Τα παιδιά του πρωινού τμήματος 1, ξεκινήσαμε σήμερα το 4ο εργαστήριο του 1ου θεματικού κύκλου των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων. Αρχικά προσεγγίσαμε το θέμα “Διατροφή” σχεδιάζοντας τρόφιμα από τις διάφορες κατηγορίες τροφίμων (δημητριακά, φρούτα, λαχανικά, κρέας, ψάρι, γλυκά, γαλακτοκομικά). Στη συνέχεια, επεξεργαστήκαμε σε συντομευμένη διασκευή την ιστορία “Η κυρά-Διατροφή πρώτη στη μαγειρική” (διαφάνειες 1-12 από τον σύνδεσμο που ακολουθεί). Πατήστε στην εικόνα.
Και επειδή τα τρόφιμα είχαν στήσει καβγά για το ποιο από όλα είναι το πιο σημαντικό αποφασίσαμε να τα τοποθετήσουμε στη διατροφική πυραμίδα και να εξηγήσουμε πού τοποθετείται το καθένα και γιατί. Τοποθετήσαμε στην επιδαπέδια πυραμίδα μεσογειακής διατροφής τα τρόφιμα, εξηγώντας ποια πρέπει να τρώμε σε καθημερινή βάση και γιατί και ποια λιγότερο συχνά.
Παρακολουθήσαμε τα εξής συνοδευτικά βίντεο, για να κατανοήσουμε ακόμα καλύτερα τις κατηγορίες των τροφίμων και τη διατροφική τους αξία.
Συμπληρώσαμε σχετικό ψηφιακό φύλλο εργασίας,
από τον σύνδεσμο που ακολουθεί. Πατήστε στην εικόνα.
Το φύλλο εργασίας:
Ξεχωρίσαμε τις τροφές που κάνουν τα δόντια μας λυπημένα και χαρούμενα, συμπληρώνοντας σχετικό φύλλο εργασίας.
Το φύλλο εργασίας από το blog της κας Τάνιας.
Τα παιδιά του πρωινού τμήματος 2 ολοκληρώσαμε το 3ο εργαστήριο του 1ου θεματικού κύκλου “Τη διατροφή μου φροντίζω, δόντια γερά χτίζω”.
Παρακολουθήσαμε τα παρακάτω βίντεο φέρνοντας στη μνήμη μας όλες τις γνώσεις σχετικά με τα νεογιλά και μόνιμα δόντια, την προσοχή που χρειάζονται με το σωστό βούρτσισμα, για τους προστάτες τους-οδοντόκρεμα, οδοντόβουρτσα, οδοντικό νήμα, βουρτσάκι- και για τον μεγάλο βοηθό υγείας των δοντιών μας, τον οδοντίατρο.
Συνεχίσαμε με διδακτική αξιοποίηση της στρατηγικής «Χρώμα-Σύμβολο-Εικόνα» για τη λέξη “Δόντι” κατά την οποία προτείναμε τις δικές μας αποτυπώσεις και συμβολισμούς για τα δόντια, αιτιολογώντας την απάντησή μας μετά από συζήτηση και επεξεργασία εικόνων.
Το φύλλο εργασίας και εικόνες που χρησιμοποιήσαμε:
Τελειώσαμε με την κατασκευή τρισδιάστατης μασέλας χρησιμοποιώντας αβγοθήκες για δόντια(χάρτινες και πλαστικές), τέμπερα άσπρη, χρωματιστό χαρτόνι και βελουτέ χαρτί για τη γλώσσα.
Εφαρμόσαμε όσα γνωρίσαμε για το βούρτσισμα των δοντιών και τη σημασία του οδοντικού νήματος που φτάνει όπου δεν μπορεί η οδοντόβουρτσα. Με μαύρο μαρκαδόρο ασπροπίνακα μαυρίσαμε μερικά δοντάκια.
Για οδοντόκρεμα πάνω στην οδοντόβουρτσά μας χρησιμοποιήσαμε μωρομάντιλο.
Πρόσφατα σχόλια