Ξεκινήσαμε την ενασχόλησή μας με τα ιστορικά και θρησκευτικά γεγονότα της 25ης Μαρτίου. Η ελληνική επανάσταση του 1821 και ο Ευαγγελισμός της Θεοτόκου. Αντλήσαμε πληροφορίες από προηγούμενη ανάρτησή μας εδώ.
Παρακολουθήσαμε μια εξαίρετη παρουσίαση για την πορεία της τουρκοκρατίας στον ελληνικό χώρο από την Άλωση της Κωνσταντινούπολης μέσα από πίνακες ζωγραφικής.
Μιλήσαμε για τον όρκο των Ελλήνων και τη σημασία των λέξεων “Ελευθερία ή θάνατος” που απεικονίζεται στις 9 γραμμές της σημαίας μας.
Στολίσαμε το χάρτη της πατρίδας μας με τον όρκο των Ελλήνων ν’αντηχεί απ’άκρη σ’άκρη. Φτιάξαμε τα κλαδιά δάφνης και γράψαμε το “Ελευθερία ή θάνατος”.
Συμπληρώσαμε φύλλο γραφής για την 25η ΜΑΡΤΙΟΥ 1821 από την Ελένη Μαμανού.
Τα παιδιά της απογευματινής βάρδιας του ολοήμερου τμήματος επεξεργαστήκαμε πολλές φωτογραφίες ελληνικών παραδοσιακών φορεσιών από το διαδίκτυο. Ξεκαθαρίσαμε ποιοι φορούσαν φουστανέλες(στεριανοί) και ποιοι βράκες(νησιώτες),παρατηρήσαμε τα στολίσματα των γιλέκων,των φορεμάτων και των ποδιών στις φορεσιές.Γνωρίσαμε και τις 400 πιέτες της φουστανέλας όσα και τα χρόνια της σκλαβιάς στους Τούρκους.
Κατασκευάσαμε τα Ελληνάκια μας.Ο καθένας μας έφτιαξε το ζευγάρι του Έλληνα και της Ελληνοπούλας με τις ξεχωριστές στολές τους. Το πατρόν από το astropeleki.
Το πατρόν για τα Ελληνάκια:
Πρόσφατα σχόλια