Περιμένοντας την επιστημονική ομάδα “Πειραματίξ” δε χάσαμε την ευκαιρία να κάνουμε ένα πειραματάκι ακόμη(περισσότερα εδώ) για την επίπλευση και τη βύθιση διαφόρων υλικών της τάξης μας.Μιλήσαμε για το ρόλο της δύναμης που ονομάζεται άνωση και της σχέσης της με το νερό.
Η ομάδα “Πειραματίξ” κράτησε το ενδιαφέρον μας αμείωτο για δυόμιση ώρες με πειραματισμούς που σχετίζονται με το νερό, τις ιδιότητες του την επίπλευση και τη βύθιση αντικειμένων τον κύκλο του νερού.
Έφεραν μαζί τους όλα τα υλικά των πειραμάτων.
Αρχικά μας δραματοποίησαν το χημικό τύπο του νερού (Η2Ο,υδρογόνο 2 οξυγόνο-βίντεο στο μέσο της ανάρτησης)
Μας έδειξαν την ιδιότητα του νερού να παίρνει το σχήμα των δοχείων που τοποθετείται.
Το νερό δεν έχει άρωμα και χρώμα.Γι’αυτό να μην πίνουμε νερό με άσχημη μυρωδιά,με φυσαλίδες,με χρώμα,με θολότητα και διάφορα υλικά μέσα του.
Το νερό είναι διαλύτης,π.χ τ’αναβράζοντα χάπια διαλύονται στο νερό.Μας το έδειξε η ιατρική ομάδα.
Η άνωση.Δύναμη που τη νιώσαμε προσπαθώντας να βουλιάξουμε το μπαλόνι.
η επίπλευση και η βύθιση αντικειμένων
Το νερό σβήνει φωτιές.Η ομάδα των πυροσβεστών μας.
Όταν πέφτουν κεραυνοί στο νερό και κολυμπάμε υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να πάθουμε ηλεκτροπληξία.Το μηχάνημα Τέιζερ και ο θεός Δίας μας το απέδειξαν.
Δημιουργία χιονιού(ξηρός πάγος) με τη χρήση αζώτου.
Και το καλύτερο για το τέλος-μαγικό φίλτρο,με τη χρήση νερού,παγάκια αζώτου και αφρόλουτρο).
Το πρόγραμμα τελείωσε με τον όρκο των επιστημών,να χρησιμοποιούν τις γνώσεις τους για το καλό όλων μας!!!
Τα παιδιά της απογευματινής βάρδιας των ολοήμερων τμημάτων συμπλήρωσαν φύλλο εργασίας για το συναίσθημα της λύπης ,αφού πρώτα μίλησαν για λυπηρές καταστάσεις και εικόνες που προκαλούν λύπη.(Δραστηριότητες για τα συναισθήματα εδώ).
Επίσης ολοκλήρωσαν την εικόνα της πολικής αρκούδας με τη χρήση μπλε χαρτιού του μέτρου,τέμπερες και εφημερίδες.
Πρόσφατα σχόλια