Τα παιδιά του πρωινού τμήματος 1 στο πλαίσιο της θεματικής ενότητας “Ζώα σε χειμερία νάρκη” παίξαμε ένα παιχνίδι πρόσθεσης με σκιουράκια.
Δραματοποιήσαμε τη μικρή ιστορία του σκαντζόχοιρου και της χειμερίας νάρκης του.
Παίξαμε ένα γλωσσικό παιχνίδι φωνολογικής ενημερότητας για την κατάληξη -ούδα.
Συμπληρώσαμε ένα φύλλο εργασίας-παζλ αρίθμησης για τους αριθμούς 1 έως 10.
Το φύλλο εργασίας:
Μιλήσαμε για την έννοια της “γελοιογραφίας” και επεξεργαστήκαμε γελοιογραφίες με ήρωες ζώα που πέφτουν σε χειμερία νάρκη.
Χωριστήκαμε σε ομάδες και παίξαμε μαζεύοντας πόντους ένα κουίζ ερωτήσεων, δημιουργία της κας Τάνιας, για να δούμε πόσα πράγματα μάθαμε από το θέμα των ζώων που πέφτουν σε χειμερία νάρκη.
Τα παιδιά της απογευματινής βάρδιας των ολοήμερων τμημάτων γνωρίσαμε τον κόσμο των φιδιών μέσα από φωτογραφίες και βίντεο. Μάθαμε πόσα διαφορετικά είδη, μεγέθη, χρώματα υπάρχουν. Πού βρίσκονται, πώς γεννούν(υπάρχουν είδη που γεννούν φιδάκια και όχι αβγά),πώς αλλάζουν δέρμα καθώς αναπτύσσονται. Γνωρίσαμε ότι η διχαλωτή γλώσσα του λειτουργεί σαν όργανο όσφρησης και έχουν ασθενή όραση. Διακρίνουν περισσότερο το περίβλημα των απέναντι τους σωμάτων παρά τα χαρακτηριστικά τους.
Με αφορμή όσα είδαμε αποφασίσαμε να δημιουργήσουμε τα δικά μας είδη φιδιών.
Τα φίδια μας:
Το πατρόν:
Τα παιδιά του ολοήμερου τμήματος 2 παίξαμε το παιχνίδι “Σκαντζόχοιροι και φίδια”. Διαλέξαμε ζευγάρι. Ο ένας ήταν ο σκαντζόχοιρος και ο άλλος το φίδι. Οι ρόλοι εναλλάσσονταν. Γινόμασταν και σκαντζόχοιροι και φίδια με τη σειρά. Πάνω στην μπλούζα του σκαντζόχοιρου τοποθετήσαμε 10 μανταλάκια-αγκάθια τα οποία έπρεπε να τα βγάλει από την μπλούζα του και να τα τοποθετήσει στο φίδι. Όποιο ζευγάρι τελείωνε πρώτο ήταν ο νικητής. Μάλιστα δημιουργήσαμε 2 ομάδες ζευγαριών: 1)Οι Σκαντζόχοιροι και 2)Φίδια. Πιο γρήγοροι και νικητές οι Σκαντζόχοιροι με σκορ 3-2.
Πρόσφατα σχόλια