Τα παιδιά του πρωινού τμήματος 1, με αφορμή την αυριανή Διεθνή Ημέρα Μουσείων, συζητήσαμε για το τι σκεφτόμαστε, όταν ακούμε τη λέξη “Μουσείο”. Στη συνέχεια, δραματοποιήσαμε και μιλήσαμε για τους βασικούς κανόνες που πρέπει να ακολουθούμε σ’ ένα μουσείο. Πατήστε πάνω στην εικόνα για να δείτε τη σχετική ανάρτηση.
Με δεδομένο ότι τα περισσότερα παιδιά ανέφεραν ότι η λέξη “μουσείο” τους θυμίζει αγάλματα, παρακολουθήσαμε ένα βίντεο με μερικά από τα πιο παράξενα γλυπτά στον κόσμο.
Μάθαμε τις λέξεις “εκθέματα”, “γλύπτης”, “γλυπτική” και “γλυπτά”. Στη συνέχεια, ακούσαμε το τραγούδι “Μες στο Μουσείο”
και συμπληρώσαμε σχετικό φύλλο εργασίας, από εδώ.
Κάναμε εισαγωγή στα κυκλαδικά ειδώλια και συζητήσαμε μέσω αινιγμάτων τα βασικά χαρακτηριστικά τους γνωρίσματα. Πατήστε στην εικόνα για να τα δείτε.
Τα παιδιά της απογευματινής βάρδιας των ολοήμερων τμημάτων κάναμε μια εισαγωγή στον θαυμαστό κόσμο της μέλισσας η οποία αποτελεί ένα από τα ποιο εργατικά και χρήσιμα πλάσματα του πλανήτη μας!!! Επεξεργαστήκαμε το εποπτικό υλικό(φωτογραφίες και βίντεο) παλαιότερης σχετικής μας ανάρτησης και γνωρίσαμε τη συμβολή της στην ύπαρξη ζωής του πλανήτη μας μέσω της επικονίασης των φυτών και της ύπαρξης της τροφικής αλυσίδας. Όπως ξέρουμε, η ζωή όλων εξαρτάται από τα φυτά που αποτελούν το κατώτερο σκαλοπάτι της τροφικής αλυσίδας. Αν εξαφανιστούν τα έντομα-επικονιαστές θα εκλείψουν τα φυτά και αυτό θα έχει επιπτώσεις σε όλα τα είδη καθώς το ένα εξαρτάται από το άλλο για τη σίτιση του φτάνοντας μέχρι τον άνθρωπο. Πατήστε στην εικόνα για να δείτε το υλικό.
Από την παραπάνω ανάρτηση παρακολουθήσαμε τη ζωή της μέλισσας από τη σειρά της Disney “Ο μαγικός κόσμος των ζώων”. Πατήστε ξανά την εικόνα της μέλισσας για να το βρείτε.
Αξιοποιήσαμε παλαιότερο μαθηματικό φύλλο εργασίας μας με μέλισσα και λουλούδι που για να σχηματίσουμε τις εικόνες πρέπει να δημιουργήσουμε την αριθμογραμμή από τον αριθμό 1 έως το 10.
Το φύλλο εργασίας:
Τα παιδιά του ολοήμερου 2 παρακολούθησαν τη μέλισσα Σουσού.
Πρόσφατα σχόλια