Ο χιονάνθρωπος που δεν ήθελε να λιώσει-Θερμότητα,θερμοκρασία-Κρύο,ζέστη

Ιαν 202021

Έχοντας ξεκινήσει τις δραστηριότητες μας για την εποχή του χειμώνα μιλήσαμε για τη ζέστη,το κρύο,τη θερμοκρασία,τη θερμότητα και τη διάδοση αυτής.

Παρακολουθήσαμε και αναλύσαμε τα παρακάτω βίντεο.

Ότι αναλύσαμε το κάναμε πράξη και βεβαιώσαμε τα συμπεράσματα. Ακουμπήσαμε το τραπέζι και το πλακάκι της τάξης μας,τα αισθανθήκαμε παγωμένα.Με τα χέρια μας μεταφέραμε θερμότητα σε αυτά, αυξήσαμε τη θερμοκρασία τους ώσπου στα χέρια μας δεν αισθανόμαστε πια κρύο γιατί επήλθε η θερμική ισορροπία(ίδια θερμοκρασία στα χέρια μας και στ’ αντικείμενα).

Πιάσαμε και το καλοριφέρ που ήταν πιο ζεστό από τα χέρια μας και “καήκαμε” μεταφέροντας μας θερμότητα.

Στα πλαίσια του προγράμματος της φιλαναγνωσίας που ξεκινήσαμε, μιλήσαμε για το ρόλο των συγγραφέων,εκδοτικών οίκων και των εικονογράφων στην πορεία των βιβλίων στο βιβλιοπωλείο.

Συζητήσαμε για τις τρεις βασικές ειδικότητες που συμβάλλουν στη δημιουργία ενός βιβλίου και για το έργο του καθενός.

1. Συγγραφέας (ο δημιουργός της ιστορίας ή του παραμυθιού)

2. Εικονογράφος(ο δημιουργός εικόνων με βάση την ιστορία ή το παραμύθι ή αλλιώς ο άνθρωπος που δίνει πνοή στις λέξεις και τις μορφοποιεί στα μάτια μας)

3. Εκδότης(ο επαγγελματίας που παίρνει την ιστορία και τις εικόνες, φτιάχνει βιβλίο και το διαθέτει στην αγορά)

Λάβαμε το ρόλο των εικονογράφων του παραμυθιού “Ο χιονάνθρωπος που δεν ήθελε να λιώσει” του Μάνου Κοντολέων η οποία εξιστορεί,μέσα από τις περιπέτειες του χιονάνθρωπου , τον κύκλο του νερού.Εικονογραφήσαμε τις δύο πρώτες σελίδες.

Χρησιμοποιήσαμε το υλικό της Τάνιας (εδώ) η οποία δημιούργησε  μία διδακτική αξιοποίηση του παραμυθιού με εικονογράφηση για τον εμπλουτισμό της βιβλιοθήκης της τάξης (ως εργασία σε ομάδες) ή ως ατομική κατασκευή εικονογραφημένου βιβλίου όπως προτείνει το blog της.
Η διδακτική αξιοποίηση του παραμυθιού σε power point:

Ο χιονάνθρωπος που δεν ήθελε να λιώσει

Οι σελίδες:

Παρακολουθήσαμε την ιστορία του χιονάνθρωπου μέσα από την ταινία  animation του 19ου Νηπιαγωγείου Δράμας.

Τα παιδιά της απογευματινής βάρδιας του ολοήμερου τμήματος  κατασκεύασαν ομαδικά το χιονάνθρωπο.

Συμπλήρωσαν και φύλλο γλώσσας αντιστοιχώντας τ’αρχικό γράμμα με τη σωστή λέξη των χειμωνιάτικων ρούχων.

 

από κάτω από: Το νερό, Φιλαναγνωσία- Δανειστική Βιβλιοθήκη, Χειμώνας| | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Ο χιονάνθρωπος που δεν ήθελε να λιώσει-Θερμότητα,θερμοκρασία-Κρύο,ζέστη    

Τα σχόλια είναι κλειστά.

Ιστορικό

Πρόσφατα άρθρα

Kατηγορίες

Άδεια Creative Commons

Πιστοποιητικό συμμετοχής σε πρόγραμμα Code Week 2023, Βάνα Μπουλτή

πιστοποιητικό Code Week Βάνα Μπουλτή

πιστοποιητικό Code Week, Ευαγγελίνα Μπακάγια

πιστοποιητικό Code Week Ευαγγελίνα Μπακάγια

Ετικέτα ποιότητας έργου Etwinning 2022

Ετικέτα ποιότητας έργου Etwinning 2022

COP26 badge_ 12ο Νηπιαγωγείο Γλυφάδας

https://www.twinkl.gr/blog/cop26-gallery-ellada

Δίπλωμα συμμετοχής CO26

44

Πιστοποιητικό αριστείας στον προγραμματισμό

4

Translate



Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων