Συνεχίζοντας την ανάπτυξη της θεματικής μας για την οικογένεια (εδώ και εδώ) επεξεργαστήκαμε το ποίημα της Γουμενοπούλου Μαρίας “Η γελαστή οικογένεια”.
Βρήκαμε πού διαδραματίζεται η ιστορία(στο σαλόνι του σπιτιού),τι παρακολουθούν τα μέλη της οικογένειας(το τζάκι),ποια είναι(πατέρας,μητέρα και δύο παιδιά),πόσα είναι τα μέλη της οικογένειας(4),ποιο συναίσθημα κυριαρχεί στο ποίημα(η χαρά),πώς την αποτυπώνουμε(με το χαμόγελο στα χείλη των προσώπων).
Ολοκληρώσαμε φύλλο για το ποίημα και προσθέσαμε όλα τα παραπάνω.
Το φύλλο εργασίας:
Παίξαμε παιχνίδια δραματοποίησης (μαμά ή μπαμπάς και παιδί) για την εκδήλωση της αγάπης,προστασίας και ευθύνης μεταξύ των μελών.Τα παιδιά πήραν εναλλάξ τους ρόλους και έπρεπε υπό την επίβλεψη του άγρυπνου ματιού του γονέα τους να υπερπηδήσουν κάποια εμπόδια.
Κάναμε μαθηματικά και κατανοήσαμε τις έννοιες του ψηλού και χαμηλού-κοντού καθώς και τις ενδιάμεσες διαβαθμίσεις.Βοηθοί τα σώματά μας και οι Μπάμπουσκες της τάξης μας. Λύσαμε βιωματικά και αυτενεργά τα προβλήματα να τοποθετηθούμε στην αύξουσα και φθίνουσα σειρά,από τον ψηλότερο στον χαμηλότερο και από τον χαμηλότερο στον ψηλότερο.Οι ομάδες μας δύο:κορίτσια,αγόρια.
Τα παιδιά των απογευματινών βαρδιών των ολοήμερων τμημάτων δημιούργησαν ομαδική εργασία που λένε και ζωγραφίζουν πώς νιώθουν για την οικογένειά τους,
καθώς μετρούν τα μέλη της δικής τους οικογένειας και καταγράφουν σε πίνακα τον αριθμό των μελών σημειώνοντας Χ στο σωστό πεδίο αριθμών.
Το φύλλο καταγραφής:
Τέλος συμπλήρωσαν μαθηματικό φύλλο εργασίας για τα μέλη της οικογένειας από εδώ:
Το φύλλο εργασίας:
















































Πρόσφατα σχόλια