Συνεχίζοντας την ενασχόλησή μας με τους 17 στόχους βιώσιμης ανάπτυξης για την Εβδομάδα Δράσης της Quality Net Foudation, θυμηθήκαμε τους στόχους και το περιεχόμενό του, παρακολουθώντας ακόμα μία φορά και σχολιάζοντας τα σύντομα βίντεο για τον κάθε επιμέρους στόχο. Στη συνέχεια παίξαμε δύο ψηφιακά παιχνίδια αντιστοίχισης με αφορμή την ιστορία της Frieda.
Πατήστε στις εικόνες.
Στη συνέχεια, επεξεργαστήκαμε τον αριθμό 2, ακούγοντας και δραματοποιώντας το αντίστοιχο τραγούδι
και επεξεργαστήκαμε 2 σχετικά φύλλα εργασίας με φθινοπωρινή θεματολογία από εδώ.
Στη συνέχεια, φιλοτεχνήσαμε ένα δικό μας έργο τέχνης με νερομπογιές, για να μπορέσουμε να μάθουμε, να κατανοήσουμε και να εφαρμόσουμε τους κανόνες της χρήσης τους.
Κλείσαμε τη μέρα μας διαβάζοντας το παραμύθι του 1 και του 2. Πατήστε στην εικόνα.
Τα παιδιά του πρωινού τμήματος 2,αδράξαμε την ευκαιρία της συννεφιασμένης μέρας σήμερα, για ν’ αναρωτηθούμε, τι έχουν μέσα τους τα σύννεφα. Οι ιδέες πολλές και ενδιαφέρουσες και καταγράφηκαν σε post it για να τις θυμόμαστε.
Η σωστή απάντηση δόθηκε με προβολή εικόνων από το βιβλίο « Το σύννεφο που έβαλε τα κλάματα».
Έπειτα παίξαμε ένα κινητικό – μαθηματικό παιχνίδι όπου γίναμε νεροσταγόνες που έπρεπε να μπουν στα σύννεφα, σε σωστό αριθμό κάθε φορά.
Παρακολουθήσαμε ένα σύντομο βίντεο με θέμα τα διαφορετικά είδη των σύννεφων
και αναπαραστήσαμε με εργαστήρι ανά ομάδες , συννεφάκια έτοιμα να στείλουν βροχούλα.
Τραγουδήσαμε το παλιό τραγουδάκι της γιαγιάς, «βρέχει , βρέχει και χιονίζει και το μάρμαρο ποτίζει…» και το συνοδέψαμε με διάφορες κινήσεις. Συμπληρώσαμε την προγραφική άσκηση (κάθετες γραμμές ) της χρωματιστής βροχής.
Το φύλλο εργασίας:
Τα παιδιά του ολοήμερου τμήματος 2 μιλήσαμε για το ζωάκι που λατρεύει τη βροχή- το σαλιγκάρι. Σαν προοργανωτή της αυριανής μας γνωριμίας με το σαλιγκάρι το δημιουργήσαμε με λωρίδες χρωματιστού χαρτονιού.
Παίξαμε και σαλιγκαροδρομίες. Μόνο με το φύσημά μας μετακινούσαμε τα σαλιγκάρια μας. Ο πιο δυνατός άνεμος έφερνε κάθε φορά τον νικητή.
Τα κομμάτια της κατασκευής:
Η ιδέα της κατασκευής από εδώ.
Πραγματοποιήθηκαν και δραστηριότητες του Etwinning προγράμματος. Πατήστε εδώ για να τις δείτε.
Πρόσφατα σχόλια