Σήμερα συνεχίσαμε την ανάπτυξη της διαδρομής από το αμπέλι στο κρασί(εδώ) και γνωρίσαμε τα προϊόντα που παίρνουμε(μούστος για τη μουσταλευριά,τα μουστοκούλουρα,σταφίδες και για σταφιδόψωμο,πετιμέζι). Παρακολουθήσαμε τις παρακάτω παρουσιάσεις και επιβεβαιώσαμε τις γνώσεις μας. Είδαμε αρκετούς πίνακες ζωγραφικής με θέμα τους αμπελώνες,τα σταφύλια και τα προϊόντα τους.
Το σταφύλι και τα προϊόντα του
Ο τρύγος:Ελάτε να τρυγήσουμε στα καρπερά αμπέλια με κέφι και με γέλια
Σαν άλλοι Καντίνσκι δημιουργήσαμε τα σταφύλια μας με ομόκεντρους κύκλους.
Τα παιδιά της απογευματινής βάρδιας του ολοήμερου τμήματος περάσαμε στην πράξη και παρήγαμε το δικό μας μούστο για να φτιάξουμε το ξακουστό κρασί του 12ου Νηπιαγωγείου Γλυφάδας.
Φέραμε τις λεκάνες μας(δεξαμενές),τα σταφύλια μας και τα σουρωτήρια των μακαρονιών(πατητήρια).
Σουρώσαμε το μούστο για να τον καθαρίσουμε από τα κουκούτσια και τις φλούδες των ρογών
και τον τοποθετήσαμε στο βαρέλι μας.
Εκεί θα βράσει και θα παρατηρούμε τις αλλαγές που θα προκληθούν από τη ζύμωση μέχρι να γίνει το κρασί μας.
Παρακολουθήσαμε το βίντεο “Πώς φτιάχνεται το κρασί’ και βρήκαμε ομοιότητες και διαφορές με τη δική μας διαδικασία στην τάξη.
Η δουλειά των οινοπαραγωγών ήταν κοπιαστική και είπαμε να χαλαρώσουμε λιγάκι με το παιχνιδοτράγουδο “Ο χορός των σταφυλιών”.
Τέλος ασχοληθήκαμε με τη γραφή της λέξης σταφύλι χρησιμοποιώντας κεφαλαία και πεζά γράμματα.Συμπληρώσαμε φύλλο εργασίας ,από το blog της Τάνιας Μάνεση για τον τρύγο,όπου αντιστοιχούσαμε τα κεφαλαία με τα πεζά γράμματα χρησιμοποιώντας το ίδιο χρώμα κατά περίπτωση.
Το φύλλο εργασίας:
Πρόσφατα σχόλια