Γνωρίσαμε την ιστορία της μάγισσας Φρικαντέλα, που μισούσε τα κάλαντα και οτιδήποτε περιείχε τη λέξη “καλό, καλά”.
Το τέλος το διηγήθηκαν δύο παιδιά που ήξεραν την ιστορία (Σπύρος και Μαρία).
Επεξεργαστήκαμε την παρουσίαση της συναδέλφου Κατερίνας Παπαευθυμίου, απαντήσαμε στις ερωτήσεις και τις συμπληρώσαμε με τη δυνατότητα του annotate στην πλατφόρμα Webex. Εστιάσαμε στους ήχους των ζώων της παρουσίασης και συνδέσαμε τις μεταμορφώσεις των παιδιών από τη μάγισσα(βατράχια, γατάκια, κατσικάκια, παπάκια, αγελαδίτσες, γαϊδουράκια) με τον κατάλληλο κάθε φορά.
Δημιουργήσαμε χάρτη με το σχεδιασμό δρόμου με τρίγωνα που οδηγεί στο κάστρο της Φρικαντέλα. Σ’ ένα λευκό χαρτί Α4,στο ένα άκρο του ζωγραφίσαμε τον εαυτό μας κρατώντας το τριγωνάκι μας για τα κάλαντα και στο άλλο άκρο το κάστρο της Φρικαντέλα. Γυρίζοντας τον τροχό με τα χρώματα ,ζωγραφίζαμε ανάλογα το κάθε ζευγάρι τριγώνων. Δραστηριότητα από την παρουσίαση sway του Νηπιαγωγείου Συβότων(στη μέση περίπου της παρουσίασης).Πατήστε πάνω στην εικόνα να μεταφερθείτε στον τροχό.
Παίξαμε αρκετά παιχνίδια για τη Φρικαντέλα, που κυκλοφορούν στο διαδίκτυο, δημιουργημένα από συναδέλφους.
Τέλος ασχοληθήκαμε με τους εννοιολογικούς χάρτες των 5 αισθήσεων από την παρουσίαση δραστηριοτήτων για τα Χριστούγεννα, πρώτο μέρος,6η δραστηριότητα, της κας Τάνιας.
και είδαμε το βιντεάκι με κοριτσάκι που δεν είχαμε δει χθες, από το ημερολόγιο αντίστροφης μέτρησης.
Πρόσφατα σχόλια