Συνεχίζοντας τη συζήτηση για τα ζώα των πόλων που είχαμε ξεκινήσει εχθές, σήμερα εστιάσαμε την προσοχή μας, τα παιδιά του πρωινού τμήματος 1, στα ζώα της Αρκτικής, Βόρειου πόλου. Παρακολουθήσαμε το σύντομο βίντεο με τα κυριότερα ζώα του Βόρειου Πόλου από εδώ. Πατήστε την εικόνα για να μεταβείτε στο βίντεο.
Είδαμε πίνακες αναφοράς με τα ζώα της Αρκτικής από την Ανθή και γνωρίσαμε μερικά που δε μας ήταν τόσο γνωστά.
Παίξαμε ένα κουίζ, για να ελέγξουμε τις γνώσεις μας. Πατήστε στην εικόνα για να παίξετε. Μπορεί να σας ζητηθεί ένα όνομα για να σας ανοίξει η εφαρμογή. Εισάγετε ένα τυχαίο ή μεμονωμένα γράμματα.
Παρακολουθήσαμε τα δύο ενδιαφέροντα βίντεο από τη σειρά “Βλέπω και μαθαίνω” της χθεσινής μας ανάρτησης που μας έδωσαν τη δυνατότητα να θυμηθούμε τα ονόματα των ζώων της Αρκτικής και να μάθουμε τα χρώματά τους.
Ακούσαμε την αφήγηση του παραμυθιού “Μανούλα από χιόνι” από τη χθεσινή μας ανάρτηση, στο τέλος της.
Παρακολουθήσαμε το παραμύθι “Πολική αρκούδα, τι ακούς;” (το παραμύθι είναι στα αγγλικά, αλλά το παρακολουθήσαμε με παράλληλη μετάφραση και επισημαίνοντας τους ήχους των ζώων και τη σειρά με την οποία εμφανίζονται).
Μετά, παίξαμε και το πρώτο από τα online παιχνίδια, δημιουργία της κας Τάνιας. Πατήστε στην εικόνα.
Συμπληρώσαμε 2 φύλλα εργασίας: ένα για τα μαθηματικά
και ένα με αφορμή το τραγούδι του παπαγάλου (ως εισαγωγή στη φωνούλα Π, π που θα επεξεργαστούμε από αύριο).
Το τραγούδι από τα “Λάχανα και Χάχανα”, ο Παπαγάλος:
Τα παιδιά της απογευματινής βάρδιας των ολοήμερων τμημάτων γνωρίσαμε τον κόσμο των πιγκουίνων μέσα από μια παρουσίαση απαντώντας και στις ερωτήσεις που δίνονται. Πατήστε πάνω στην εικόνα.
και ένα βίντεο, από τον μαγικό κόσμο των ζώων.
Γίναμε πιγκουίνοι και χορέψαμε μαζί τους.
Ακούσαμε και συζητήσαμε το παραμύθι της Γιολάντας Τσορώνη-Γεωργιάδη, “Ένας πιγκουίνος όχι και τόσο τέλειος”.
Δημιουργήσαμε το δικό μας πιγκουίνο. Ιδέα από εδώ, στη μέση περίπου της ανάρτησης:
Οι πιγκουίνοι μας:
Τα πατρόν για τον πιγκουίνο:
Πρόσφατα σχόλια