Στην σύνδεσή μας, σήμερα το πρωί, μιλήσαμε για τις εμπειρίες μας από την χιονόπτωση της Δευτέρας 24/01/2022, τα παιχνίδια μας με το χιόνι, την αίσθηση του κρύου που είχαμε πιάνοντάς το και τη δημιουργία χιονάνθρωπου.
Τα παιδιά του τμήματος 1, συνεχίσαμε με τη θεματική των πολικών ζώων-περισσότερες δραστηριότητές μας μπορείτε να δείτε εδώ.
Μιλήσαμε για τα παγόβουνα με αφορμή εικόνες από την παρουσίαση που τίθεται παρακάτω, πατώντας στην εικόνα.
Παίξαμε ψηφιακά online παιχνίδια για τα ζώα των πόλων. Πατήστε στις εικόνες.
Στο παρακάτω παιχνίδι μπορεί να σας ζητηθεί να βάλετε όνομα για να συνδεθείτε στην εφαρμογή. Μπορείτε να γράψετε τυχαία γράμματα, π.χ. γγγγγγ. Δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα.
Παρακολουθήσαμε την ιστορία ενός θαλάσσιου ελέφαντα και κινηθήκαμε με τις οδηγίες των παρακάτω τροχών.
Ο τροχός από εδώ. Πατήστε στην εικόνα.
Ο τροχός από εδώ. Πατήστε στην εικόνα.
Τα παιδιά του τμήματος 2, με αφορμή τη χιονόπτωση γνωρίσαμε τις καταστάσεις τις ύλης μέσα από προσομοίωση του Πανεπιστημίου του Κολοράντο και ένα βίντεο. Πατήστε στην εικόνα για να εξασκηθείτε.
Παρακολουθήσαμε βίντεο για το πώς δημιουργείται μια χιονονιφάδα και το χιόνι που αποτελείται από εκατομμύρια χιονονιφάδες.
Το σχήμα των χιονονιφάδων είναι το εξάγωνο. Μιλήσαμε για τη διαφορετικότητα της κάθε χιονονιφάδας με τα μοναδικά της σχέδια που δεν μοιάζει με καμία άλλη. Παρατηρήσαμε βίντεο με χιονονιφάδες.
Παρακολουθήσαμε το ταξίδι της μικρής χιονονιφάδας που φοβόταν την πτώση. Τα κατάφερε τελικά;
Με τη βοήθεια του παρακάτω βίντεο ζωγραφίσαμε την όμορφη χιονονιφάδα και δημιουργήσαμε το τοπίο που έπεσε ,όπως η χιονονιφάδα του προηγούμενου βίντεο. Πάνω σε χιονάνθρωπο, στην αυλή, πάνω σε παιδάκια, σ’ ένα λιβάδι κλπ.
Παρακολουθήσαμε το λιώσιμο του χιονάνθρωπου ανακαλώντας όλα αυτά που ακούσαμε πιο πριν και βλέποντας τα χιόνια να λιώνουν στους δρόμους, στο μπαλκόνι μας, στα δέντρα κλπ.
Φέραμε τα ζεστά μας ρούχα, σκουφί, γάντια, κασκόλ, μπουφάν και τα βάλαμε με τη σειρά που μας έλεγε το τραγούδι: “Μαμά μου πώς κρυώνω!”.
Κλείσαμε με online παιχνίδια ζέστης-κρύου και ταυτίζοντας αριθμούς και χιονονιφάδες. Πατήστε στις εικόνες.
Πρόσφατα σχόλια