Στο πλαίσιο του προγράμματος e-twinning “Everything is possible, even the impossible”, η Μαίρη Πόππινς επισκέφτηκε και σήμερα την τάξη των πρωινών παιδιών του τμήματος 1, γιατί είχε ένα πολύ σημαντικό μήνυμα για μας. Ακούσαμε το μήνυμά της [είναι αναρτημένο στην πλατφόρμα του προγράμματος ως βίντεο] στο οποίο ζητούσε τη βοήθειά μας, επειδή ο Μάικλ και η Τζέιν είναι αρκετά ζωηροί και δεν ακούν όσα τους λέει.

Αυτό που μας ζητάει να κάνουμε για να τη βοηθήσουμε είναι να δημιουργήσουμε ενδιαφέρουσες ιστορίες για να τους διαβάζει και να περνούν όμορφα στον ελεύθερο χρόνο τους. Η πρώτη ιστορία, δημιουργία των συναδέλφων Ambra (από την Ιταλία) και Εύης (από την Ελλάδα), είναι η περιπέτεια ενός μικρού δράκου, του Τζακ. Μπορείτε να βρείτε την ιστορία στον σύνδεσμο που ακολουθεί, https://docs.google.com/presentation/d/1YRr0th74rDuLbzobQdIK4BT9kk_J2uibMr8VIEWeoTQ/edit?fbclid=IwAR1GLsxAx24-HLe7Z5SqHPEYSzQLzuH658XMr73F3X9wUccl2dw-lVwnhbU#slide=id.p1 . Όπως θα δείτε, κεντρικό θέμα της ιστορίας είναι ο σεισμός (ως προέκταση της άσκησης σεισμού που όλα τα σχολεία πραγματοποιήσαμε στις αρχές του Οκτώβρη).

Συνεχίζοντας όσα ενδιαφέροντα είχαμε αναφέρει κατά την άσκηση σεισμού, επικεντρωθήκαμε σήμερα στο σακίδιο έκτακτης ανάγκης (σεισμού) και εξηγήσαμε ποια πράγματα πρέπει να περιέχει.
Παίξαμε αρκετά συνοδευτικά ψηφιακά παιχνίδια αλλά πρώτα απαντήσαμε στις ερωτήσεις του κουίζ του προγράμματος.

είδαμε τα αντικείμενα του σακιδίου σεισμού και εξηγήσαμε, γιατί είναι σημαντικό να τα έχουμε μαζί μας. Αξιοποιήσαμε γι’ αυτό σχετική παρουσίαση που υπάρχει στο πρόγραμμα. Τα online παιχνίδια που παίξαμε είναι τα εξής, πατήστε στις εικόνες.
Ζωγραφίσαμε και την αγαπημένη μας σκηνή από το παραμύθι του μικρού δράκου Τζακ.
Στον δρόμο για το σχολείο μας, η Μαίρη Πόππινς είχε μια μικρή περιπέτεια. Της πήρε ο αέρας το καπέλο. Αυτό μας έδωσε τη δυνατότητα να παίξουμε ένα ακόμα παιχνίδι ρομποτικής, αναζητώντας στο 4Χ4 πλέγμα το καπέλο, για να της το δώσουμε. Μόλις τα καταφέραμε, αποτυπώσαμε τη διαδρομή και στο χαρτί.
Τα παιδιά των απογευματινών τμημάτων στα πλαίσια της συνεργασίας των σχολείων που συμμετέχουμε στο Etwinning πρόγραμμα, συνδεθήκαμε διαδικτυακά με το “Ιδιωτικό Συστεγαζόμενο Νηπιαγωγείο ΚΥΡΈΖΗ ΑΘΑΝΑΣΙΑ” που εδρεύει στην περιοχή της Νέας Μάκρης
και παίξαμε παιχνίδι κώδικα(που υπάρχει στην πλατφόρμα) συμπληρώνοντας τα σύμβολα στο πλέγμα ώστε η Μαίρη Πόππινς να συναντήσει το σκιάχτρο.
Η τοποθετημένη αριστερά στο πλέγμα Μαίρη ήταν η δική μας και η δεξιά των φίλων μας. Συμπληρώναμε τις πορείες εναλλάξ. Τοποθετούσαμε ένα βελάκι εμείς ένα οι φίλοι μας.
Στη συνέχεια, ο καθένας ξεχωριστά, αποτυπώσαμε σε φύλλο εργασίας από την πλατφόρμα την ανάλογη διαδρομή και την κωδικοποιήσαμε στο ξεχωριστό πλέγμα κώδικα.
Επίσης τα παιδιά του ολοήμερου τμήματος 2, λόγω της συμμετοχής μας σε άλλο ένα Etwinning πρόγραμμα με την ονομασία “Monkey Junior Coding” παίξαμε τα πρώτα παιχνίδια της εφαρμογής. Πατήστε στην εικόνα και μόλις μπείτε στην εφαρμογή πατήστε στην επιλογή start playing.
Η υποχρέωσή μας είναι να οδηγούμε με τα βελάκια το μαϊμουδάκι να βρίσκει το θησαυρό και να προχωρά πίστες διαβαθμισμένης δυσκολίας.
Πρόσφατα σχόλια