλλο για το 6 που θα το βρείτε στον σύνδεσμο εδώ και πατώντας στην εικόνα σε μορφή pdf.
Σε συνέχεια του θέματος της αμυγδαλιάς, τα παιδιά του πρωινού τμήματος 2, επεξεργαστήκαμε το γνωστό αίνιγμα και με αφορμή αυτό ζωγραφίσαμε σε φύλλο εργασίας , τον δικό μας πίνακα ζωγραφικής με ανθισμένες αμυγδαλιές. Για τις μέχρι τώρα δραστηριότητές μας για την αμυγδαλιά πατήστε εδώ.
Το φύλλο του αινίγματος από το blog της κας Τάνιας.
Παίξαμε ψηφιακό παιχνίδι γραμμάτων « Μη μαδάς τη μαργαρίτα» προσπαθώντας να βρούμε τα σωστά γράμματα για την κάθε λέξη.
Πατήστε στην εικόνα.
Στη συνέχεια παίξαμε κινητικό παιχνίδι και παιχνίδι αναγραμματισμού της λέξης «αμυγδαλιά».
Στο τέλος, αξιοποιώντας τα αμύγδαλα που μαζέψαμε από την αυλή, μάθαμε να φτιάχνουμε μαθηματικό παιχνίδι με αβγοθήκη και αμύγδαλο. Ανάλογα με τον αριθμό στον οποίο στέκεται το αμύγδαλο, τόσα ανθάκια προσθέταμε στην αμυγδαλιάς μας .Στο τέλος συζητάγαμε ποιος έβαλε τα περισσότερα αλλά καθώς και πόσα παραπάνω.
Τα παιδιά της απογευματινής βάρδιας των ολοήμερων τμημάτων, συνεχίζοντας την επεξεργασία του θέματος “Αμυγδαλιά”-πατήστε εδώ για να δείτε προηγούμενες δραστηριότητές μας, από τη μέση και μετά των αναρτήσεων– δημιουργήσαμε τη διττή ιδιότητα της Φυλλίδας-Αμυγδαλιάς σε κάρτα.
Η φωτογραφία του εξώφυλλου.
Τα παιδιά του ολοήμερου τμήματος 2, παίξαμε πολλά μαθηματικά παιχνίδια στο διαδραστικό πίνακα της τάξης μας και ψηφιακά και φύλλα εργασίας.
Τα παραπάνω φύλλα θα τα βρείτε εδώ.
Πατώντας στην εικόνα θα βρείτε τα γράμματα που συνθέτουν τη λέξη “αμυγδαλιά” online.
Πρόσφατα σχόλια