Αγγλικά, μαθαίνω τ’ όνομά μου και βασικές έννοιες-Πρώτες μέρες σχολείο,Η ιστορία του Κρεμμυδάκη, online παιχνίδια-Η Μίλι και η Μόλι και η πρώτη τους μέρα στο σχολείο-Κανόνες συμπεριφοράς- Κινητικό παιχνίδι με κάρτες “Κάνε ό,τι κάνω”

Σεπ 202116
Σήμερα, ξεκινήσαμε και τα δύο τμήματα, την πρώτη ημέρα του μαθήματος Αγγλικών με την κυρία Σοφία και τη φίλη της, τη γατούλα Kenny. Μας χαιρέτησε, έμαθε τα ονόματά μας
και τραγούδησε μαζί μας ένα πολύ ρυθμικό και διασκεδαστικό τραγούδι.

Με αυτόν τον τρόπο, μας δόθηκε η δυνατότητα να ακούσουμε [και σταδιακά θα εξοικειωθούμε] με τις εξής λέξεις και οδηγίες: “Hello!”, “Stand up!”, “Clap your hands!”, “Sit down!”
Στη συνέχεια τα παιδιά του πρωινού τμήματος 1,παρακολουθήσαμε την ιστορία του μικρού Κρεμμυδούλη στην πρώτη του μέρα στο σχολείο

και παίξαμε με τα συνοδευτικά online παιχνίδια. Πατήστε πάνω στις εικόνες για να παίξετε.
Διαβάσαμε και δραματοποιήσαμε το παραμύθι “Η Μίλι και η Μόλι και η πρώτη τους μέρα στο σχολείο”. Πατήστε πάνω στην εικόνα.
Τα παιδιά του πρωινού τμήματος 2 γνωρίσαμε τους κανόνες καλής συμπεριφοράς στην τάξη μέσα από μια ιστορία κουκλοθέατρου με ήρωες ζωάκια.
Το ζωηρό και άγριο τιγράκι πάει πρώτη φορά στο σχολείο αλλά τα πράγματα δεν κύλισαν ομαλά. Τα ατυχήματα και οι στεναχώριες δεν έλειψαν . Ευτυχώς τα παιδιά της τάξης βοήθησαν το τιγράκι να καταλάβει τα λάθη του και σκέφτηκαν τους κανόνες που πρέπει να τηρήσουν όλοι οι μαθητές ( ζωάκια και άνθρωποι) για χαρούμενο σχολείο.
Τους γράψαμε κιόλας για να μπορεί το τιγράκι να τους διαβάζει και βρήκαμε εικόνες που να ταιριάζουν για να τους θυμόμαστε πάντα.
Τέλος όλοι υπογράψαμε με δαχτυλομπογραφές το συμβόλαιο της τάξης και υποσχόμαστε ότι θα τηρούμε με υπευθυνότητα τους κανόνες που σκεφτήκαμε και συμφωνήσαμε.
Και φυσικά δεν ξεχάσαμε να γιορτάσουμε τη νέα μας συμφωνία με το αγαπημένο τραγούδι του σχολείου των ζώων. Πατήστε στην εικόνα για να το ακούσετε.
Τα παιδιά της απογευματινής βάρδιας των ολοήμερων τμημάτων συνεχίσαμε με τους κανόνες της τάξης. Ο Γάλος ο παπαγάλος και η Μάιρα η μαϊμού συζήτησαν με τα παιδιά τι κανόνες είχαν στο δικό τους σχολείο και βρήκαν τις ομοιότητες. Δυστυχώς η Μάιρα δεν φωτογραφήθηκε αύριο όμως θα φωτογραφηθεί.
Διαλέξαμε, από το σύνολο των κανόνων αυτόν που προτιμούμε να εικονογραφήσουμε και σας δείχνουμε το αποτέλεσμα. Οι εικόνες των κανόνων από εδώ.
Τα παιδιά του ολοήμερου τμήματος 2 παίξαμε και online παιχνίδια για ελέγξουμε τη μνήμη μας και την ενσυναίσθησή μας. Πατήστε πάνω στις εικόνες για να παίξετε.
   
Επίσης δίπλα από τις παρακάτω καρτέλες λέγαμε εάν οι συμπεριφορές, μας έκαναν χαρούμενους ή λυπημένους και η κυρία σχεδίαζε το κατάλληλο προσωπάκι.
Πατήστε στην εικόνα για να μεταφερθείτε στο blog που περιέχει τις καρτέλες.
Και επειδή σαν πρώτη μέρα εργασιών και πρώτη γραφή ημερομηνίας στον πίνακα της τάξης φτιάξαμε το αρχικό γράμμα της μέρας Τ, όπως Τετάρτη με το σώμα μας και τα δάχτυλά μας.
Και επειδή κουραστήκαμε λιγάκι ολοκληρώσαμε τη μέρα μας με ασκήσεις ομάδας.
Πατήστε πάνω στην εικόνα για να τις κάνετε και στο σπίτι.
από κάτω από: Αγγλικά, Αρχή σχολικής χρονιάς, οι κανόνες συμπεριφοράς, Το παιχνίδι| | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Αγγλικά, μαθαίνω τ’ όνομά μου και βασικές έννοιες-Πρώτες μέρες σχολείο,Η ιστορία του Κρεμμυδάκη, online παιχνίδια-Η Μίλι και η Μόλι και η πρώτη τους μέρα στο σχολείο-Κανόνες συμπεριφοράς- Κινητικό παιχνίδι με κάρτες “Κάνε ό,τι κάνω”    

Τα σχόλια είναι κλειστά.

Ιστορικό

Πρόσφατα άρθρα

Kατηγορίες

Άδεια Creative Commons

Πιστοποιητικό συμμετοχής σε πρόγραμμα Code Week 2023, Βάνα Μπουλτή

πιστοποιητικό Code Week Βάνα Μπουλτή

πιστοποιητικό Code Week, Ευαγγελίνα Μπακάγια

πιστοποιητικό Code Week Ευαγγελίνα Μπακάγια

Ετικέτα ποιότητας έργου Etwinning 2022

Ετικέτα ποιότητας έργου Etwinning 2022

COP26 badge_ 12ο Νηπιαγωγείο Γλυφάδας

https://www.twinkl.gr/blog/cop26-gallery-ellada

Δίπλωμα συμμετοχής CO26

44

Πιστοποιητικό αριστείας στον προγραμματισμό

4

Translate



Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων