Σήμερα, συνεχίζοντας την ενασχόλησή μας με τ’όνομά μας(κοιτάξτε στην κατηγορία το αρχικό γράμμα του ονόματός μου), αριθμήσαμε τα γράμματα του.Βρήκαμε τους ανάλογους αριθμούς και τους γράψαμε στον πίνακα για να κάνουμε τις συγκρίσεις μας.
Ανακαλύψαμε ποια ονόματα περιέχουν τον ίδιο αριθμό γραμμάτων και τα ομαδοποιήσαμε. Έχουμε 6 ομάδες: των 4 γραμμάτων,των 5,των 6,των 7,των 8 και των 10.
Στη συνέχεια δημιουργήσαμε τους φακέλους με τα καπάκια των γραμμάτων των ονομάτων μας.Στα καπάκια αναγράφονται τ’ανάλογα γράμματα του ονόματος του καθενός μας.
Στην παρεούλα αντιστοιχίσαμε το σύνολο των γραμμάτων του ονόματός μας με το σωστό αριθμό και επαληθεύσαμε με τους μαρκαδόρους μας.
Συμπληρώσαμε,σαν φύλλο ελέγχου της δραστηριότητας,εργασία στην οποία γράψαμε τ’όνομά μας,τον αριθμό των γραμμάτων του και βρήκαμε ένα αντικείμενο που αρχίζει με το ίδιο γράμμα το οποίο δείξαμε από τα πλαστικά γράμματα της τάξης μας.
Το φύλλο εργασίας(από εδώ):
Δημιουργήσαμε το αρχικό μας γράμμα με πλαστελίνη και το διακοσμήσαμε.
Τα παιδιά των απογευματινών βαρδιών των ολοήμερων τμημάτων συνέθεσαν τ’όνομά τους και διακόσμησαν το χαρτί.
Έφτιαξαν και αυτά με πλαστελίνη το αρχικό τους γράμμα.
Έπαιξαν με τις ομάδες των αρχικών γραμμάτων(Α,Γ,Λ,Μ,Σ).
Έπαιξαν παιχνίδι με το μπαλόνι.Ένα παιδί πετάει ψηλά το μπαλόνι λέγοντας τ’ όνομα ενός παιδιού. Εκείνο με τη σειρά του προσπαθεί να πιάσει το μπαλόνι ώστε να μην ακουμπήσει κάτω, ειδάλλως χάνει!!
Τέλος έψαξαν να βρουν την καρτέλα του ονόματός τους μέσα στον χαρτοπόλεμο και την τσουγκράνα.
Πρόσφατα σχόλια