Τα παιδιά του πρωινού τμήματος 1, στο πλαίσιο του δεύτερου εργαστηρίου δεξιοτήτων, επεξεργαστήκαμε την ιστορία “Η ζωή στη Λουλουδούπολη” και αξιοποιήσαμε τη ρουτίνα σκέψης “χρώμα-σύμβολο-εικόνα”, για να αποτυπώσουμε τις σκέψεις μας για την ιστορία και για τα δικαιώματα των παιδιών. Πατήστε στην εικόνα για να διαβάσετε την ιστορία, ηλεκτρονική επεξεργασία της κας Τάνιας.
Εάν υπάρξει πρόβλημα στην ανάγνωση της , πατήστε εδώ, προηγούμενη ανάρτησή μας για να τη διαβάσετε.
Τα παιδιά του πρωινού τμήματος 2, σήμερα ολοκληρώσαμε το 2ο εργαστήριο δεξιοτήτων με θέμα « Γνωρίζω τα ανθρώπινα δικαιώματα» και αξιοποιήσαμε την ρουτίνα σκέψης « βλέπω , σκέφτομαι , αναρωτιέμαι» διατυπώνοντας τις σκέψεις μας σχετικά με την εικόνα μιας αφίσας για τα δικαιώματα των παιδιών.
Από την αφίσα του δήμου Μαλεβιζίου για την παγκόσμια ημέρα των δικαιωμάτων των παιδιών.
Επίσης ξεκινήσαμε το 3ο εργαστήριο για τ’ ανθρώπινα δικαιώματα που δίνει βαρύτητα στη διαφορετικότητα και τη μοναδικότητα του καθενός ,με τη ρουτίνα σκέψης: ” Βλέπω, σκέφτομαι, αναρωτιέμαι” παρατηρώντας τη μορφή του μικρού εγώ. Οι απόψεις και οι απαντήσεις των παιδιών σε κάθε τομέα της ρουτίνας ηχογραφήθηκαν και συγκεντρώθηκαν στον παρακάτω πίνακα.
Το φύλλο με τη ρουτίνα σκέψης, δημιουργία της κας Βάνας.
Στη συνέχεια είδαμε την ιστορία του μικρού εγώ, βρήκαμε απαντήσεις στα ερωτήματά μας και την συγκρίναμε με τις παραπάνω απόψεις μας.
Παίξαμε και τα online παιχνίδια της ιστορίας, δημιουργία της κας Βάνας.
Πατήστε στην εικόνα.
Τα παιδιά της απογευματινής βάρδιας των ολοήμερων τμημάτων παρακολουθήσαμε βίντεο για το δικαίωμα της στέγης(να έχω ένα ασφαλές σπίτι), συζητήσαμε και προβληματιστήκαμε για την αναγκαιότητα και την αξία αυτού.
Στη συνέχεια συμπληρώσαμε το δικαίωμα του μικρού αγοριού που ο πόλεμος του το στέρησε. Σπίτι και οικογένεια.
Το φύλλο εργασίας δημιουργία της κας Βάνας.
Πρόσφατα σχόλια