Με αφορμή την επεξεργασία της γενικότερης ενότητας “έντομα” (ζουζούνια) που είχαμε ασχοληθεί κατά τη διάρκεια της τηλεκπαίδευσης-για περισσότερες σχετικές μας δραστηριότητες πατήστε εδώ-,τα παιδιά του πρωινού τμήματος 1, γνωρίσαμε με το γράμμα Ζ. Είδαμε 2 σχετικά βίντεο,
επεξεργαστήκαμε καρτέλες αναφοράς από εδώ
και συμπληρώσαμε σχετικό φύλλο εργασίας από εδώ.
Στη συνέχεια, δραματοποιήσαμε στιγμιότυπα από τη ζωή των μυρμηγκιών με αφορμή σχετική παρουσίαση που είχαμε παρακολουθήσει στη διάρκεια της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης και θυμηθήκαμε τα βασικά χαρακτηριστικά γνωρίσματα της φυσιολογίας των μυρμηγκιών. Πατήστε στην εικόνα.
Επεξεργαστήκαμε ένα ποίημα και τραγούδι για τα μυρμήγκια που τα είχαμε γνωρίσει στη διάρκεια της τηλεκπαίδευσης(πατήστε εδώ). Το εικονόλεξο για το ποίημα και για το τραγούδι από εδώ:
Εικονόλεξο ποιήματος:
Εικονόλεξο τραγουδιού “Τα τρία μερμηγκάκια”.
Παρακολουθήσαμε το παραμύθι “Το μυρμήγκι και το περιστέρι”.
Στο πλαίσιο της επεξεργασίας των αριθμών, συμπληρώσαμε ένα φύλλο εργασίας για τον αριθμό 8. Το φύλλο από εδώ.
Τα παιδιά της απογευματινής βάρδιας των ολοήμερων τμημάτων ξεκινήσαμε τη γνωριμία με τον κύκλο ζωής των φυτών. Είτε είναι πρασινάδα, είτε λουλούδι, είτε δέντρο όλα ξεκινούν από ένα σποράκι. Παρακολουθήσαμε βίντεο για την ανάπτυξη του σπόρου.
Διαβάσαμε, παρακολουθήσαμε σε βίντεο και συζητήσαμε πάνω στις πληροφορίες που δίνει το βιβλίο “Μεγαλώνει το φυτό”.
Έχοντας γνωρίσει τη χρησιμότητα της μέλισσας στην επικονίαση των φυτών, τα παιδιά του ολοήμερου τμήματος 2, είχαμε συζητήσει και για τον τρόπο μεταφοράς του σπόρου( με το νερό, τα πουλιά-πτώση σπόρου από το ράμφος ή από τα κόπρανα, τα ζώα-που κολλά πάνω στο τρίχωμά τους- τον αέρα). Θυμηθήκαμε το φυτό, το γνωστό μας αέρινο κλέφτη με τα πολλά ονόματα(πικραλίδα, δανδελίων, ταράξακος). Ο σπόρος του με το φύσημα του ανέμου πετά και μεταφέρεται. Παρακολουθήσαμε σχετικά βίντεο.
Στο παρακάτω βίντεο παρακολουθήσαμε την αρχή και τα τελευταία λεπτά του.
Επίσης παρακολουθήσαμε το άνοιγμα των μπουμπουκιών διαφορετικών λουλουδιών κάνοντας παρατηρήσεις για τα χρώματά τους, για το διαφορετικό σχήμα που έχουν τα πέταλά τους, το μέγεθός τους.
Κατανοήσαμε ότι τα φυτά είναι ενεργοί οργανισμοί που έχουν βασικές ανάγκες για την ανάπτυξή τους-χώμα, αέρα(διοξείδιο του άνθρακα)-ήλιο-νερό-αγάπη, έχουν ανάγκη από βοήθεια όταν αρρωσταίνουν-κηπουρός, γεωπόνος. Το παρακάτω audio βιβλίο μας έδωσε εξαιρετικές πληροφορίες.
Συμπληρώσαμε φύλλο εργασίας για το τι χρειάζεται απαραίτητα ένα φυτό για ν’ αναπτυχθεί.
Το φύλλο εργασίας από εδώ:
Πρόσφατα σχόλια