Σήμερα, κατά την ανάπτυξη του θέματος για τα δικαιώματα των παιδιών(τις δραστηριότητες μας μπορείτε να τις δείτε στην κατηγορία Δικαιώματα των παιδιών) ολοκληρώσαμε το δικαίωμα στη διαφορετικότητα που ξεκινήσαμε εχθές.
Θυμηθήκαμε την ιστορία του Έλμερ , του παρδαλού ελέφαντα(από προηγούμενη ανάρτησή μας, στη μέση περίπου).Σε καρτέλα παρατηρήσαμε μερικούς ελέφαντες ήρωες παραμυθιών που ο καθένας έγινε γνωστός για τη μοναδικότητά του: ο Ντάμπο το ελεφαντάκι, ο Λούκουλος, ο Έλμερ και ο ελέφαντας το κάτι άλλο-που είχαμε γνωρίσει μέσα από τη διαδραστική παρουσίαση της κας Βάνας. Πατήστε στην εικόνα για να δείτε την παρουσίαση:
Διαβάσαμε το παραμύθι του Ε, ε με τον Έλμερ και το ελάφι, δημιουργίας της κας Τάνιας, είπαμε τι κάνει τον Έλμερ ξεχωριστό και γιατί ήθελε να αλλάξει, είπαμε τι κάνει εμάς ξεχωριστούς και μοναδικούς. Πατήστε στην εικόνα για να διαβάσετε το παραμύθι:
Παίξαμε αρκετά παιχνίδια online μέσα από την εφαρμογή Webex από την παρουσίαση της κας Τάνιας για τη διαφορετικότητα.
https://www.liveworksheets.com/c?a=c&l=xa&i=dxzsud&r=uj&db=0
https://www.liveworksheets.com/c?a=c&l=ud&i=dssfzz&r=tr&db=0
https://www.liveworksheets.com/c?a=c&l=xg&i=ffszoo&r=mj&db=0
Παρακολουθήσαμε την ιστορία του ερωτευμένου ελέφαντα από τη σειρά,’Ένα γράμμα μια ιστορία.
Σχηματίσαμε με τα δάχτυλά μας το Ε και ε.
Συμπληρώσαμε φύλλα εργασίας αναγνώρισης του γράμματος Ε,ε και μαθηματικά φύλλα εργασίας online με την εφαρμογή annotate.Οι πηγές των εικόνες αναφέρονται πάνω στα φύλλα.
Τα φύλλα που χρησιμοποιήθηκαν:
Γράψαμε τον αριθμό 5 και κάναμε 5 ελέφαντες που ο μεσαίος ο 3ος ήταν ο Έλμερ. Η ιδέα της κας Ευαγγελίνας.
Δημιουργήσαμε 2 κατασκευές με ελέφαντες. Στην πρώτη η κάλτσα μας φορεμένη στο χέρι είναι η προβοσκίδα του ελέφαντα και στη δεύτερη φυσώντας με το καλαμάκι ξετυλίγεται η μύτη του ελέφαντά μας.
Οδηγίες για την κατασκευή του ελέφαντα με το καλαμάκι:
https://gr.pinterest.com/pin/835417799620929802/
το ελεφαντάκι
και χορέψαμε το χόκι πόκι και το Κεφάλι,ώμοι,γόνατα και πόδια
Πρόσφατα σχόλια