Κλείνοντας την ενασχόλησή μας με την Ιταλία φτιάξαμε την αγαπημένη συνταγή πίτσας των γειτόνων μας, μοτσαρέλα-ντομάτα.
Περιμένοντας να ψηθεί,γράψαμε τη συνταγή και το ρίξαμε λιγάκι στο χορό.
Η πίτσα είναι έτοιμηηηηη….
Τελειώνοντας την πίτσα μας περάσαμε στη γνωριμία με την επόμενη χώρα-μέλος του προγράμματος ERASMUS+ “Learning to play and playing to learn”,την Ισπανία.
Μιλήσαμε για το μεγάλο Ισπανό ζωγράφο,Πάμπλο Πικάσο, που τον είχαμε γνωρίσει την 28η Οκτωβρίου με τα ξακουστά έργα του “Γκουέρνικα” και το “Το παιδί με το περιστέρι” εδώ και εδώ.
Τα παιδιά της απογευματινής βάρδιας του ολοήμερου τμήματος είδαμε εικόνες που παραπέμπουν στην Ισπανία.
Μιλήσαμε για τις ταυρομαχίες,για τον ταύρο ,για το χορό φλαμένκο,για την ισπανική κιθάρα. Επεξεργαστήκαμε προηγούμενη ανάρτηση του blog μας που αναφερόταν στην Ισπανία βλέποντας εικόνες από την αρένα των ταυρομαχιών και παρακολουθήσαμε πώς χορεύεται το φλαμένκο είτε σε ζευγάρι ή μόνο η χορεύτρια.
Ακούσαμε μουσική με την ακολουθία ισπανικής κιθάρας.
https://www.youtube.com/watch?v=JiaTyt4EnGY
Δημιουργήσαμε διακοσμητικό χορεύτριας φλαμένκο.
Το πατρόν:
Συμπληρώσαμε φύλλο εργασίας με τα ισπανικά στοιχεία.
Παίξαμε και τα παζλ για την Ισπανία:
Πρόσφατα σχόλια