Κλείνοντας τη θεματική για την ανάπτυξη του σπόρου(τις δραστηριότητές μας μπορείτε να δείτε εδώ) τα παιδιά του πρωινού τμήματος 1 διαβάσαμε το παραμύθι ” Το χαρούμενο λιβάδι” και παράλληλα το δραματοποιήσαμε.
Τα παιδιά του πρωινού τμήματος 2 παρακολουθήσαμε το διαδραστικό βίντεο του παραμυθιού “Το χαρούμενο λιβάδι” στο οποίο συμμετέχει και η συγγραφέας Φυλλιώ Νικολούδη. Συζητήσαμε πάνω στις αξίες της διαφορετικότητας, της αποδοχής, της αρμονικής συνύπαρξης. Η εκπαιδευτικός σταματούσε το βίντεο σε καίρια σημεία κάνοντας ερωτήσεις εμπέδωσης και μνήμης σχετικά με όσα μάθαμε για τα φυτά: π.χ. πώς φύτρωσε στο λιβάδι με τις μαργαρίτες η παπαρούνα(μεταφορά σπόρου με τον αέρα, με τα πουλιά, με το νερό). Τι κοινά στοιχεία έχουν όλα τα λουλούδια; Είναι όλες οι μαργαρίτες ίδιες; Πού διαφέρουν;
Στη συνέχεια και τα δύο τμήματα επεξεργαστήκαμε την παρακάτω παρουσίαση και απαντήσαμε τις σχετικές με την κατανόηση του παραμυθιού ερωτήσεις. Πατήστε στην εικόνα.
Χορέψαμε στους ρυθμούς των κατοίκων του λιβαδιού(μαργαρίτας, παπαρούνας, ακρίδας, πεταλούδας, πασχαλίτσας κλπ) μέσα από την παρακάτω παρουσίαση. Πατήστε στην εικόνα.
Παίξαμε online παιχνίδια με τους ήρωες του παραμυθιού. Πατήστε στην εικόνες.
Τα παιδιά του πρωινού τμήματος 2 παίξαμε και μερικά ακόμη στον διαδραστικό πίνακα της τάξης.
Πατήστε στις εικόνες.
Τα παιδιά του πρωινού τμήματος 1 παρακολουθήσαμε βίντεο και συμπληρώσαμε φύλλο εργασίας για το γράμμα Η του ήλιου (με αφορμή τα 4 βασικά στοιχεία που χρειάζονται για την ανάπτυξη ενός φυτού).
Το φύλλο εργασίας από εδώ.
Επεξεργαστήκαμε την εικονογραφημένη καρτέλα του γράμματος από εδώ.
Παίξαμε online με το γράμμα Η, η. Πατήστε στις εικόνες.
Συμπληρώσαμε ένα ακόμη μαθηματικό φύλλο για τον αριθμό 9(εδώ και εδώ).Το φύλλο εργασίας από εδώ.
Τα παιδιά του πρωινού τμήματος 2 συμπληρώσαμε φύλλο γραφής των μερών ενός λουλουδιού. Το φύλλο εργασίας συμπληρώθηκε και από τα παιδιά του ολοήμερου τμήματος 1.
Το φύλλο εργασίας:
Επίσης συμπληρώσαμε ένα μαθηματικό ανοικτού τύπου φύλλο στο οποίο ο καθένας μας δημιούργησε το δικό του πολύχρωμο λιβάδι με όσα λουλούδια ήθελε. Γράψαμε τη λέξη λουλούδια και αφού μετρήσαμε πόσα είχε η εργασία μας γράψαμε τον ανάλογο αριθμό.
Το φύλλο εργασίας τροποποιημένο για τις ανάγκες μας από εδώ.
Πρόσφατα σχόλια